וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנטק האמריקאית תשווק בעולם את מלכודות היתושים של איי-טראפ הישראלית; צפי הכנסות ל-5 השנים הקרובות: 55 מ' ד'

צורי דאר

17.3.2003 / 12:21

איי-טראפ פיתחה מלכודת יתושים בעזרת חומרים טבעיים בלבד, השומרת על האיזון האקולוגי; הקשר בין שתי החברות נוצר באמצעות חברת פרפורמנס סיסטמס



חברת איי-טראפ (A-Trap), אשר פיתחה שיטה טבעית ללכידת יתושים, חתמה על הסכם שיווק רב שנתי על סך מיליוני דולרים עם חברת לנטק (Lentek) האמריקאית.



איי-טרפ, יוצאת החממה הטכנולוגית ברמת הגולן (מיט"ג), פיתחה מלכודת יתושים אשר משתמשת בחומרים טבעיים בלבד, ושומרת על האיזון האקולוגי בטבע. החומר הטבעי אשר מושך את היתושים למלכודת הינו בטוח לחלוטין לבני אדם. המוצר הינו יחיד במינו ברחבי העולם ומיועד לשימוש בתוך מבנים ומחוצה להם.



איי-טראפ צופה כי תמכור מיליוני יחידות מילוי ומאות אלפי יחידות מוצר בתוך חמש שנים, וכי פיתוח משותף של המוצר והטכנולוגיה יוכל להעלות את המכירות למספרים גבוהים עוד יותר. צפי ההכנסות הינו כ-55 מיליון דולר לחמש שנים.



חברת איי-טראפ נוסדה כחלק מתוכנית החממות של המדען הראשי ע"י פרופ' מאיר שניצקי, פרופ' גונתר מולר וגב' מירי שימחוני, אשר פיתחו את הטכנולגיה. החברה קיבלה אתמול את פרס הפרויקט המצטיין בחממות הטכנולוגיות לשנת 2002.



הקשר בין שתי החברות נוצר באמצעות פרפורמנס סיסטמס, המסייעת לחברות טכנולוגיה ישראליות בחדירה לשוק האמריקאי.



חברת לנטק הממוקמת בפלורידה, מייצרת ומשווקת מעל ל-130 מוצרים בתחום הציוד החשמלי ביתי, טיפוח אישי, טיפוח חיות מחמד והדברת מזיקים, ומובילה בשוק מלכודות היתושים. החברה מוכרת את מוצריה ב-67 מדינות ברחבי העולם והכפילה את מכירותיה בכל שנה בחמש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully