וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: תכשיטים בסימן אחדות המותגים שחוגגים את הנשיות

רונית מטיאס

13.12.2023 / 9:44

הסופר פוד מגיע לעור הפנים, מותג קלואה ממשיך לחגוג את הנשיות, מארק ג'ייקובס יוצא בהשקה כפולה, ב-H&M חוזרים לשגרה עם אופנה רכה, תכשיטים בסימן אחדות העם, סדרה לסובלים מעור יבש, הבייגלה שמכיל יותר חלבון

רומנטיקה נשפכת קולקציית H&M STUDIO. יח"צ,
רומנטיקה נשפכת קולקציית h&m studio/יח"צ

רומנטיקה נשפכת

הלבשה תחתונה הפכה מזמן לחלק בלתי נפרד מעולם האופנה, בימים אלה מושקת קולקציית קפסולה של H&M STUDIO עם קאם בק לאופנת בייסיק, מחוכים, הלבשה תחתונה וחייטות מוקפדת המבשרת על עידן חדש.

הקולקציה משלבת צלליות חינניות מבדי משי ותחרה ופלטת צבעים רכה המתאימה לכל שעות היום. בין פריטי המפתח בקולקציה: מכנסיים שחורים מעוטרים ברשת מאש הנלבשים עם מחוך פייטים, סט של חולצה וחצאית בגוון ורדרד מבד מבריק ושמלה כסופה חלקה מבד נשפך.

את הלוק ניתן להשלים עם אביזרים גיאומטריים. זמין באתר האון ליין.

רומנטיקה נשפכת קולקציית h@m studio. יח"צ,
רומנטיקה נשפכת קולקציית h&m studio/יח"צ

נשיים ופרחוניים

מותג הבישום CHLOE ממשיך לחגוג את הנשיות ומשיק את LUMINEUSE ניחוח הממשיך את הדיאלוג עם הטבע ושומר על קשר צמוד עם עולם הפרחים. הניחוח נאמן לפילוסופיה של המותג, הוא יוקרתי ואלגנטי עם הורד - הסמל של הקולקציה.

הניחוח שואב השראה ממראה הורד שנקטף הרגע, מוזהב מקרני השמש, בשילוב יסמין ווניל. כל הרכיבים ממקורות טבעיים.

בקבוק הבושם עשוי 25% זכוכית ממוחזרת, הסרט העוטף את צוואר הבקבוק, עשוי מ-100% פוליאסטר ממוחזר.

מותג הבישום מארק ג'ייקובס, משיק שני ניחוחות לנשים: דייזי אדט בניחוח נשי מלטף, שמכיל סיגל ריחני, אשכולית אדומה, תות בר, פרחי גרדניה, יסמין, מושק, וניל ועץ לבן.

ו"פרפקט" בושם שהוא הרמוניה מושלמת של פרחים רעננים עם תווי ארז אטלס, סחלב לבן ופלפל ורוד, הניחוח פרחוני, זוהר וחוגג את הכוח של להיות נאמנה לעצמך. להשיג ברשת סופר פארם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נשיים ופרחוניים הניחוחות של 'קלואה' ומארק ג'ייקובס. יח"צ,
נשיים ופרחוניים הניחוחות של 'קלואה' ומארק ג'ייקובס/יח"צ

מאחדים כוחות

האחדות בין קצוות העם ששוררת במדינה מאז פרוץ המלחמה, מגיעה לעולם התכשיטים, מותג תכשיטי היוקרה הישראלי HOLYGEMS משתף פעולה עם מעצב האופנה אביעד אריק הרמן בקולקציית שרשראות עם אלמנט של מגן דוד.

הקולקציה שעיצב הרמן ל HOLY GEMS עוצבה בהשראת דוד המלך ויש בה 9 מגני דוד וחמסות בשילוב מגן דוד, עשויים מזהב 14 K משובצים ביהלומים טבעיים ואבני חן שנכרו בבלעדיות מאדמת ישראל, ביניהן: גרנט אדומה, ספינל שחורה ואבן החן הנדירה, ספיר כרמל, הקיימת רק בישראל.
להשיג באתר החברה.

מגיני דוד של אביעד אריק הרמן  להולי גאמס. יח"צ,
מגיני דוד של אביעד אריק הרמן להולי גאמס/יח"צ

סופר פוד לפנים

ב-1926, נולד "סקין פוד"-קרם הזנה רב תכליתי של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי Weleda שהפך למוצר דגל אייקוני עולמי שעם הזמן הפך לסדרה מובילה עם 4 מוצרים לטיפוח הגוף והפנים.

הסדרה המבוססת על צמחי מרפא, חומצות שומן חיוניות ומרכיבים פעילים מהטבע, ומספקת סופר פוד לעור הפנים, בימים אלה מושק קו מוצרים ייעודי לעור פנים רגיל עד יבש, מבוססים על פורמולות ייחודיות למראה עור זוהר, חידוש מאגר הלחות ושיקום העור. המוצרים החדשים מכילים רכיבים פעילים עוצמתיים מהטבע: סנטלה אסיאטיקה (CICA) העשירה בחומצות שומן, ויטמינים וחומצות אמינו, שמן סאצ'ה אינצ'י המכיל כמות גבוהה של חומצה אלפא לינולאית התורמת להתחדשות התאים ותמצית עלי זית עשירים בפוליפנולים בעלי תכונות נוגדות חמצון, המוצרים מכילים גם צמחי מרפא לשיקום העור.

בסדרה: קרם יום עשיר לעור יבש עד רגיל ללחות אינטנסיבית מתמשכת; קרם לילה עשיר לעור יבש עד רגיל עם הזנה אינטנסיבית; חלב ניקוי עשיר לעור יבש עד רגיל בפורמולה ייחודית הממיסה ביעילות שאריות לכלוך ואיפור ושומרת על רמת הלחות בעור עם תמציות בוטניות של אמנון ותמר, קמומיל וקלנדולה.

בנוסף מושק שמן אולטרה לייט לעור זוהר לגוף ולפנים המעניק זוהר טבעי מבלי להותיר תחושה שמנונית בעור, המיסט מורכב מלחות ושמנים צמחיים מזינים הפורמולה קלה למריחה ונספגת במהירות. מתאים לשימוש גם לפני האיפור.

להשיג ברשתות הפארם, רשתות הטבע ובתי מרקחת וטבע פרטיים.

סופר פוד לפנים סדרת טיפוח חדשה למותג Weleda. יח"צ,
סופר פוד לפנים סדרת טיפוח חדשה למותג Weleda/יח"צ

ויהי עור

מותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור, משיק מוצרים חדשים בסגמנט העור היבש המיועדים גם לעור הגוף, בסדרת Deep Hydration 3 מוצרים הנותנים מענה ממוקד לטיפול והקלה על עור פנים ועור גוף יבש-יבש מאוד ומכילים רכיבים שיעילותם מוכחת בהגנה, הזנת ושיקום עור יבש.

מוצרי הסדרה: מסכת לחות והזנה לשימוש בלילה ללא שטיפה, מכילה רכיב פטנט שפותח במיוחד לעור יבש, הנוסחה מועשרת בקומפלקס רכיבים הכולל שמנים המעניקים לעור לחות אינטנסיבית, מסייעים בשיפור מרקם העור ועידוד הזוהר הטבעי שלו, אצה אדומה - רכיב פעיל ממעמקי האוקיינוס, היוצר שכבה דקה המגינה על העור, מונעת את איבוד הלחות מהעור ומסייעת להעלאת רמת הלחות בעור/

בנוסף, Natriance Self-hydrate - רכיב המופק ממיצוי אפונה ותורם להעלאת רמת הלחות בעור באופן הנראה לעין ולשימור המים בעור; קרם גוף טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה, במרקם קרמי עשיר הנספג במהירות, מכיל רכיבים מזינים ומרגיעים המעניקים שכבת הגנה מסייעים בהגנה מפני נזקי הרדיקלים החופשיים' ללא בישום ושמן מינרלי; חמאת גוף במרקם עשיר ופורמולה מזינה ומרגיעה ללחות אינטנסיבית, מועשרת בחמאת שיאה, חומצה היאלורונית ורכיבים המחזקים את שכבת ההגנה של העור.
להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

ויהי עור סדרה לעור יבש של ד''ר עור. יח"צ,
ויהי עור סדרה לעור יבש של ד''ר עור/יח"צ

משקמים את העור

מותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe משיק קרם לחות ותחליב לחות, לטיפול ושיקום העור, לעור יבש עד יבש מאד המשלבים פורמולה המכילה חומצה היאלורונית ו-3 סרמידים חיוניים, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, שמירה על לחות העור ושלמות מחסום ההגנה הטבעית שלו.

בייצור המוצרים נעשה שימוש בטכנולוגיית MVE-(פטנט רשום), הלוכדת את רכיבי הלחות בתוך העור ומזינה אותו לאורך כל היום, באמצעות שחרור מושהה של הסרמידים שכבה אחר שכבה למשך שעות רבות לאחר המריחה. המוצרים היפואלרגנים, ללא בישום וללא פראבנים

להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, קופות החולים מכבי ומאוחדת, באתר האון-ליין ובאתר המכר השונים.

משקמים את העור מותג סרווה משקם. מוטי פישביין,
משקמים את העור מותג סרווה משקם/מוטי פישביין

בייגלה ספורטיבי

מותג GO מתחדש עם מוצר חדש - בייגלה ובכך תנובה, חברת מזון מהמובילות בישראל, מרחיבה את קטגוריית תזונת הספורטאים. בייגלה GO מועשר בחלבון ובסיבים תזונתיים, הוא דל בפחמימות וקיים ב-3 טעמים: מלח, שומשום ומתובל, כשהיתרון הוא רבע מכמות הפחמימות שנמצאות בחטיף בייגלה רגיל.

GO נחשב למותג ממובילי תזונת ספורטאים, עם מגוון מוצרים, בשנים האחרונות התרחב למדף היבשים עם חטיפי חלבון ואבקות חלבון ועתה ממשיך להתרחב עם בייגלה עם חלבון.

המוצר נחשב פורץ דרך בעל כמות חלבון גדולה וכמות פחמימות קטנה. הבייגלה מיוצר על-ידי 'מאיר בייגל' בשקיות אישיות.

בייגלה ספורטיבי תנובה מרחיבה את מותג GO. יח"צ,
בייגלה ספורטיבי תנובה מרחיבה את מותג GO/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully