וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי קולמן מונה ל-VP Revenue Gaming בחברת אופטימוב

14.12.2023 / 15:35

לפני כן כיהן כמנהל בחברת William Hill בבריטניה וקיבל הסמכה מקצועית לחשבונאות בארבע שנות עבודתו ב-BDO בבריטניה. הוא בעל תואר ראשון בבנקאות ופיננסיים מאוניברסיטת בירמינגהם

מוטי קולמן. יחצ,
מוטי קולמן/יחצ

מוטי קולמן מונה ל-VP Revenue Gaming, סמנכ"ל הכנסות גיימינג בחברת הסטארטאפ אופטימוב, המפתחת ומנהלת פלטפורמת שיווק CRM להגדלת מכירות של חברות ללקוחותיהם. מוטי ינהל את החטיבה המסחרית באופטימוב המלווה חברות iGaming בארה"ב ואירופה ויוביל את הניהול והביצוע של אסטרטגיית הצמיחה של החברה.

מוטי, שהצטרף לחברה ב-2015, הוא מהעובדים הותיקים באופטימוב ושימש בתפקידו האחרון מנהל מכירות בכיר בחברה. לפני כן כיהן כמנהל בחברת William Hill בבריטניה וקיבל הסמכה מקצועית לחשבונאות בארבע שנות עבודתו ב-BDO בבריטניה. הוא בעל תואר ראשון בבנקאות ופיננסיים מאוניברסיטת בירמינגהם.

פלטפורמת שיווק ה-CRM של אופטימוב משרתת מעל 500 מותגים בתחומי הקמעונאות, גיימינג, מסחר אלקטרוני, תקשורת, שירותים פיננסים ועוד. המערכת עושה שימוש עמוק בביג דאטה ובבינה מלאכותית על מנת לנתח את העדפות הלקוחות וצרכיהם ומסייעת לחברות לייצר קמפיינים מותאמים אישית למאות פלחי לקוחות בעלי מאפיינים דומים, תוך שימוש בערוץ השיווק האופטימלי ומסרים אפקטיביים שיניעו אותם לפעולה. אמצעים אלו מסייעים להגדלת הרווח הנקי של חברות מלקוחותיהם ביותר מ-33% בממוצע. אופטימוב משמשת למשלוח של יותר מ-81 מיליארד הודעות מותאמות אישית בכל שנה בערוצי התקשורת השונים, כשהחברות מקבלות מידע סטטיסטי מדויק על האפקטיביות של כל פעולה. החברה מעסיקה 450 עובדים בישראל, אירופה וארה"ב ונמצאת בשלבי התרחבות וקליטת עובדים חדשים.

פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל Optimove: "מוטי מביא עימו ניסיון עשיר של כ-15 שנים במגוון תפקידים שמילא באופטימוב ובחברות קודמות בהן עבד שמעניקות לו נקודות ראיה מקיפות על תחום הגיימינג והמכירות, עם ידע עמוק ודרכים יצירתיות להתמודדות עם אתגרים. המומחיות של מוטי בשיווק iGaming שיחקה תפקיד מכריע במיצובה של אופטימוב כפתרון המוביל בתחום שיווק ה-CRM בתעשייה זו, דבר שיחוזק כעת עם המינוי החדש. בהובלתו של מוטי אנחנו מעמיקים את המחויבות שלנו לסייע ללקוחותינו לחזק את נאמנות השחקנים ולשמר אותם לאורך זמן רב."

מוטי קולמן: "אני גאה בדרך הארוכה שאופטימוב עברה עד להפיכתה למעצמת-על בתחום השיווק ללקוחות קיימים של חברות. המיצוב של אופטימוב כפתרון שיווק ה-CRM המועדף במגזר ה-iGaming היה מסע מדהים ודרך ארוכה עוד לפנינו. אני מודה לחברה על האמון בי ואני ומצפה יחד עם עמיתי בחברה לפרקים המרגשים שלפנינו."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully