וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של חדשות: סופר פוד לפנים, שפתון שהוא גם סומק ופינוק במארז

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 10:27

בין המוצרים החדשים מעולם היופי והטיפוח שתרצו להכיר מצאנו דרופ אביזרים לאיפור של בלוגרית מוכרת, super food לעור הפנים, שפתון של מותג מוביל שהוא גם סומק למראה זוהר, לחות לעור שניזוק מפגעי החורף, מארזי טיפוח מקצועיים לשיער וערכה של ניחוחות בוטיק

קרם פנים חדש מסדרת סקין פוד החדשה של  weleda, המחיר: 139 שקל. יח"צ,
קרם פנים חדש מסדרת סקין פוד החדשה של weleda, המחיר: 139 שקל/יח"צ

סופר פוד לעור הפנים

מאז 1926, הפך סקין פוד, קרם ההזנה הרב תכליתי של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי Weleda, למוצר דגל אייקוני בעל הצלחה עולמית. המוצר הפך עם הזמן לסדרה בת 4 מוצרים לטיפוח הגוף והפנים, אשר נחשבת לסדרה המובילה של מותג Weleda עם רשימת סלבריטאיות מרחבי העולם המדווחות על שימוש קבוע בסדרה, כמו: ריאהנה, ויקטוריה בקאם, היילי ביבר, אדל ועוד.

עם הצלחת הסדרה, המספקת סופר פוד לעור, ומבוססת על צמחי מרפא, חומצות שומן חיוניות ומרכיבים פעילים מהטבע, Weleda מרחיבה בימים אלה את ליין המוצרים ומשיקה סדרה ייעודית חדשה לעור פנים רגיל עד יבש.

מוצרי הסדרה מבוססים על פורמולות ייחודיות למראה עור זוהר, חידוש מאגר הלחות ושיקום העור והם מכילים רכיבים פעילים עוצמתיים מהטבע: סנטלה אסיאטיקה (CICA) העשירה בחומצות שומן, ויטמינים וחומצות אמינו, שמן סאצ'ה אינצ'י המכיל כמות גבוהה של חומצה אלפא לינולאית הידועה בתכונות התחדשות התאים שלה, ותמצית עלי הזית המאופיינת בפוליפנולים בעלי תכונות נוגדות חמצון. כמו כן המוצרים מכילים גם צמחי מרפא לשיקום העור.

הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים חדשים לעור הפנים:

סקין פוד קרם יום עשיר לעור רגיל עד יבש - לחות אינטנסיבית מתמשכת מבוססת תמצית עלי עץ הזית. הקרם מספק לחות עמוקה ל - 24 שעות והזנה אינטנסיבית מיידית לעור הפנים עם תערובת צמחי מרפא, אמנון ותמר, סקוואלן ועלי עץ הזית. הקרם מיועד לחידוש הזוהר הטבעי של העור, ריענון העור ושיקום מחסום ההגנה של העור. הוא נספג במהירות ומותיר את העור רך וקטיפתי. המחיר: 139 שקל.

סקין פוד קרם לילה עשיר לעור רגיל עד יבש - הזנה אינטנסיבית במהלך הלילה, מבוססת שמן סאצ'ה אינצ'י. הפורמולה תומכת בתהליכי חידוש התאים של עור הפנים במהלך הלילה ומעניקה זוהר לעור ותחושה רכה וקטיפתית. קרם הלילה מכיל תערובת ייחודית של שמן סאצ'ה אינצ'י, סנטלה אסיטיקה, אמנון ותמר וסקוואלן, לשיקום העור ולמראה עור בריא וחיוני. המחיר: 149 שקל.

סקין פוד חלב ניקוי עשיר לעור רגיל עד יבש - ניקוי העור מאיפור ושיירי לכלוך, תוך חידוש והזנת עור הפנים. פורמולה ייחודית הממיסה ביעילות שאריות לכלוך ואיפור ושומרת על רמת הלחות בעור עם תמציות בוטניות של אמנון ותמר, קמומיל וקלנדולה. עם הנחת הפורמולה על העור ובעת מגע במים, הופכת הטקסטורה חלבית, ומנקה את עור הפנים ביסודיות מבלי לייבש את העור. ניתן להשתמש בסקין פוד חלב ניקוי גם כמסכת פנים מזינה. המחיר: 129 שקל.

בנוסף, המותג משיק מוצר חדשני המיועד לגוף ולפנים: סקין פוד שמן אולטרה לייט לעור זוהר לגוף ולפנים - מיסט לחות המעניק גלואו וזוהר טבעי מבלי להותיר תחושה שמנונית בעור. המיסט מורכב משתי שכבות: לחות + שמנים צמחיים מזינים (יש לנער לפני השימוש) והפורמולה קלה למריחה ונספגת במהירות. המחיר: 139 שקל.

ניתן להשיג את מוצרי הסקין פוד של Weleda במגוון רשתות הפארם, רשתות הטבע ובתי מרקחת וטבע פרטיים.

סדרת סקין פוד החדשה של וולדה. יח"צ,
סדרת סקין פוד החדשה של מותג הטיפוח וולדה/יח"צ

GLOW SO SWEET

NARS מותג האיפור הבינלאומי משיק את THE AFTERGLOW COLLECTION, קולקציית שפתונים וסומק נוזלי ללחיים ולשפתיים המציג שילוב של איפור וטיפוח במוצר אחד - Afterglow Sensual Shine Lipstick

למוצר החדש גימור חושני בעל יתרונות טיפוח, לבניית מראה קורן של צבע על פנייך באמצעות הפורמולה ההיברידית של Afterglow Liquid Blush.

Afterglow Sensual Shine Lipstick מוצע בעשרה גוונים ומעניק כיסוי קל עד בינוני בגימור מבריק ועדין, מעניק עד 8 שעות של לחות, טבעוני. יתרונות: ברק עדין, מעניק תחושת נוחות ומזין המחיר לצרכן: 135 שקל.

Afterglow Liquid Blush בניית מראה קורן של צבע על פנייך באמצעות הפורמולה ההיברידית החדשה, מעניק מראה גימור טבעי ומואר, 8 שעות לחות, גוון עמיד שאינו מכתים. מוצע בשישה גוונים. היתרונות - שטיפה קורנת בגוון מואר, לחות מיידית שנמשכת לאורך כל היום. המחיר לצרכן: 155 שקל.

ניתן להשיג בחנות המותג NARS בקניון רמת אביב, גרנד קניון חיפה, קניון הזהב, קניון עזריאלי ירושלים - מלחה ובאתר האונליין

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
nars afterglow sensual shine lipstick. יח"צ,
nars afterglow sensual shine lipstick/יח"צ

מטפלים ביובש החורפי

מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's (קילס) משיק לחורף 2024 קרם פנים Ultra Facial Advanced Repair Barrier Cream, שפותח במיוחד תוך מחשבה על מחסום הלחות של העור שנפגם וניזוק.

הפורמולה של קרם הפנים החדש נספגת במהירות על העור, רותמת את הטכנולוגיה הייחודית Advanced Barrier Technology אשר מחקה את מבנה הליפידים של העור בכדי לסייע לתמוך במחסום הלחות (מחסום ההגנה הטבעי של העור) ומסייעת לתקן את מחסום הלחות של העור. הקרם נספג במהירות, ומעניק תחושת גמישות ונוחות מיידית בעור.

יעילות מוכחת: ULTRA FACIAL נבדק קלינית על 100% עור רגיש עם 50% סוגים של עור יבש עד יבש ביותר. משקם את מחסום ההגנה הטבעי של העור, הוכח קלינית כמפחית אדמומיות באופן הנראה לעין ומקל על יובש.

מחיר מומלץ לצרכן: 205 שקל, תכולה: 50 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות המותג ובסופר פארם ביג אילת עם הזמנה עד הבית - מזמינים את המוצרים והמשלוח מגיע תוך 3 ימי עסקים בטלפון: 052-3870441

קיל'ס קרם פנים אולטרה פיישל מתקדם לחיזוק אינטנסיבי של מחסום העור המחיר 205 שקל. יח"צ,
קיל'ס קרם פנים אולטרה פיישל מתקדם לחיזוק אינטנסיבי של מחסום העור המחיר 205 שקל/יח"צ

ערכות וניחוחות

מותג בשמי הנישה הצרפתי והיוקרתי DIPTYQUE משיק מארזים ייחודים לרגל השנה האזרחית החדשה

הערכה DIPTYQUE Candle Set מכילה סט ייחודי של 3 נרות חגיגיים בגודל 70 גרם. סט ייחודי של 3 נרות חגיגיים בגודל 70 גרם בניחוחות חורפיים Coton & Delice Sapin לאווירה חמה וחגיגית. המחיר: 610 שקל.

הערכה DIPTYQUE Candle Set מכילה 12 נרות בגודל מיוחד של 35 גרם. כל הנרות עם הניחוחות האיקוניים של DIPTYQUE. סט חגיגי כמתנה לאחרים או פינוק לעצמך המכיל 12 נרות בגודל מיוחד של 35 מל: Baies , Roses, Figuier , 34 Boulevard Saint-Germain, Feu de Bois , Ambre , Tubéreuse , Coing , Santal , Pomander, Aubépine & Mimosa. המחיר: 800 שקל.

הערכה DIPTYQUE 5 Candle Set מכילה סט במהדורה מוגבלת המכיל 5 נרות עם הניחוחות האייקוניים. סט חגיגי במהדורה מוגבלת המכיל 5 נרות קטנים וייחודיים עם הניחוחות האייקוניים של DIPTYQUE: Baies , Roses, 34 Boulevard Saint-Germain, Ambre & Feu de Bois
המחיר: 320 שקל.

הערכה Eau De Parfum Discovery Set מכילה: סט בשמים הכולל את 5 הניחוחות המובילים של המותג. Eau de Parfum Discovery Set 5X7.5ml -סט בשמים או דה פרפיום בגודל מיוחד הכולל את 5 הניחוחות המובילים של DIPTYQUE: Fleur de Peau , Eau Rose , Do Son , Orpheon , Philosykos. המחיר: 490 שקל.

להשיג ברשת חנויות הבוטיק BEYONDSKIN בקניון רמת אביב, קומה שנייה ובקניון הזהב, ראשל"צ, קומת קרקע שדרת הצעירים ובאתר

דיפטיק לרשת ביונד סקין, סט בשמים 5 ניחוחות. המחיר: 490 שקל. יח"צ חו"ל,
דיפטיק לרשת ביונד סקין, סט בשמים 5 ניחוחות. המחיר: 490 שקל/יח"צ חו"ל

משיקים שנה

מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל משיק לרגל השנה האזרחית החדשה מארזי טיפוח לשיער מסדרת Serie Expert ("סרי אקספרט"), הכוללים מוצרי טיפוח מקצועיים המעניקים פתרונות ייעודים לכל מצבי השיער. מדובר ב-5 סוגי מארזים שונים, אשר כל אחד מהם מכיל 3 מוצרים: שמפו, מסכהובנוסף מוצר טיפולי משלים במתנה, בגודל מלא.

המארזים מתאימים כמתנה. כערך מוביל של לוריאל פרופסיונל, הם גם מקדמים איכות סביבה וקיימות, כאשר מוצרי סרי אקספרט עשויים 100% פלסטיק ממוחזר או שניתן למחזור.

דוגמאות לסדרות הטיפוח המוצעות במארזי החג של לוריאל פרופסיונל:

סדרת אבסולוט ריפייר (ABSOLUT REPAIR) - סדרה המכילה שמנים יוקרתיים -להזנת שיער יבש מאוד. מחיר מומלץ לצרכן: 340 שקל.

סדרת ויטמינו קולור (VITAMINO COLOR) - להזנת שיער צבוע, שיקום השיער ושמירה על עוצמת הצבע. מחיר מומלץ לצרכן: 395 שקל.

סדרת סקאלפ אדוונסד (SCALP ADVANCED) - מועשר בניאצינמיד. טיפול מקצועי המסייע להרגעה מיידית של תחושת אי-נוחות בקרקפת. מחיר מומלץ לצרכן: 237 שקל.

סדרת קרל אקספרשן (CURL EXPRESSION) - סדרה מקצועית לשיער מתולתל - לניקוי הקרקפת והענקת לחות אינטנסיבית. מועשרת ב גליצרין אוריאה H + זרעי היביסקום. מחיר מומלץ לצרכן: 331 שקל.

מארז מטאל דיטוקס (METAL DETOX) - סדרה המיועדת לשיער צבוע או מובהר, הרשומה כפטנט. מנטרלת את השפעת המתכות, מנקה אותן מלב סיבי השיער ומגנה עליהן מפני הצטברויות עתידיות. להגנה משבירת שיער ולמראה שיער מלא ברק ובריא. מחיר מומלץ לצרכן: 318 שקל.

להשיג במספרות מורשות לוריאל פורפסיונל, ובאתרי המכר המורשים

מארז לוריאל פרופסיונל. יח"צ,
מארז טיפוח לשיער מסדרת Serie Expert ("סרי אקספרט"), לוריאל פרופסיונל/יח"צ

להתאפר עם בלוגרית

אחרי דרופ ראשון ומוצלח של קולקציית הפיג'מות שהשיק אתר האופנה TERMINAL X בשיתוף הבלוגרית ויוצרת התוכן קרן שחם, כעת השניים מכריזים על דרופ נוסף בתחום הביוטי והלייף סטייל.

הדרופ יכיל ארבעה קיטים של מברשות איפור ואביזרי איפור נוספים. את הפריטים ניתן למצוא באתר האופנה TERMINAL X במשלוח מהיר ואפשרות של החלפה והחזרה עם שליח עד הבית.

קולקציית הביוטי חדשה בשיתוף קרן שחם תימכר לצד כ-80 מותגי טיפוח בינלאומיים מובילים שניתן למצוא באתר כמו: MAC, LANCOME, FRE', ESTEE LAUDER, INGLOT, SHISEIDO, CLINIQUE ועוד.

הקולקציה זמינה לרכישה באתר TERMINAL X, מחירי הקיטים נעים בין 80-200 שקל. ניתן להזמין במשלוח מהיר ואפשרות של החזרה והחלפה עם שליח עד הבית.

דרופ משותף לבלוגרית קרן שחם עם אתר האופנה טרמינל איקס. יח"צ,
דרופ משותף לבלוגרית קרן שחם עם אתר האופנה טרמינל איקס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully