וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיאטור, קמין או פטריית חימום? כל פתרונות החימום לחורף

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 11:53

כל המוצרים החדשים שיחממו אתכם בעונה הקרה, כמה הם יעלו לנו ומה הם יעשו לחשבון החשמל - סקירה

מקרן חום עם נורות קרבון פייבר 2000w מבית סיריוס ליוינג 1890 שח להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה. יח"צ,
מחממים את החורף - מוצרי חימום לחורף חם בבית/יח"צ

מלמטה למעלה

מקרן חום חשמלי W2000 בטכנולוגיית נורות קרבון פייבר חסכוניות באנרגיה ובעל טכניקה של פיזור חום נעים ואחיד. הוא מחמם את הגוף, הבגדים, החפצים והרצפה תוך דקות ספורות ומציע שלוש דרגות של ויסות חום להתאמה אישית W1200, W1500 או W2000 והוא כולל שלט המאפשר תפעול אלחוטי ללא מגע.

מתאים לחללים בגודל 12-18 מ"ר ומגיע עם מתקן תלייה גמיש המאפשר התקנה על תקרות וקירות תוך כיוון הזווית הרצויה או ניתן להעמדה על גבי חצובה (בתוספת תשלום). בעל מנגנוני בטיחות (מאושר בתקן IP65 לשימוש חיצוני ופנימי). המחיר: 1,890 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה.

מקרן חום עם נורות קרבון פייבר 2000w מבית סיריוס ליוינג 1890 שקל. יח"צ,
מקרן חום 2000w מבית סיריוס ליוינג - 1,890 שקל/יח"צ

מפיצים חום

חברת שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של המותג האנגלי "מורפי ריצ'רדס" בישראל, מציגה מפזר חום חדש בעל גוף חימום קרמי PTC שאינו מייבש את חלל החדר ומאפשר טמפרטורה אחידה וגבוהה בצריכת חשמל נמוכה.

המפזר בעל חימום מהיר במיוחד וכולל 2 מצבי חימום 1400W, W2000 + מצב מאוורר. בעל פאנל הפעלה טאץ' דיגיטלי באמצעות שלט רחוק, טיימר לכיבוי אוטומטי, ידית לנשיאה נוחה. למפזר החום של המותג, מנגנון למניעת נפילות ומנגנון נגד חימום יתר. המחיר: 299 שקל. להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר היבואן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מפזר חום קרמי חדש של המותג מורפי ריצ'רדס. מחיר 299 שקל. יח"צ,
מפזר חום קרמי של מרפי ריצ'רדס. מחיר 299 שקל/יח"צ

פטרייה המפיצה חום נעים ואחיד

פטריית החימום החשמלית של המותג Sirius Living, מפיצה חום נעים ואחיד, מתכווננת ומתקפלת לאחסון קל. בזכות צורתה המיוחדת וטכניקת פיזור החום, היא מחממת את הגוף, החפצים והריצפה (ולא את התקרה) תוך דקות ספורות. לפטרייה שתי דרגות ויסות חום להתאמה אישית, W1500 ו-W3000.

הפטרייה פועלת באמצעות חימום אינפרא אדום שעשוי לחסוך אנרגיה ב- 30%-40% בהשוואה לחימום קוורץ רגיל. הסטנד עשוי נירוסטה בעל אפשרות כיוון גובה להתאמה אישית בקלות. לפטרייה מנגנוני הגנה בטיחותיים במיוחד במצבי קיצון, כגון כיבוי אוטומטי בעת נפילה/חדירת מים/חימום יתר. המחיר: 1,290 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה.

פטריית חימום חשמלית מבית sirius living1290 שח להשיג ברשת ace. יח"צ,
פטריית חימום חשמלית מבית sirius living, מחיר: 1,290 שקל/יח"צ

מנורת חימום

מותג הלייף סטייל לבית Sirius Living מציג גם פטריית חימום שניתנת לתלייה, בעלת מערכת חימום מהירה עם מנורת הלוגן W1500 המייצרת חום נעים תוך מספר שניות לשטח של עד 12 מ"ר.

הפטרייה מעוצבת וניתנת לשימוש מחוץ לבית או בתוכו, היא מצוידת במנגנוני הגנה בטיחותיים וכיבוי אוטומטי בעת חימום יתר, ניתנת לפריקה וקיפול, נחשבת לחסכונית ומוגנת מים בתקן 44IP. המחיר: 749 שקל. להשיג אצל המשווקים ובאתר היבואן.

פטריית חימום נתלית מבית sirius living 749 שקל. יח"צ,
פטריית חימום נתלית מבית sirius living - 749 שקל/יח"צ

רדיאטור 12 צלעות

חברת ברימאג מציעה רדיאטורים מעוצבים, של המותג DeLonghi (דלונגי) האיטלקי לחימום חללים בגדלים שונים עם מנגנונים נגד קפאון שפועלים אוטומטית בטמפרטורה של 5 מעלות. במשטח ההקרנה גדול ומבטיח זרימת אוויר מהירה יותר ומפזר את החום בצורה חזקה יותר.

בין הדגמים המוצעים: רדיאטור Radias בן 9 צלעות, עם חריצים טרמיים שמאפשרים חימום מהיר של האוויר ושמירה על טמפרטורה קבועה ורדיאטור Vento בן 12 צלעות עם טיימר ל-24 שעות ביממה וסוללה שדוחפת בחוזקה את זרימת האוויר כלפי חוץ ובכך מגבירה את זרימת החום בצורה משמעותית. המחיר: החל מ- 799 שקל. להשיג ברשת מטרו ובחנויות החשמל, או באתר Brimag.

רדיאטור דלונגי מבית ברימאג החל מ-799שקל. יח"צ חו"ל,
רדיאטור דלונגי, החל מ-799 שקל/יח"צ חו"ל

השראה מפרובאנס

חולמים על קמין ביתי? תנור חימום פרובאנס הנייד מספק פתרון מהיר וחסכוני ואינו מצריך התקנה. מעוצב בסגנון כפרי וקיים במגוון צבעים.

החימום מופץ על ידי הצתה אלקטרונית ואש אמיתית ממקור גז, ללא צורך בהתקנה, ארובה או צינור פלט והוא מתנתק אוטומטית כשרמת החמצן בחדר נמוכה. גוף התנור עשוי יציקת ברזל עם 4 גלגלים לניוד קל ונוח. המחיר: 1,990 שקל, מחיר מבצע 1,849 שקל. להשיג באתר ובסניפי אמישראגז.

אמישראגז קמין כפרי. יח"צ,
קמין כפרי פרובאנס, המחיר: 1,849 שקל./יח"צ

חם אש

תנור החימום דגם מנהטן בעיצוב מודרני הוא נייד ואינו מצריך התקנה, מיועד לחימום מהיר של החלל באמצעות אש אמיתית ממקור גז עם הצתה אלקטרונית. התנור בעל גוף יצוק מברזל ומתנייד על גלגלים בקלות, מגיע עם התקן בטיחות לניתוק אוטומטי במקרה של רמת חמצן נמוכה בחדר.

המחיר: 1,390 שקל, מחיר מבצע 1,249 שקל. להשיג באתר ובסניפי אמישראגז.

אמישראגז תנור חימום חדש מנהטן. יח"צ,
תנור מנהטן, המחיר: 1,249 שקל/יח"צ

רטרו שיק

המותג Gala home מבית שופרסל, מקפיד להציע מוצרים בעלי קריצה עיצובית עכשווית במחירים נגישים וגם במקרה הזה, תוכלו למצוא מגוון מכשירי חימום לבית בצבעוניות ועיצוב שישתלבו בכל חלל ובהשקעה נמוכה.

קולקציית המוצרים לחימום הבית, כמו יתר מוצרי המותג, נבנתה בהשראת טרנדים מובילים מעולם אופנת הבית והופתענו לגלות במקרה הזה גם עיצוב רטרו שפחות מאפיין את המותג אך מספק אלמנט עיצובי מרענן (ומחמם) לבית. ניתן להשיג בלעדית ברשת שופרסל ובשופרסל אונליין מחירים החל מ-99 שקל.

גאלה הום מבית שופרסל מפזר חום רטרו בודד 199 שקל. יח"צ,
גאלה הום מבית שופרסל מפזר חום רטרו בודד 199 שקל/יח"צ
גאלה הום שופרסל רדיאטור 449 שקל. יח"צ,
גאלה הום שופרסל רדיאטור 449 שקל/יח"צ

להבה שולחנית

ידעתם שהתבוננות בלהבת אש עשויה להיות מרגיעה ומשחררת? פריט ייחודי שיאפשר זאת בתוך הבית וגם יוסיף אלמנט עיצובי יוקרתי הוא הקמין השולחני - דגם Luv -מבית Notévole הקמין מבוסס ביו אתנול. הוא אקולוגי והוא מספק מראה של להבת אש מהפנטת ונקייה ללא עשן או ריח.

מעבר להיות פונקציונלי, נוכחותו מייצרת אווירה חמימה בבית בערבי החורף הקרים. הקמין מעוצב בסגנון יוקרתי ובמידה קומפקטית והוא מתאים לשימוש על כל משטח (אינו מחמם את המשטח עליו הוא מונח), בפנים הבית או בחוץ, בשטחים קטנים עוצמת החום מורגשת יותר.

קיים בשחור מט, לבן מט, פליז (זהב מוברש) וכרום (כסוף מראה). ניתן להזמין באתר Notevole במחיר 390 שקל (במקום 780 שקל).

צילום קמין שולחני של המותג notevole. תמר אדם,
קמין שולחני של המותג notevole/תמר אדם

חימום ישיר

רשת גודלייף המספקת פתרונות נגישים לבני הגיל השלישי, מציעה לקראת החורף מגוון מוצרים מרגיעים ומחממים הבטוחים לשימוש בחורף עבורם, חלקם גם מהווים פתרונות להקלה על כאבים.

דוגמא לכך היא כורסת קימה GOLDEN עם חימום בתנוחות אופטימליות המקדמות בריאות, איכות חיים ורוגע, עם משענת גב ושלוש כריות ניתנות להתאמה וכן שלט להתאמה אישית בין מצב ישיבה לשכיבה. הכורסה במחיר מבצע של 8,900 שקל (במקןם 13,650 שקל).

דוגמא נוספת היא בקבוק חימום חשמלי נטען בצורת כרית, העשויה מבד נעים ורך למגע לחימום השרירים והקלה על כאבים. טעינה מהירה של 10 דקות תשמור על החום עד 5 שעות. המחיר: 80 שקל. כלל המוצרים באתר ובסניפי הרשת.

חסכון פונקציונלי

שוק המיזוג נמצא בעיצומה של מהפכת טכנולוגיית ה-Inverter, המקנה יתרון משמעותי בחיסכון החשמל. אלקטרה מציגה את סדרות מזגני Electra Inverter המבוססים על טכנולוגיה חדשנית, באמצעותה המזגן הוא שקט יותר, מהיר יותר וחסכוני יותר עם פוטנציאל לחיסכון של כ-50% בצריכת החשמל.

בנוסף, קיימת פונקציית Boost המאפשרת חימום מהיר ויעיל בלחיצת כפתור. מלבד זה, הוא ידידותי לסביבה הודות לצריכה מופחתת של אנרגיה שמביאה לירידה חדה באחוז גזי החממה הנפלטים לאוויר בעת השימוש בו. המחיר: החל מ-1,690 שקל. להשיג אצל המשווקים.

מזגן אלקטרה. יח"צ,
מזגן אלקטרה, החל מ-1,690 שקל/יח"צ

חום אירופאי

קמין חשמלי 65 Majestic בצבע שחור מהמותג האירופאי Aflamo מבית אמגזית. הקמין מוסיף עיצוב ייחודי ומשדרג לכל סלון, לצד החום הנעים היוצא ממנו ומתפזר בכל החלל

רשת ACE מציעה לכם קמין חשמלי 65Majestic מהמותג האירופאי Aflamo, בעל טכנולוגיית LED חסכונית באנרגיה המדמה להבה טבעית.

הקמין מאפשר לחמם את החלל באופן יעיל וחסכוני עם תרמוסטט אלקטרוני ו-3 סוגי תצוגה: תצוגת בולי עץ, תצוגת עצים ותצוגת קריסטל. בנוסף, בימים החמים של השנה, ניתן להדליק את הקמין ולהנות מהעיצוב מבלי להפעיל את החימום

הקמין עשוי זכוכית קדמית שאינה מתחממת ולכן בטיחותית גם עבור הילדים, בעל 4 רמות לעוצמת בהירות הלהבה ושני מצבי עוצמת חום וכן גלאי חום המאפשר כיבוי אוטומטי בירידת חום פתאומית בחדר.

המחיר: 5,490 שקל.

קמין חשמלי 65 majestic בצבע שחור של המותג האירופאי aflamo מבית אמגזית. המחיר: 5,490 שקל. יח"צ ACE,
קמין חשמלי 65 majestic. המחיר: 5,490 שקל/יח"צ ACE

פטרייה עם אופי

פטריית החימום החשמלית היא מוצר החימום הכי נעים ומפנק לימי החורף הקרים. רשת ACE מציעה לכם פטריית חימום חשמלית בצבע מוקה, מעוצבת, מתאימה לתליה, דגם וינטג' שמגיע עם שלט ומסך מגע.

הפטרייה מתאימה לגינות או למרפסות כשהיא מחממת בשיטת אינפרא אדום עוצמתית, בעלת 3 דרגות חום, לחימום נעים ואפקטיבי. המחיר: 1,190 שקל. להשיג בסניפי רשת ACE

פטריית חימום חשמליץ לתליה דגם וינטג' עם שלט ומסך מגע צבע מוקה. המחיר: 1,190 שקל. יח"צ ACE,
פטריית חימום חשמלית לתליה דגם וינטג'. המחיר: 1,190 שקל/יח"צ ACE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully