וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונג מינתה את מורן פרלמן למנהלת הסייט הישראלי

13.12.2023 / 9:31

תכהן גם כדירקטורית בכירה בארגון הכספים הגלובלי

מורן פרלמן. עוזי פורת,
מורן פרלמן/עוזי פורת

חברת גונג (Gong) הודיעה על מינויה של מורן פרלמן למנהלת הסייט של גונג בישראל וכן לדירקטורית בכירה בארגון הכספים הגלובלי של החברה. במסגרת התפקיד תנהל פרלמן את כלל הפעילויות התפעוליות של מרכז המו"פ של גונג בישראל, לרבות ייעול ובניית תהליכי עבודה בהלימה אל מול החזון הארגוני, ניהול והובלה של פונקציות התמיכה בארגון על מנת לספק תמיכה מקיפה ומקצועית לקידום יעדי הצמיחה של החברה. כמו כן תמלא מספר תפקידים בתחום הפיננסי: ניהול פיננסי של כלל הארגון בישראל, השותפה הפיננסית של ארגון הפרודקט והמו"פ וכן ניהול פיננסי של ה-region (אירלנד וישראל). התפקיד המשולב נועד להעמיק את רוח החדשנות בסייט הישראלי תוך עמידה במסגרות תקציביות והתאמה לתהליכי צמיחה גלובליים של החברה.

גונג מעסיקה למעלה מ-1,000 עובדים ברחבי העולם ובהם 360 עובדים ברמת גן והשאר במטה החברה בסן פרנסיסקו ובמשרדיה בדבלין. החברה פיתחה פלטפורמת בינה עסקית עבור אנשי מכירות הממנפת טכנולוגיות בינה מלאכותית לשדרוג היכולות של צוותי מכירות. למעלה מ-4,000 חברות הטמיעו את הפתרונות של גונג וחווים שיפור בשיעור העסקאות שנסגרות, עסקאות בהיקף כספי גדול יותר והאצה של תהליך ההכשרה של עובדים חדשים.

בתפקידה האחרון לפני הצטרפותה לגונג שימשה מורן כסמנכ"ל כספים של חברת הסטארט-אפ מזור רובוטיקה מקיסריה לאחר שנרכשה על ידי מדטרוניק העולמית וצרפה את 330 עובדיה הישראלים ל-90,000 עובדי מדטרוניק ברחבי העולם. בחברת מדטרוניק היא הובילה את תהליך האינטגרציה של חברת מזור ועובדיה בחברת ענק גלובלית, תוך התאמה הפעילות של חברה קטנה בעלת צביון לא פורמלי לתהליכים המובנים ולתרבות הארגונית של החברה העולמית. לפני כן כיהנה כמנהלת כספים של חברת ReWalk Robotics ומנהלת תיקי ביקורת ב-PwC ישראל.

אילון רשף, מייסד משותף ומנהל המוצר הראשי, גונג: "מינויה של פרלמן למנהלת הסייט בישראל ולדירקטורית בכירה של ארגון הכספים הגלובלי מתבצע על רקע צמיחתה של גונג והצורך לשמר את הרוח הסטארט-אפיסטית המיוחדת שלה במסגרת חברה גדולה יותר המיישמת תהליכים מחייבים. זאת כדי לספק מרחב פעולה המניע חדשנות מואצת וצמיחה. הידע המשולב הייחודי של מורן בכספים וטרנספורמציה של חברות סטארט-אפ לחברות גלובליות יסייע לנו רבות להכשיר את הקרקע לשלב הבא של צמיחת גונג".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully