וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט הדגל של דוראל באינדיאנה מתקדם בצעדי ענק: העלויות נמוכות מהצפוי, צפי לשיפור ברווחיות

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 14:15

פרויקט הסולאר המשתרע על 50 אלף דונם, vנחשב לגדול ביותר בארה"ב, מתקדם בצעדי ענק: חברת האנרגיה המתחדשת דוראל מדווחת על התקדמות משמעותית בפרויקט הסולאר הענק שלה באינדיאנה ושיפור צפוי ברווחיות

הפרויקט של דוראל באינדיאנה. יח"צ,
פרויקט סולאר ענק הממוקם בצפון מזרח אינדיאנה/יח"צ

חברת דוראל מדווחת על התקדמות בפרויקט הדגל של החברה באינדיאנה ושיפור צפוי ברווחיות עם כניסתם של פרויקט "אינדיאנה דרום" ו"אינדיאנה מרכז" להליך המהיר של רשת PJM האמריקנית לקבלת הסכם חיבור לרשת החשמל. זאת במסגרת הרפורמה שנועדה, בין היתר לייעל את הליכי החיבור לרשת PJM ( חברת הפיקוח והתפעול של רשתות חשמל אזוריות בארה"ב), לאפשר ודאות ליזמים סביב שלבי התהליך ומועדי החיבור של מתקני ייצור חשמל לרשת.

מהפרויקטים הגדולים בארה"ב

Mammoth Solar הוא פרויקט סולאר ענק הממוקם בצפון מזרח אינדיאנה על שטח של כ-50 אלף דונמים. הפרויקט מחולק לשלושה שלבים לפי חלוקה גיאוגרפית: צפון, דרום ומרכז. השלמת שלושת השלבים של פרויקט הענק יביאו אותו להספק של כ-1.6 GW (DC) חשמל נקי ל-275 אלף בתים.
"אינדיאנה צפון", חלקו הראשון של פרויקט הענק Mammoth, בהספק של כ-MWp 480, נמצא לקראת השלמה ויחובר לרשת החשמל כבר בחודשים הקרובים.

אינדיאנה דרום (360 MWp) ואינדיאנה מרכז (720 MWp) - שני חלקי הפרויקט הנוספים נכנסו להליך המהיר של רשת PJM וצפויים לקבל הסכמי חיבור לרשת במהלך שנת 2024. שלושת הפרויקטים מחזיקים בהיתרי בנייה ובהסכמים חתומים למכירת חשמל ותעודות ירוקות

התקדמות הפרויקט באינדיאנה מביא עמו צפי לירידה בעלויות ושיפור הרווחיות

על פי סקרים שהתקבלו בידי Doral LLC - חברת הבת האמריקנית של דוראל, החברה מעריכה כי עלויות שדרוג הרשת הנדרשות לצורך חיבור פרויקט אינדיאנה דרום ואינדיאנה מרכז יהיו נמוכות מאלה שהוערכו עד כה, זאת לצד ירידה ניכרת במחירי הציוד העיקרי להקמת הפרויקט. לאור זאת, החברה צופה השפעה חיובית על תוצאות הפרויקטים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully