וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלומה" תקיים עבור סטודנטים מפונים מספיר "בוטקאמפ" ייחודי

18.12.2023 / 11:48

יסייע להם ביציאה לשוק העבודה על רקע משבר המלחמה

אלומה למען המפונים. יחצ,
הכול למען המפונים/יחצ

המכללה האקדמית ספיר הממוקמת במרחק של פחות מ- 4 ק"מ מגבול עזה, ספגה במתקפה הרצחנית אבדות קשות בקרב הסגל והסטודנטים. למעשה אין מישהו במכללה שלא הושפע ישירות מהמצב. רוב הסטודנטים והסגל מפונים בעת הזו וחלקם במצב הישרדות.

במקביל, השנה האקדמית, שעתידה להיפתח ב 24.12 , התקצרה משמעותית והצורך בעדכון מיינדסט, צבירת מיומנויות עתיד והשלמת פערים רק הולך וגדל.

על רקע זה פיתחה אלומה באופן ייעודי עבור הסטודנטים מספיר את "תוכנית גשר לתעסוקה בזמן מלחמה", תכנית מרוכזת ואינטנסיבית בסגנון "בוטקאמפ" המבוססת על הניסיון של אלומה במתן מענים לקידום תעסוקת צעירים. המטרה המרכזית של הבוטקאמפ, המתקיים בשבוע הבא בשיתוף מיזם 'אקדמיה תעסוקה' של מנהל תעסוקת אוכלוסיות במשרד העבודה ומרכז אדמונד דה רוטשילד להשכלה גבוהה-תעסוקה, היא להחזיר את הסטודנטים של מכללת ספיר למסלול של עשייה ולמידה, עם הפנים קדימה אל מול תמונת עתיד, ולתת להם את התמיכה והכלים שהם צריכים על מנת לנוע קדימה בתוך המציאות המאתגרת.

ב"בוטקאמפ בוסט לקריירה" צפויים להשתתף כ 25 סטודנטים וסטודנטיות ממכללת ספיר, רובם מפונים מבתיהם והוא יתקיים בעזריאלי שרונה, אשר תרמו לטובת הסטודנטים את חלל העבודה. הסטודנטים, המגיעים מתחומי לימוד מגוונים, בין השאר שיווק טכנולוגי, משפטים, מדעי המחשב, משאב אנושי ותקשורת, יקבלו במהלך 3 ימים מרוכזים תכנים שעיקרם חיבור למציאות הנוכחית ולעולם העבודה על רקע המלחמה, גיבוש זהות תעסוקתית בזמן משבר, הכוונה וכלים פרקטיים חדשניים מבוססי בינה מלאכותית הדרושים להם לקראת היציאה לעולם העבודה, בפיתוח ובהובלה של לירון יונה, מנהלת הדרכה ופיתוח ידע באלומה ויועצת לפיתוח קריירה.

ויקה אשכול, מנהלת תכניות ההתמחות ב"אלומה": "כיום צעירים נמצאים בקו פגיע בכל הרבדים: פגיעה בפרנסה, גיוס למילואים, דחיית לימודים אקדמאים ועוד. הצורך להתפרנס ולייצר שגרה מיטיבה ואף להיות בעשייה משמעותית ותורמת הוא צורך מידי עבור רבים מהם. למרות חוסר היציבות שהם נמצאים בו עכשיו, יש חשיבות עצומה לייצר להם תמונת עתיד ולגרום להם לחשוב קדימה. יש בכך תרומה משמעותית לא רק לחוסן האישי שלהם כי אם גם לחוסן הלאומי".

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully