וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם סטטיק אבל בלי שירים: פרטנר משיקה חבילה וקמפיין ברוח התקופה

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 18:35

בימים אלו, כשכולנו נמצאים יותר זמן בבית, דבוקים למסכים, עובדים ולומדים מרחוק ורוצים להיות כל הזמן זמינים, גם כשאנחנו שוהים בממ"ד, פרטנר משיקה את חבילת התקשורת ALL IN בקמפיין ברוח התקופה - עם סטטיק, אבל בלי שירים, ריקודים ותפאורה צבעונית

סטטיק בקמפיין של פרטנר לחבילת התקשורת ALL IN/יח"צ

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה הערב קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו).

הקמפיין החדש צולם ברוח התקופה ובניגוד לקמפיינים קודמים של החברה, לא כולל שירים, ריקודים ותפאורה צבעונית. בימים אלו, כשכולנו נמצאים יותר זמן בבית, דבוקים למסכים, עובדים ולומדים מרחוק ורוצים להיות כל הזמן זמינים - גם כשאנחנו שוהים בממ"ד, פרטנר משיקה לראשונה בישראל את ALL IN - חבילת תקשורת עם כל מה שצריך בבית לחוויה עוצמתית, מהירה וחזקה, גם כשצפוף באינטרנט.

החבילה כוללת את כל שירותי התקשורת הקווים בבית: פרטנר TV עם נטפליקס כלול, אינטרנט סיבים אופטיים במהירות 1 ג'יגה, מגדיל טווח לשיפור WiFi, נתב והתקנת נקודת שקע רשת - וכל זה בחודש ראשון ללא עלות. החל מהחודש השני, החבילה במחיר מיוחד של 215 ₪ לחודש, עם נתב בהשכרה בגובה 25 ₪ לחודש.

צילום קמפיין פרטנר ALL IN. מיכה לובטון,
צילום קמפיין פרטנר ALL IN/מיכה לובטון

הקמפיין יוצא על רקע הפיכתה של פרטנר לספקית הסיבים הגדולה בישראל. אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר: "אנו משיקים היום הצעת ערך אטרקטיבית הרלוונטית לכל בית בישראל ומספקת מענה מלא לשימושים הגוברים ברשת האינטרנט, במיוחד בימים אלה. תשתית סיבים חזקה ויציבה מאפשרת לקבל מידע מהר יותר, לעבוד וללמוד מרחוק ולהיות זמינים ומחוברים, גם בממ"ד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פרטנר בקמפיין חדש. מיכה לובטון,
עם סטטיק אבל בלי שירים: פרטנר משיקה חבילה וקמפיין ברוח התקופה/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully