וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מעולם האופנה: מותגים מציעים קולקציות ופריטים לחורף 2024

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 13:58

האופנה בישראל מושפעת ממזג האוויר ומהטרנדים המובילים בעולם. לכבוד עונת החורף הנכנסת, רכזנו מבזקים מעולם האופנה. בין הפריטים בקולקציות החדשות של עונת החורף מצאנו נעליים טרנדיות של ד"ר מרטינס, בגדי ספורט ואקטיב שיתאימו לכל היום ומשקפי שמש - גם בחורף!

lululemon, לוק ורוד מכנסיים 499 שקל, ג'קט ווסט 990 שקל + סווטשירט 549 שקל לוק ירוק חולצה 299 שקל מכנסיים 299 שקל, ג'קט 499 שקל לוק סגול טופ 249 שקל, טייץ 399 שקל, ג'קט 549 שקל. באדיבות המותג,
lululemon, טווח מחירים לפריטים מהקולקציה: 250-1290 שקל/באדיבות המותג

אקטיבים בצבע

לולולמון משיק קולקציה חדשהMoonbow colour collectio n בצבעי הקשת הממזגת גוונים של כחול, סגול, בורדו וירוק בוורסיות עזות ובוהקות, לצד טונים רכים יותר. בהשראת תופעת הטבע של קשת הירח, מראה הקולקציה נועד לפזר זוהר רענן שנראה למרחקים.

שילוב הצבעים הייחודי משרה מצב רוח מרומם. הקולקציה כוללת פריטים לנשים ולגברים לאימונים ולרגעי הפנאי הנינוחים בבית. להיראות במיטבכם, כשהכי נעים ונוח. פריטי מפתח: ז'קט סקובה עם קפוצ'ון, טייצים בגזרה גבוהה, וסט העשוי קווילט, בגד גוף בגזרת גולף לנשים, מכנסי גברים נוחים המתאימים לכל מטרה.

טווח מחירים לפריטים מהקולקציה: 250-1290 שקל. ניתן להשיג בחנות לולולמון בקניון רמת אביב ובאתר

lululemon, טופ 249 שקל, טייץ wunder train 399 שקל, ג'קט 549 שקל. באדיבות המותג,
lululemon, טופ 249 שקל, טייץ wunder train 399 שקל, ג'קט 549 שקל/באדיבות המותג

all day long

גם המותג STRONGFUL מציגים שילוב אולטימטיבי בין פונקציונאליות ואופנה בקולקציית אקטיב חדשה לחורף: Aura X Oasis, שמציגה פריטים הנעים בטווח שבין הספורטיבי-קלאסי לסגנון אופנת הרחוב - טוטל לוק שיהפוך את המראה הספורטיבי לאאוטפיט קז'ואלי מלא סטייל שתאים למהלך היום כולו.

בין הפריטים החדשים בקולקציה: אוברולים ובגדי גוף מחטבים מבד אטום נושם, רך ונוח שמהדק ומדגיש את קימורי הגוף ומעניק קו מתאר מושלם. יתרה מזו, הבד האיכותי מעניק תמיכה לצד גמישות רחבה של חופש תנועה מלא לנוחות מירבית.

הקולקצייה החדשה כוללת בנוסף גם טייצים מחטבים וטופים מחמיאים שאוספים את החזה המוצעים במגוון צבעים ודגמים, ובטווח מידות רחב לכל מבנה גוף מ- XXS- XXL

טווח מחירים: 159-289 שקל. Aura X Oasis זמינה לרכישה באתר

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
aura x oasis קולקציית חורף סטרונגפול. עירד נצר,
aura x oasis קולקציית חורף סטרונגפול, טווח מחירים- 159-289 שקל/עירד נצר

מדוזה עם קריצה

קולקציית החורף החדשה Versace winter campaign 2023-2024 של ורסאצ'ה מציגה מראה איקוני, מפתיע ולא מתנצל. היא מגלמת את המגמות הנוכחיות בעולם האופנה ובמקביל שומרת על ערכיו המובהקים של המותג והתוצאה, מבחר של משקפי ראיה ושמש מתוחכמים ומרגשים.

לוגו המדוזה האיקוני של ורסאצ'ה מכבב על גבי הדגמים שואבים השראה ממורשת המותג בשילוב דוגמאות משנות ה -90 שיוצרים חדשנות אופנתית עם קריצה מודרנית.

טווח המחירים: 849-1919 שקל. להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

ורסצ'ה קולקציה חדשה. יח"צ חו"ל,
ורסצ'ה קולקציה חדשה, טווח המחירים: 849-1919 שקל/יח"צ חו"ל

אין רחוב כמו סומסום

לקראת החורף, דלתא משיקה קולקציית חורף בהשראת תוכנית הטלוויזיה המפורסמת "רחוב סומסום" אחת מתוכניות הילדים הוותיקות ביותר עד היום.

תוכנית הטלוויזיה הוותיקה "רחוב סומסום" הדגישה כי כולנו יכולים להיות חברים טובים גם של אלה השונים מאיתנו וליצור אצל מבוגרים וילדים מיומנויות חברתיות.

הקולקציה כוללת מגוון פריטים לכל המשפחה בניהם פיג'מות, חלוקים, ואקססוריז כגון תיקי רחצה נעימים מפרווה, בקבוק חם, גרביים ונעלי בית מפרוות כותנה במגוון צבעים שכבשו החורף בשילוב הדמויות האהובות והמנחמות של רחוב סומסום. טווח מידות: מגיל לידה ועד 3XL.

טווח המחירים: 30-280 שקל. להשיג ברשת חנויות דלתא ובאתר החברה

דלתא, קולקציה חדשה בהשראת רחוב סומסום. מאיר כהן,
דלתא, קולקציה חדשה בהשראת רחוב סומסום, טווח המחירים: 30-280 שקל/מאיר כהן

השראה חתולית

קולקציית המשקפיים של BURBERRY לחורף 2024 מתהדרת בדגמים שלקחו השראה מדגמים אייקונים של המותג לאורך השנים, כאלה שקיבלו פרשנות חדשה לצד מסגרות במראה אובר סייז בעלות נוכחות מרשימה.

לוגו המותג, האהוב על אנשי השיק וחובבי האופנה, משתלב השנה בדגמים באופן בולט ובשלל אופנים, החלה מלוגואים מובלטים בזהב ושחור, לצד דגמים עם לוגו המותג על צידי המוטות.

המסגרות בקולקציית החורף מקבלות גם הן פרשנויות חדשות עם קווים מעוגלים בפינות ועד מסגרות בעלות מראה חתולי.

טווח המחירים בקולקציה: 979-1489 שקל. ניתן להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

ברברי משקפי שמש. יח"צ,
קולקציית המשקפיים לחורף 2024 של מותג העל ברברי/יח"צ

מיחזור בעולם התחתון

רשת ההלבשה התחתונה טריומף משיקה קולקציית חורף עם מגוון פריטים מלאי סטייל המשלבת בין נוחות מקסימאלית לחדשנות וטרנדים מהעולם.

הקולקציה מיוצרת מבדים איכותיים, מחממים, המשלבים בדים ממוחזרים ומגיעים במגוון רחב של גזרות ומידות שיתאימו לכל אחת.

בין הדגמים ניתן למצוא מבחר חזיות ללא ברזל, חזיות המשלבות תחרה ורקמות מיוחדות למראה נועז יותר, הלבשת בית, תחתונים ועוד. מידות: 70B - 90F

טווח המחירים: 170-440 שקל. להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ

טריומף. יח"צ,
רשת ההלבשה התחתונה טריומף משיקה קולקציית חורף 2024/יח"צ

הזמן לסוודר

מזג האוויר הקר בחוץ שם את הסוודרים במרכז המלתחה, והסריגים הופכים לפריט עונתי סופר משמעותי. סריג מתוכשט או במראה בייסיק, צמוד לגוף או אוברסייז, חלק עם הדפס או עם כיתוב, עבה או דק, אפודה או שכמייה?

בית האופנה GOLBARY מציג קולקציה מגוונת של סריגים, סוודרים וקרדיגנים העשויים מבדים רכים, נעימים ומחממים, ומשתלבים מצוין עם פריטים נוספים בקולקציה כמו: ג'ינסים, חצאיות או מכנסים מחויטים.

טווח המחירים:
סריגים החל מ130 שקל
קרדיגנים/עליוניות החל מ-200 שקל
פונצ'ו/שכמיה החל מ-350 שקל
אפודות החל מ-150 שקל

ניתן להשיג ברשת חנויות גולברי ובאתר האונליין

גולברי חולצה 280 שקל, סריג 300 שקל, קארדיגן 350 שקל מכנסיים 330 שקל, חגורה 100 שקל. שי יחזקאל,
גולברי חולצה 280 שקל, סריג 300 שקל, קארדיגן 350 שקל מכנסיים 330 שקל, חגורה 100 שקל/שי יחזקאל

הקולקציה החדשה של מותג הנעליים ד"ר מרטינס כוללת דגמים קלאסיים ועל זמניים של המותג, לצד דגמים טרנדיים כמו מגפי פלטפורמה ומוקסינים בצבעים חמים.

דגם חדש ובולט שניתן למצוא בקולקציית החורף החדשה הוא המוקסין בשני גבהים שונים: עם סוליה קלאסית או עם סוליית פלטפורמה.

Dr. Martens הינו מותג אייקוני עם אמירה ומלא סטייל המזוהה עם תרבות הגראנג' של שנות התשעים. המותג הוקם בשנת 1960 ולאורך כל השנים שמר על הדגם האייקוני, הנצחי והמפורסם שלו, עליו בוצעו שינויי טכנולוגיה שונים בהם גם טכנולוגיית סוליית האוויר הכוללת בידוד, ספיגת זעזועים, כריות האוויר, עור עמיד ושרוכים. טווח מידות: 36-45

טווח מחירים: 750-1100 שקל. הקולקציה החדשה לחורף 2024 נמכרת ברשת חנויות אוריג'ינלס ובאתר

דר מרטינס לרשת אוריגינלס 899 שקל. שני צוויג,
דגם מוקסין טרנגי של מותג הנעליים ד"ר מרטינס, לרשת אוריגינלס, המחיר: 899 שקל/שני צוויג

מעלה, מעלה, מעלה

לקראת השנה החדשה, טריומף משיקה את התוספת החדשה ביותר למשפחת חזיות ה- Smart שלה - LIFT SMART.

‏Lift Smart חזיית פוש אפ מרופדת ללא ברזל, בעלת תחרה גמישה ומהפכנית, המחקה אחר קימורי הגוף של הנשים, ומציעה התאמה לפי מידה והרמה יוצאת דופן של החזה.

החזייה מציעה חופש תנועה מלא הודות לתוספות הגמישות שלה אשר מתרחבות ומתכווצות עם תנועות הגוף, וכן מדגישה הקימורים הטבעיים של נשים לצד נוחות אופטימלית. שיטת מידות חדשנית להתאמת למגוון גזרות ומידות: 1-5 (מתאים לטוות מידות של A70 ועד F90).

המחיר: 400 שקל להשיג בחנויות טריומף ברחבי הארץ ובאתר טריומף ישראל.

טריומף ליפט. יח"צ חו"ל,
טריומף ליפט, חזיות ה- Smart של טריומף, המחיר: 400 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully