וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון, סכין או זיפו עם מגן דוד? האביזרים המבוקשים ביותר לחיילים

עודכן לאחרונה: 23.12.2023 / 15:50

כבר חודשיים וחצי שמאות אלפי ישראלים לוחמים מסביב לשעון. לכבודם ולכבוד מי שרוצים להרגיש קרביים גם בעורף, פשטנו על חנויות הגאדג'טים והטיולים וחזרנו עם שלל

בווידאו: חיילים מניפים את דגל ישראל על חוף ברצועת עזה/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

בעולם שבו הלחימה היא לא רק עניין של כוח אסטרטגיה ומודיעין, אלא גם של עמידה בתנאים קשים, יכולת הישרדות ופרקטיות, ציוד איכותי ומתקדם הוא לא רק נוחות - הוא חיוני לשרידות וליעילות בשטח. מוצרים מסוימים מספקים לחיילים יתרונות קריטיים שיכולים להפריד בין משימה מוצלחת לבין כישלון. פריטים כמו שעון עמיד במים ובלחצים, כלי רב תכליתי, ואפילו מצת עמידה ברוח, הם לא רק אביזרים - הם חלק מהציוד החיוני של כל לוחם. מהם המוצרים שהפכו למבוקשים בעקבות הלחימה ומה הן ה"תוספות" שמעלות את המורל בשטח?

ראשית נדגיש כי פריטים וחפצים הישרדותיים אינם חייבים להיות דווקא כאלו מתוחכמים, יקרים או טכנולוגיים מידי, אלא כאלו אשר יעזרו לנו לספק תנאי מחייה, ביטחון, תעסוקה, רגיעה וצרכים בסיסיים נוספים לצורך ניהול שגרת חיים תקינה עד כמה שניתן גם במצב של חוסר. אז מעבר לקופסאות שימורים ונייר טואלט, מהם הפריטים שיעזרו לנו לצלוח זמנים קשים ומאתגרים?

"בימים כתיקונם, מדובר במוצרים שמשדרגים את הטיולים וחוויות השטח, או לחלופין מתפקדים כפריטי לייף סטייל. אך בעתות לחימה, אותם מוצרים הופכים לחיוניים במיוחד, ומקבלים "מקום של כבוד, חשוב להדגיש כי בתקופה האחרונה הדרישה אינה מגיעה רק מחיילים אלא גם מאזרחים, חברי כתות כוננות, משמר אזרחי וכו", מסביר טל רז, מבעלי רשת ג'נטלמן.

אילוסטרציה. ShutterStock
כלי מלחמה: האביזרים מבוקשים פעילות צבאית בשטח/ShutterStock

הכל באחד

מותג הכלים הרב תכליתיים האמריקאי האייקוני לדרמן, המיובא ארצה על ידי קבוצת טי אנד איי, מציג את דגם ה-REBAR הצבאי, כלי רב תכליתי חזק ומשוכלל, קומפקטי, קל משקל ומתאים לכל כיס.

בתוכו תמצאו לא פחות מ- 17 כלים נשלפים ושימושיים לטיפול נקודתי בכל צרה בבית, בחוץ ובשטח. בין השימושים שהוא מציע: פלאייר שפיץ, פלאייר קלאסי, קוצצי חוטים ותיל, לוחץ כבלי חשמל וחושף חוטים, סכין חדה וסכין משוננת, פותחנים, מברגים, סרגל ועוד.

המחיר: 455 שקל. להשיג בחנויות המטיילים ובאתר המותג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כלי רב תכליתי leatherman rebar 455 שקל. יח"צ,
כלי רב תכליתי leatherman rebar. המחיר: 455 שקל/יח"צ

עיניים שלי

משקפי המותג הצרפתי BOLL'E (בולה) מציגים משקפי מגן בעלי עדשות שקופות להגנה על העיניים מפני רסיסי אבנים ואבק, עם עמידות גבוהה בפני הדף ונתזים והגנה של 100% מפני קרינת UV.

דגם זה נמצא בשימוש חיילים רבים שלוחמים כעת בשטח. את המותג מייבאת באופן בלעדי רשת אופטיקנה ממנה נמסר כי בנוסף לרכישות הרגילות, היו גם רכישות מרוכזות כתרומה לחיילים וחיילי המילואים וכי ישנה עליה של מעל ל- 60% במכירות מאז פרוץ הלחימה.

המחיר למשקפי המגן: 929 שקל. ניתן להשיג ברשת אופטיקנה ובחנויות אופטיקה נבחרות.

bolle bolt 2.0 black matte-phantom clear green מחיר 929. יח"צ חו"ל,
משקפי BOLL'E. המחיר: 929 שקל/יח"צ חו"ל

לחטוף שוק

שעון עמיד הפך לפריט חובה לחיילים בסדיר ובמילואים. השעונים המשוכללים של המותג SHOCK-G הונדסו במטרה לעמוד במצבי קיצון והם כוללים תכונות ופונקציות כמו: מצפן דיגיטלי, תאורה, תאריכון, זמן ב-48 ערים ראשיות בעולם, חיישנים טרמיים, מצב ירח, מצבי גאות ושפל, טעינה סולארית מכל מקור אור המבטלת את הצורך בהחלפת סוללה, עמידות במים לעומק רב ועוד (בהתאם לדגם).

רבים מהשעונים מצוידים בתכונות שימושיות כמו: טיימר, סטופר, מצפן ברומטר לחיזוי מזג האוויר, זמני שקיעה וזריחה, מד לחץ, מד גובה וגם תאורת לד פנימית בדגמים מסוימים.

המחיר: החל מ-319 שקל. להשיג בחנויות השעונים, בסניפי רשת ג'נטלמן ובאתר היבואן טי אנד איי.

שעון יד g-shock (דגם dw-5600bb-1) 499 שח להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן טי אנד איי. יח"צ חו"ל,
שעון g-shock. המחיר: 499 שקל/יח"צ חו"ל

אור באפילה

אם בעבר החזקנו בבית פנסי חירום גדולים, נטענים ומגושמים, שהיו מסורבלים מידי בכדי להיות כלי הישרדותי אמיתי. הרי שהטכנולוגיה המתקדמת של ימינו מאפשרת לשמר ולקבל את היתרונות של תאורת החירום תוך הוספת אלמנט חשוב של משקל מופחת וקומפקטיות.

כך, ניתן למצוא כיום מגוון חידושים בתחום, החל מפנסי לד נטענים וקטנים כל כך עד שמתלבשים על האצבע, נתלים על מחזיק מפתחות, פנסי ראש שהופכים בין רגע לפנסי יד ואף כאלו המתחברים לאפליקציה ייעודית בסמארטפון.

המחיר לפנס קומפקטי עם חיבור למחזיק מפתחות: 65 שקל. להשיג בחנויות ובאתר המותג LEDLENSER.

פנס ledlenser קומפקטי עם חיבור למחזיק מפתחות דגם k2 מחיר 65 שח. יח"צ חו"ל,
פנס ledlenser קומפקטי, 65 שקל/יח"צ חו"ל

מזעיקים עזרה

היכולת לאותת לסביבה שאנחנו נתונים במצוקה או סכנה וכן להזעיק עזרה במהירות, הם דברים הכרחיים במצבי הישרדות שונים. אזעקה אישית מחרישת אוזניים יכולה להבהיל גורמים מסוכנים ולהרתיעם לפני שיספיקו לפגוע בנו.

במקביל היא מסבה את תשומת לב הסובבים ועצם נשיאתה איתנו מעלה את תחושת הביטחון. ניתן כיום למצוא מערכות אזעקה שונות שהן מאוד קומפקטיות וקלות עד בלתי מורגשות, שנתלות אפילו על מחזיק המפתחות. כלי הרתעה נהדר הן למבוגרים והן לילדים.

המחיר לפנס קומפקטי עם אזעקה עוצמתית K6R SAFETY מבית LEDLENSER 129 שקל. להשיג בחנויות ובאתר המותג.

פנס קומפקטי עם אזעקה עוצמתית k6r safety מבית לד לנסר 129 שקל. יח"צ חו"ל,
פנס קומפקטי עם אזעקה עוצמתית, 129 שקל/יח"צ חו"ל

מציתים תקווה

מצתים אומנם נקשרים לקהל המעשנים, אך למעשה הם יכולים לעזור לנו בסיטואציות לא מעטות. האש היא תנאי הכרחי למחייה. היא מספקת תאורה כשחשוך, מספקת חום כשקר ומאפשרת לנו לצלות מאכלים שונים בשטח.

אחד המותגים הידועים והאייקונים ביותר תחום הוא זיפו האמריקאי, שהומצא בשנת 1933 וידוע כעמיד במיוחד. למעשה, בזמן מלחמת העולם השנייה הצהירה החברה כי היא מרכזת את כל מאמצי הייצור אך ורק לצבא ארצות הברית בשל הביקוש הרב.

המחיר למצית ZIPPO עם מגן דוד: 199 שקל, להשיג באתר המותג, בחנויות וברשת ג'נטלמן.

מצית zippo מגן דוד 199 שח. יח"צ,
מצית zippo מגן דוד, המחיר: 199 שקל/יח"צ

רואים רחוק

משקפת היא כלי חיוני ללוחם. היא מאפשרת היא מספקת יתרון טקטי חשוב, מאפשרת לזהות איומים ומטרות מרחוק ולהתאים את הפעולה למצב. המשקפת מהווה אביזר בסיסי להתמודדות עם אויב פיזי כיוון שהיא מאפשרת לראותו מרחוק ולתכנן את פעולותינו בהתאם.

לא בכדי חיילים מצוידים במשקפת קומפקטית, איכותית וקלת משקל לנשיאה נוחה. בזמנים של שיגרה היא תהייה שימושית לטיולים בשטח. הלוואי שרק כך יהיה.

המחיר: החל מ-253 שקל. להשיג בחנויות המטיילים וברשת החנויות ג'נטלמן.

משקפת מבית tasco מגדילה עד פי 10 מחיר 219 שח. יח"צ חו"ל,
משקפת מבית tasco, מחיר 219 שקל/יח"צ חו"ל

לאנץ' בוקס

דאגה לאוכל ולמזון היא אלמנט חשוב, מרכזי ואפילו בסיסי כשמדובר במצב הישרדותי. כלים תרמיים מספקים בידוד ושמירה על הטמפרטורה והטריות של האוכל למשך שעות ארוכות וללא קשר לתנאי הסביבה.

בזמנים רגילים הם פרקטיים לשימוש בבית, ביציאות לטיולים בשטח או לארוחת צהרים שלוקחים לעבודה. המחיר לערכת מיכל מזון תרמי שומר טמפרטורה בנפח 1.27 ליטר מבית הפיל היפני 349 שקל. להשיג בחנויות המטיילים ובאתר .ZOJIRUSHI

המחיר לתרמוס תרמי 2,500 מ"ל מבית סולתם: 180 שקל. להשיג בסניפים באתר המותג.

ערכת מיכל מזון תרמי שומר טמפרטורה בנפח 1.27 ליטר מבית הפיל היפני 349 שח. יח"צ חו"ל,
ערכת מיכל מזון תרמי שומר טמפרטורה בנפח 1.27 ליטר מבית הפיל היפני 349 שח/יח"צ חו"ל

הכל בראש

פנס ראש הוא כלי חיוני לחייל בזמן פעילות או התנהלות בשגרה באזורים חשוכים. הוא מאפשר לראות ולהיראות תוך שהידיים נשארות חופשיות לפעולה. הוא מספק אור חזק וממוקד שמשפר את היכולת לבצע משימות בתנאים נטולי אור.

המחיר: החל מ-69 שקל. להשיג ברשת חנויות ג'נטלמן ובחנויות למטיילים.

ג׳נטלמן_פנס ראש מקצועי נטען 3 ב-1_מחיר 69 שח. יח"צ,
ג׳נטלמן, פנס ראש מקצועי נטען 3 ב-1 המחיר: 69 שקל/יח"צ

שפר הופעתך

המותג רמינגטון, המשווק בישראל על ידי שריג אלקטריק, מציג את מכונת הגילוח החדשה מסדרת LIMITLESS שנחשבת פורצת דרך.

המכונה החדשה 9X מתהדרת ב-3 ראשים צפים המאפשרים חיכוך מופחת בגילוח למניעת גירויים בעור הפנים וכדור במפרק הגילוח שמסתובב על צירו ומאפשר התאמה מלאה לתווי הפנים. המכונה בעלת להבים גמישים, ו- 100% עמידות למים, לגילוח יבש או רטוב לגילוח מושלם במאמץ מינימלי. ל-X9 טעינה מהירה בחמש דקות וטעינת USB להטענה מכל מקום ובכל זמן להשגת מראה תקני ומטופח בקלות ובנוחות.

המחיר: 499 שקל. להשיג ברשתות החשמל ובאתר היבואן.

מכונת גילוח קרדיט צילום שריג אלקטריק היבואן הרשמי מחיר 599 שח x9 limitless. יח"צ חו"ל,
מכונת גילוח קרדיט צילום שריג אלקטריק היבואן הרשמי מחיר 599 שקל, x9 limitless/יח"צ חו"ל

מורל בשטח

רמקול נייד הוא אמצעי שימושי גם בבית, אבל בעיקר בחוץ - ליצירת רגעים אסקפיסטים ונעימים עם מוזיקה שאוהבים או להשאיר אותנו מחוברים בכל זמן ומקום באמצעות קישור בלוטות' לאמצעי תקשורת שונים כמו טלוויזיה, טלפון או רדיו.

הרמקולים ניידים וניתנים לנשיאה ממקום למקום, חלקם עמידים במים ויתאימו לפעילות בתנאי שטח שכוללים לחות, גשם או להנעים את זמננו בזמני רגיעה עם חברים או רחצה במקלחת שטח. יתרון נוסף הוא, שגודלם הפיזי לא קובע, רמקול במימדים קטנים מסוגלים להפיץ סאונד עוצמתי.

המחיר לרמקול בלוטות נייד של המותג PURE ACOUSTICS מוגן מים עם תאורה: 179 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה.

רמקול בלוטות נייד מוגן מים עפ תאורת rgb מבית pure acoustics 179 שקל. יח"צ חו"ל,
רמקול בלוטות נייד מוגן מים עפ תאורת rgb מבית pure acoustics המחיר: 179 שקל/יח"צ חו"ל

הקדשה מהבית

ברמה המבצעית אולי אין צורך בשרשרת עם הקדשה אישית, אך ברמה המנטלית, פריט כזה יכול להיות בעל ערך רגשי רב לכל חייל.

שרשרת שנתפסת כמזכרת או כסמל של תמיכה ואהבה מהבית יכולה להוות מקור עידוד וכוח נפשי ברגעים של חולשה וגעגוע. היא מספקת תחושת שייכות וביטחון ועשויה לשפר את המורל ורוח הלחימה של לוחם ברגעים מאתגרים.

המחיר לשרשרת SILVER 925 מכסף עם תליון ארץ ישראל: 199 שקל. להשיג ברשת חנויות ג'נטלמן.

12. ג׳נטלמן_SILVER 925_שרשרת מכסף עם תליון ארץ ישראל כי את כל הארץ אשר אתה רואה לך אתננה ולזרעך עד עולם_מחיר 199. יח"צ,
12. ג׳נטלמן_SILVER 925, שרשרת מכסף עם תליון ארץ ישראל כי את כל הארץ אשר אתה רואה לך אתננה ולזרעך עד עולם, המחיר: 199/יח"צ

ישנים בכל מצב

שינה היא מצרך יקר לחיילינו, חלקם אף מדווחים שהם ערים במשך מעל ל-48 שעות ברצף. כרית התמיכה הקומפקטית הזו, שהופכת לפופולרית בקרב חיילי צה"ל, מעוצבת בצורה ארגונומית ועשויה מספוג זיכרון, לשימוש בכל מקום שהם רק ירצו.

הכרית קלת משקל ובעלת כיסוי בד שאותו ניתן להסיר ולכבס, היא נושמת ושומרת על טמפרטורה קבועה, כך שדרגת הקשיחות נשארת זהה בכל עונות השנה. 99 שקל, להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב www.dr-gav.co.il

כרית שינה ארגונומית של דר גב 99 שקל. יח"צ,
כרית שינה ארגונומית של ד"ר גב לישנה נוחה בכל מצב. המחיר: 99 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully