וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעילות הגוברת בשוק האשראי: שינויים בעמדות בכירות בדן אנד ברדסטריט

18.12.2023 / 9:46

משה ידגר יכהן כמנכ"ל חברת "קפטן טכנולוגיות", אפרת שגב מונתה למנכ"לית לשכת האשראי לישראל

משה ידגר, מנכל קפטן טכנולוגיות. דנה ברק,
משה ידגר, מנכל קפטן טכנולוגיות/דנה ברק

דן אנד ברדסטריט, חברת המידע העסקי הגדולה בעולם, מודיעה על שינויים ארגוניים בחברה. משה ידגר יסיים את תפקידו כמנכ"ל לשכת האשראי וימשיך לכהן כמנכ"ל חברת קפטן טכנולוגיות. משה עובד בחברה למעלה מ-18 שנים, במהלכן שימש כסמנכ"ל אגף טכנולוגיות והיה מיוזמי ומקימי לשכת האשראי וקפטן טכנולוגיות. משה הוביל את הצוותים בניהולו להישגים מרשימים, כשלאחרונה, אפליקציית קפטן קרדיט בהובלתו, חצתה את רף 500,000 המשתמשים ומדורגת כאפליקציה הפיננסית המובילה בישראל.

אפרת שגב תמונה למנכ"לית לשכת האשראי לישראל ותסיים את תפקידה כסמנכ"לית אגף דאטה, אנליזה ומוצרים. אפרת העובדת בדן אנד ברדסטריט ב-13 השנים האחרונות, מילאה מספר תפקידים משמעותיים, כמנהלת מחלקת Duns 100 , סמנכ"לית פיתוח עסקי וסמנכ"לית אגף דאטה, אנליזה ומוצרים, תפקיד חשוב ומרכזי אותו היא ממלאת בהצלחה בימים אלה.

אפרת שגב, מנכלית לשכת האשראי לישראל. ניב קנטור,
אפרת שגב, מנכלית לשכת האשראי לישראל/ניב קנטור

דורון כהן, יו"ר דן אנד ברדסטריט: "בתקופה האחרונה מדינה שלמה נמצאת בטלטלה. המשק הישראלי מתמודד עם חוסר ודאות ועסקים רבים נאבקים על מנת להתמודד עם אתגרי המלחמה. לאור הפעילות הגוברת בשוק האשראי והרצון שלנו לשמר את ההישגים המרשימים, הן של דן אנד ברדסטריט, הן של לשכת האשראי והן של קפטן טכנולוגיות, אנו רואים חשיבות עליונה בגיבוש שדרה ניהולית ומנהיגות עסקית ממוקדת לכל אחת מהחברות, אשר תאפשר לנו להמשיך להוביל את שוק המידע העסקי ואת שוק האשראי בישראל ולייצר חדשנות וערך הולך וגובר, עבור לקוחותינו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully