וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע דוד-יפה מונתה למנ"כלית הראל אלטרנטיב

17.12.2023 / 10:23

תשמש גם חברת הנהלה בכירה בהראל פיננסים

נטע דוד-יפה. יחצ,
נטע דוד-יפה/יחצ

נטע דוד-יפה, מונתה למנכ"לית הראל אלטרנטיב וחברת הנהלה בכירה בהראל פיננסים. החל מינואר 2024 דוד-יפה, תחליף את גבי מושייב שלבקשתו, לאחר 15 שנים מוצלחות בהראל, יוצא לדרך עצמאית חדשה.

דוד- יפה תוביל את פעילות ההשקעות האלטרנטיביות בהראל פיננסים ותתרום מהידע הנרחב שלה בתחום ההשקעות בנדל"ן לרבות לוגיסטיקה, מולטי-פמילי ומלונות, זאת על פני גיאוגרפיות שונות בדגש על ארה"ב ומערב אירופה. נטע מביאה עימה 15 שנות ניסיון בהן ב-13 השנים האחרונות ניהלה את מחלקת נכסי הנדל"ן בחו"ל בחטיבת ההשקעות של הראל, בה מנוהלים כיום נכסים בהיקף של 12 מיליארד שקל. לנטע ניסיון עשיר בעבודה עם שותפים עסקיים בארץ ובחו"ל, בניהול נכסים בהחזקה ישירה, השבחת נכסים, השקעות בקרנות חוב ונדל"ן, בבחינת השקעות חדשות ומימוש השקעות תוך השאת ערכן.

דוד- יפה הינה עורכת דין בהכשרתה, בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון בפסיכולוגיה.
חברת ההשקעות האלטרנטיביות בהראל פיננסים הוקמה לפני כחמש שנים והתבססה על הניסיון, המקצועיות והמובילות בתחום ההשקעות האלטרנטיביות בארץ ובחו"ל של קבוצת הראל, מהמוסדיים הראשונים בישראל שפעלו בתחום זה. להראל פיננסים אלטרנטיב קרנות מובילות המיועדות למשקיעים מסווגים במגוון תחומים לרבות פרייבט אקוויטי וחוב לנדל"ן, באמצעות המגן ארה"ב והמגן אירופה כאשר בשנה החולפת נוספו קרנות משותפות עם קבוצת הראל (Co-invest) שהינן ראשונות מסוגן בתעשייה. בזכות פרופיל המוצרים הסולידי שלה, המקצועיות והמוניטין החיובי שצברה, המשיכה הראל אלטרנטיב לגייס לקרנות השקעות שלה גם בשנה האחרונה והיא מנהלת כיום מעל 1.5 מיליארד ₪. הראל פיננסים אלטרנטיב תמשיך להציע פתרונות השקעה אלטרנטיביים במגוון תחומים בארץ ובחו"ל למשקיעיה.

חגית ציטיאט לוין, מנכ"לית הראל פיננסים: "אני מאחלת לנטע הצלחה בתפקידה החדש כמנכ"לית הראל אלטרנטיב. אני משוכנעת כי נטע תביא עמה את יכולותיה האישיות והמקצועיות הגבוהות ותתרום רבות לקידום הקרנות האלטרנטיביות של הראל המשיאות ערך השקעתי רב ומיועדות למשקיעים מסווגים וכשירים.

ברצוני להודות לגבי מושייב על שנים משמעותיות של עשייה ברוכה בהראל מהן 5 שנים בהן עסק ללא לאות בהקמה וניהול הראל אלטרנטיב. אני מאחלת לגבי הצלחה בדרכו החדשה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully