וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפסדים של מאות מיליונים: קבוצת עזריאלי סוגרת את Azrieli.com

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 10:53

באתר מועסקים כ-70 עובדים אשר רובם יפוטרו. בחברה הסבירו כי "שוק המסחר האלקטרוני בישראל עדיין אינו מפותח דיו, עם אחוז חדירה נמוך ונוכחות משמעותית של אתרים גלובליים"

עזריאלי קום, האתר המסחרי של קבוצת עזריאלי מודיע על סיום פעילותו. צילום מסך מתוך האתר,
עזריאלי קום, האתר המסחרי של קבוצת עזריאלי מודיע על סיום פעילותו/צילום מסך מתוך האתר

קבוצת עזריאלי מודיעה על סגירת אתר הסחר שלה Azrieli.com. כ-70 עובדים מועסקים באתר ורובם יפוטרו, כאשר מעזריאלי נמסר כי "לצערנו, נאלץ להיפרד מרובם ואת חלקם נשלב בפעילות הקבוצה". האתר ימשיך לפעול עד לסוף החודש.

האתר עלה לקבוצת עזריאלי בהפסדים של כ-300 מיליון שקל בשנות פעילותו. הקבוצה החלה להפעילו ב-2016, על מנת לייצר פעילות משלימה לחנויות באתרים השונים.

בקבוצת עזריאלי הסבירו כי "הודעת הסגירה התקבלה על בסיס הערכות הקבוצה, כי שוק המסחר האלקטרוני בישראל עדיין אינו מפותח דיו, עם אחוז חדירה נמוך ונוכחות משמעותית של אתרים גלובליים, זאת בנוסף לרגולציה מקומית אשר מחזקת אתרים גלובליים על חשבון אתרים מקומיים (כדוגמת פטור ממע"מ לאתרים בינ"ל בלבד)".

עוד הוסיפו בקבוצה כי "לאורך השנים, עברה פעילות האיקומרס של הקבוצה טרנספורמציה משמעותית ונעשו בה שינויים להתאמת היצע המוצרים לטעמו של הצרכן הישראלי וכן הוקמו מחדש כלל התשתיות הטכנולוגיות, אך מאמצים אלו לא פגשו שוק גדול מספיק אשר מצדיק השקעות נוספות בתחום.
הקבוצה תמשיך להשקיע בתחומי הדיגיטל והחדשנות ותמנף את הידע הטכנולוגי והדיגיטלי שצברה. בראש הפעילות יעמוד מר דניאל קורן, כיום מנכ"ל אתר הסחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully