וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי בן שמחון מונתה למנהלת הדיגיטל של קבוצת "אל כל אלקטרוניקה"

14.12.2023 / 13:26

עם ניסיון של 6 שנים במשרדי פרסום, ואחרי 4 שנים כמנהלת שיווק בחברת JEZ, בן שמחון מצטרפת לקבוצת אל כל אלקטרוניקה המונה בין היתר את רשת עולם הקולנוע והמרכז הישראלי לסחר אלקטרוני

עדי בן שמחון. יחצ,
עדי בן שמחון/יחצ

עדי בן שמחון מונתה למנהלת הדיגיטל של קבוצת "אל כל אלקטרוניקה". הקבוצה מחזיקה במספר חברות, בין היתר בחברת יבוא, חברות סחר אלקטרוני וחברת שיווק קמעונאי, בניהן רשת "עולם הקולנוע" היבואנית הרשמית של מותגי פירלס, פרוסוניק ומותג האופניים החשמליים SMART BIKE.
בן שמחון, בעלת תואר שני בתקשורת ומנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה דיגיטלית, החלה את דרכה בעולמות השיווק הדיגיטלי בחברת הדיגיטל WEBZ. לאחר 6 שנים במשרדי הפרסום עברה לצד לקוח, החלה כמנהלת מותג בחברת הקוסמטיקה הבינלאומית JEZ ולאחר מכן קודמה להיות מנהלת שיווק בחברה. את תפקידה האחרון ביצעה בחברת ריסקו העולמית כמנהלת הדיגיטל.

אתר האיקומרס של "רשת עולם הקולנוע" הינו אחד מאתרי ה-E-Commerce המובילים בישראל. בנוסף לרשת יש עשרות אלפי עוקבים בכל עמודי הרשתות החברתיות אשר מתעדכנים בכל יום במבצעים ובמוצרים חדשים. הרשת עובדת עם משפיעני רשת ויוצרי תוכן. האתר מציע מעל 3000 מוצרים שונים בקטגוריות החשמל והאלקטרוניקה. בנוסף לכך בן שמחון תהיה אחראית על הפעילות הדיגיטלית של מותגי הקבוצה הבלעדיים: פירלס, פרוסוניק ומותג האופניים החשמליים SMART BIKE.

בימים אלה מובילה הרשת פיתוח טכנולוגי באתר, באמצעות בינה מלאכותית שתפקידה לבצע פרסונליזציה למוצרים ולצורכי הלקוחות באמצעות אלגוריתם מבוסס בינה מלאכותית.

עדי בן שמחון, מנהלת הדיגיטל הנכנסת: "הגעתי לתפקיד במטרה להביא את כל הידע והשנים שצברתי בעולמות הדיגיטל והשיווק ואני שמחה שיש לי מקום חם ומחבק שבו הדברים האלה יכולים לבוא לידי ביטוי".

דניאל בר שדה, סמנכל מנהל שיווק ופיתוח עסקי של קבוצת אלכל אלקטרוניקה: "מזה תקופה ארוכה שאנחנו מחפשים את האדם הנכון שיוביל אצלינו את תחום הדיגיטל והאיקומרס. עדי היא ההוכחה שהיה שווה לנו לחכות לפרסונה המתאימה שתדע לשלב ניסיון רב בתחום יחד עם מקצועיות מקסימלית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully