וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר גולדשטיין, סמנכ"ל מכירות ב-monday.com, מונה לשותף בקרן Greenfield Partners

14.12.2023 / 10:14

לפני הצטרפותו לקרן ניר כיהן כסמנכ"ל מכירות אירופה ואסיה ב-monday.com והוביל את התרחבות קבוצת המכירות לשווקים אלו. ניר יוביל ב-Greenfield את העבודה מול חברות הפורטפוליו להאצת הצמיחה והתרחבות המכירות הגלובליות שלהן

ניר גולדשטיין. ניצן קינן,
ניר גולדשטיין/ניצן קינן

ניר גולדשטיין מונה לשותף בקרן הצמיחה Greenfield Partners ויוביל את פעילות הקרן לתמיכה בהרחבת הפעילות העסקית והמכירות הגלובליות לצד האצת הצמיחה של חברות הפורטפוליו. כמו כן הוא יקדם עסקאות השקעה חדשות בחברות סטארטאפ.

ניר הוא בעל ניסיון רב שנים במכירות ופיתוח עסקי בחברות הייטק. הוא שימש לאורך חמש השנים האחרונות סמנכ"ל מכירות של Monday.com באירופה ואסיה בתקופת הצמיחה החדה של החברה. בה התחיל עם קבוצה של כ-10 עובדים שצמחה ל-180 עובדים תחת ניהולו בישראל, אנגליה, אוסטרליה, סיגפור וטוקיו. לפני כן שימש כדירקטור מכירות ב-Sisense במערב אירופה וישראל, והוביל את קבוצת ה-Presales. לפני קרוב לעשור הקים את חברת הסטארטאפ mypath והיה מנכ"ל החברה. בתחילת דרכו המקצועית הוא הוביל פרויקטי ניתוח עסקי והטמעת מערכות בלקוחות מובילים בחברת ClickSoftware ובחברת Sparta Systems. ניר בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול בהצטיינות ובוגר התוכנית למצטיינים של אוניברסיטת תל אביב. הוא ממובילי קהילת VP Sales של חברות הייטק ישראליות, הקים את האקדמיה של מאנדיי למכירות להייטק, ומעורב בתוכנית הממשלתית "אנשים להייטק".

ניר גולדשטיין: "זכיתי להוביל קבוצת מכירות במקום כמו מאנדיי, אחת מספינות הדגל של ההייטק הישראלי, ולעבור בארגון מסע לצמיחה ברמה שמרבית החברות לא חוו. מאנדיי היתה עבורי יותר ממקום עבודה, זה היה בית מדהים שגדלתי בו. במאנדיי ראיתי ממקור ראשון מה נדרש כדי לעבור משלב צמיחה מוקדמת ועד להנפקה. אלו שנים קריטיות לקבוצת המכירות לבסס פרקטיקות של מצויינות ולהתגבר על כאבי גדילה ארגוניים שעלולים לעכב התפתחות של חברה באופן משמעותי אם היא לא הניחה את היסודות לצמיחה כראוי. למרבה הצער, הידע להטמעת הפרקטיקות הללו עדיין חסר לחברות רבות, במיוחד באקוסיסטם בישראלי שבו פעמים רבות ה-Go To Market, מכירות ושיווק, נעשים על ידי צוותים זרים. אני רוצה לקחת את הידע והניסיון שצברתי במאנדיי ולהעביר את הידע לחברות הפורטפוליו שלנו ולחברות נוספות על מנת שיוכלו לבנות מנועי מכירות יעילים ולתפוס את מקומן בדור הבא של הצלחות ההייטק הישראלי."

קרן הצמיחה גרינפילד פרטנרס הוקמה בשנת 2016, על ידי קרן TPG Growth. הקרן התפתחה ליישות עצמאית ב-2020 יצאו שותפי הקרן, שי גרינפלד, יהודה דורון ואייברי שוורץ לדרך עצמאית. גרינפילד פרטנרס מנהלת כיום השקעות בהיקף של קרוב למיליארד דולר במספר קרנות, תוך מיקוד בחברות בתחומי התוכנה, חומרה, פינטק וסייבר בשלבי צמיחה. הקרן מסייעת לחברות לזרז את היציאה לשוק ולצמוח במהירות. בין ההשקעות שהקרן ביצעה בשנים האחרונות, חברת VAST Data שגייסה לאחרונה בשווי של כ-9 מיליארד דולר, Coralogix, BigPanda, Silverfort. כן השקיעה הקרן ב Planck, Mixtiles, EquityBee, Panorays, DustPhotonics, Quali, Torq, Capitolis Cynet, לצד חברות Guardicore ו-AVANAN שנמכרו ל-Akamai וצ'ק פוינט בהתאמה.

שי גרינפלד, שותף מייסד ב-Greenfield Partners: "אנחנו שמחים וגאים לצרף את ניר לצוות הבכיר בקרן. כשמדובר בחברות סטארטאפ שכבר פיתחו מוצר עובד, היכולת לפתח גוף מכירות יעיל ולהתרחב לשווקים גלובליים הינה המכשול העיקרי בדרך להפוך לחברה גדולה. הניסיון הייחודי אותו רכש בבניית קבוצת מכירות יעילה והתרחבות גלובלית מהירה במאנדיי בתקופה של צמיחה דרמטית והנפקת החברה, מהווה מכפיל כח משמעותי עבור חברות הפורטפוליו שלנו הניצבות בפני אתגר זה. ניר והקבוצה אותה הוא מוביל בקרן יהיו כלי עזר חשוב לחברות הפורטפוליו שלנו בצמיחה והגדלת המכירות ברחבי העולם, כמו גם בבחינת השקעות חדשות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully