וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של חדשות: ניחוחות, סדרת ניקוי לעור ועיצוב לגבות

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 13:49

בין המוצרים החדשים מעולם היופי והטיפוח שתרצו להכיר מצאנו: מגוון ניחוחות שמותאמים לעונה הקרה, סדרת ניקוי לעור הפנים, טיפול לעור הקרקפת וחותמת לעיצוב גבות

מארק גייקובס א.ד.ט 100 מל מחיר 499 שקל. יח"צ,
הבושם החדש של מארק גייקובס, PERFECT, המחיר: 499 שקל/יח"צ

ניחוח הסחלב

מותג הבישום של מארק ג'ייקובס משיק שני ניחוחות חדשים לאשה

מארק ג'ייקובס DAISY הוא בושם בניחוח מקסים ומלטף, בראשיתו סגל ריחני, אשכולית אדומה ותות בר, במרכזו תערובת פרחונית של גרדניה, סגל ויסמין, ובבסיסו מושק, וניל ועץ לבן. א.ד.ט 100 מ"ל, המחיר לצרכן: 399 שקל

מארק ג'ייקובס PERFECT, בושם החדש לאישה פרפקט אדט.הבושם בהרמוניה מושלמת עם פרחים רעננים ומרגיעים, נפתח עם תווי בסיס של ארז אטלס החושף לב של סחלב לבן ומסתיים עם פלפל ורוד.
הניחוח החדש של מארק ג'ייקובס, פרחוני וזוהר וחוגג את הכוח של להיות נאמנה לעצמך. א.ד.ט 100 מ"ל, המחיר לצרכן: 419 שקל.

הבשמים החדשים של מארק ג'ייקובס זמינים לרכישה ברשת סופר פארם.

מארק גייקובס דייזי מחיר 399 שקל. יח"צ,
הבושם החדש של מארק ג'ייקובס דייזי, המחיר: 399 שקל/יח"צ

הווניל ממדגסקר

"דיבושן", הוא או דה פרפיום חדש לאישה של דולצ'ה וגבאנה שמוצג כמסע חושי, מפתה ומרגיע, עשיר בניחוח עוטף וחושני. זהו ה"בושם גורמה" הראשון של המעצבים והוא מהווה ביטוי רב עוצמה של ה- DNA החזק של המותג.

דיבושן נולד מתוך אינטואיציה וניסיון של הבשם אוליבייה קרספ מתוך כוונה שתווי הריח הסגורים בבקבוק היוקרתי, יעבירו את התודעה לאווירה איטלקית שמחה. אמן הבישום, ליכד יחדיו ניגודים מעודנים, חושניים וזוהרים.

הרעננות של פרחי התפוזים פוגשת את המתיקות של וניל מדגסקר, בעוד הדרים מסוכרים מעניקים מגע עדין של ניחוח גורמה מפתה. על פי המעצבים, רצף ההרכבים המנוגדים והאיכותיים הופכים את הבושם החדש ליצירת מופת קטנה של סגנון, סטייל ואומנות שלא ניתן לעמוד בפניה.

מחיר מומלץ לצרכן: דולצ'ה וגבאנה דיבושן אד"פ 50 מ"ל: 440 שקל, ל-100 מ"ל: 592 שקל. ניתן להשיג ברשתות המובחרות ובאתר אונליז

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בושם קומוניקט דיבושן 100 מל מחיר 592 שח. יח"צ חו"ל,
הבושם "דיבושן" 100 מ"ל, המחיר: 592 שקל/יח"צ חו"ל

מריח טוב

רשת SACARA משיקה לראשונה סדרת בשמים לגברים תחת השם: 11-13 שמגיעים בבקבוק זכוכית מעוצב.

השקת הבשמים לגברים נערכת אחרי שהשיקה לאחרונה SACARA קולקציית בשמי נשים תחת השם: 1-10, המתאפיינים בניחוחות המשלבים אלמנטים שונים בהשראת ניחוחות מובילים מהעולם, התחדשות והתרעננות.

סדרת הבשמים לגברים של סקארה כוללת 3 בשמי גברים בניחוחות שונים:
בושם מספר 11 - ניחוח מתובל בהדרים ותווים עץ. ריח רענן, נקי ואלגנטי.
בושם מספר 12 - ניחוח יוניסקס, נטול מגדר, פרחוני, עשיר, מורכב ויוקרתי, בעל ארומה אקזוטית, תוסס.
בושם מספר 13 - ניחוח רענן, מחוספס, ייחודי ונדיר. בושם עוצמתי לגבר המודרני.

המחיר לצרכן: 60 שקל ל-100 מ"ל, ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA

סקארה משיקה סדרת בשמים לגברים. יח"צ,
סקארה משיקה סדרת בשמים לגברים. המחיר לבושם 100 מ"ל: 60 שקל/יח"צ

להתקלח עם יוגורט

מותג טיפוח השיער והגוף "הוואי" משיק תחליב רחצה יוגורט בניחוח אלוורה. הפורמולה החדשה המכילה פרוטאין יוגורט, למגע קטיפתי, מראה עור בריא ורענן, וניחוח שנשאר לאורך זמן.

המיתוג החדש למוצר בהשקה זו, כולל לוגו מחודש ואריזה ידידותית לסביבה כשהבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר והפקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר.

המחיר המומלץ לצרכן: 15 שקל לתכולה של 700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

תחליב רחצה הוואי מחיר 15 שקל צילום סטודיו אלדד שאו. סטודיו אלדד שאו,
תחליב רחצה חדש של המותג "הוואי" המחיר: 15 שקל/סטודיו אלדד שאו

בעומק הקרקפת

קרקפת יבשה היא בעיה שנוגעת כמעט בכל אחד מאיתנו והסיבות הן רבות - שינויי האקלים, תזונה, סטרס, הבהרות, פעולות כימיות ועוד. ההתמודדות עם קרקפת יבשה היא אינה פשוטה, אצל חלקנו היא זמנית ואצל אחרים מדובר בהתמודדות יומיומית שלעיתים הופכת למטרד של ממש.

מותג הטיפוח לשיער Head & Shoulders המזוהה כמותג מוביל נגד קשקשים, משיק שתי סדרות טיפוליות חדשות: DERMAXPRO Head & Shoulders הכוללות שמפו ומרכך לטיפול בקרקפת יבשה, קשקשים וחידוש עור הקרקפת ובאלם ייחודי המחדש את עור הקרקפת ולוכד את הלחות עד 72 שעות.

הפורמולה החדשנית מכילה רכיב פעיל לסיוע בהעלמת Malassezia, להקלה מתמשכת נגד יובש וקשקשים ומועשרת בוויטמין E ואקטיב אלוורה. יתרונות הפורמולה החדשנית: מחזקת את מחסום עור הקרקפת ומשאירות אותה רגועה וללא קשקשים, מכילה רכיב פעיל לסיוע בהעלמת Malassezia להקלה מתמשכת נגד יובש וקשקשים, מועשרת בוויטמין E ואקטיב אלוורה, נוסחה מוכחת קלינית, נבדק דרמטולוגית.

הסדרות כוללת שלושה שלבים: שלב הניקוי והטיפול, שלב ההזנה ולבסוף שלב החידוש וההגנה.

המוצרים בסדרת DERMAXPRO: שמפו מרכך ובאלם Quenching hydration לקרקפת יבשה
בפורמולה עשירה בתמצית קקטוס, אלוורה וויטמין E העוזרת לחזק את העור הטבעי, משחזרת את האיזון הטבעי של הקרקפת ומזינה את העור לקרקפת נקייה מקשקשים.

שמפו מרכך ובאלם Soothing Comfort לקרקפת יבשה ומגרדת בפורמולה עשירה בחלב קוקוס, אלוורה וויטמין E העוזרת לחזק את העור הטבעי, משחזרת את האיזון הטבעי של הקרקפת ומזינה את העור לקרקפת נקייה מקשקשים.

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם.

שמפו הד אנד שולדרס. יח"צ,
סדרת DERMAXPRO לקרקפת של הד אנד שולדרס/יח"צ

ביטוי לנשיות

מותג הטיפוח היוקרתי Shiseido משיק את GINZA PERFUMED, תחליב גוף מבושם במרקם קטיפתי שנספג במהירות בניחוח מעודן, מבושם גינזה במרקם קטיפתי שיותיר את העור רך ומלא לחות.

על פי צוות הפיתוח של המותג, גינזה הוא ניחוח המעודד נשים לבטא את הנשיות שלהן, לחגוג את הדואליות שבהן ולשחרר את כוח האישיות שלהן. זהו ניחוח של סתירות המתמזגות לכדי הרמוניה מקסימלית בוקה פרחוני המתמזג עם עצי יער.

המרקם הקליל של התחליב מאפשר לו להיספג בקלות ובמהירות בעור, להשיב לעור את הרכות והגמישות וכן תחושה רעננה ומראה חיוני בניחוח מעודן.

המחיר המומלץ לצרכן: 230 שקל ל- 200 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות: סופר פארם Be והמשביר.

shiseido ginza perfumed - 200ml 230 nis. יח"צ חו"ל,
shiseido ginza perfumed - 200ml, המחיר: 230 שקל/יח"צ חו"ל

24 שעות של גמישות

מותג הקוסמטיקה השוויצרי JUVENA מציג: קרם לחות Epigen Lifting Anti-Wrinkle ל-24 שעות מסדרת Epigen, שנועד למיצוק, הרמה וטיפול בגמישות העור.

Description automatically generated יובנה אפיג'ן קרם לחות ל- 24 שעות מגיע עם מרקם קרמי קטיפתי המתאים גם לעור היבש ביותר. הקרם מהדק באופן ניכר את קו מתאר ה-V של הפנים, מעודד ייצור קולגן, מצמצם קמטים וקמטוטים ומשפר את מרקם העור.

הקרם מכיל ויטמינים, שמנים יוקרתיים וחומצה היאלורונית בשילוב עם הטכנולוגיה הייחודית של יובנה - שוויץ SkinNova SC אשר משפרת את גמישות ומיצוק העור. למראה עור פנים חלק, גמיש, זוהר, רענן וצעיר יותר.

בעוד שבמהלך היום הקרם עוזר לעור להגן על עצמו בצורה יעילה יותר מפני מתח, במהלך מנוחת הלילה הקרם תומך בתהליכי החייאה ומונע בצורה מיטבית היווצרות כתמי גיל.

המחיר: 320 שקל, 50 מ"ל. להשיג ברשת סופר פארם ובאתר לילית קוסמטיקה

JUVENA - קרם לחות Epigen Lifting Anti-Wrinkle 24 שעות. יח"צ חו"ל,
JUVENA - קרם לחות Epigen Lifting Anti-Wrinkle 24 שעות/יח"צ חו"ל

שלב ראשון - ניקוי

השלב הראשון בשגרת טיפוח טובה ונכונה מתחיל בניקוי העור מלכלוך, איפור אך גם ממזהמים שאינם נראים לעין כגון רדיקלים חופשיים המצויים בעשן ,זיהום אויר ,שמש ,אור הכחול ממסכים. רדיקלים חופשיים גורמים להתדרדרות תפקודי המחסום הטבעי של העור ומחלישים את ההגנות הטבעיות.

חברת הקוסמטיקה PAYOT (פאיו), משיקה את סדרת הניקויים החדשה לעור בריא ומאוזן PAYOT NUE עם פורמולות נקיות וטבעיות באריזות אקולוגיות, כצעד ראשון וחשוב בשמירה על שגרת טיפוח ואיזון העור. המוצרים עדינים במיוחד ומתאימים לכל סוגי העור, גם לבעלי עור רגיש.

סדרת הניקויים החדשה כוללת 3 מוצרי ניקוי לעור הפנים: חלב פנים תחליב ניקוי מיסלריים לעור הפנים, מים מיסלרים 2 ב-1 לניקוי הפנים והעיניים לעור רגיש במיוחד ומי פנים בוסטר להגברת האנרגיה ועור רענן וזוהר.

מטרת ניקוי העור: להקל על שלב הסרת האיפור, ניקוי מזהמים שאינם נראים לעין, רכיבים פעילים עם פורמולות נקיות, טבעוניות, מרקמים עדינים ונעימים בניחוח מרגיע.

המוצרים החדשים בסדרת PAYOT NUE:

PAYOT NUE CLEANSING MICELLAR MILK - הצעד הראשון לניקוי והסרת איפור וזיהומים בטכנולוגיית מיי מיסליר המופקת ממקור טבעי של קוקוס ותירס. תחליב ניקוי מיסילרי לעור הפנים מסיר ביעילות איפור ולכלוך מטהר את העור מחלקיקי זיהום ומותיר עור רך ונקי. תכולה של 400 מ"ל.

PAYOT NUE - CLEANSING MICELLAR WATER FOR FACE AND EYES
2 מוצרים במוצר 1- מים מיסילריים לניקוי הפנים והעיניים, נטולי בושם ומתאימים גם לעור רגיש במיוחד.
הצעד שני לניקוי והגברת האנרגיה לעור זוהר ורענן עם מי פנים מרוכזים של פריחת תפוז אורגני במולקולות טהורות ותמצית גרגירי נחלים המסייע לעור לקבל חמצן . תכולה של 400 מ"ל.

PAYOT NUE - RADIANCE BOOSINT TONING LOTION מי פנים לניקוי והגברת האנרגיה לעור רענן וזוהר. מאזן את העור לאחר ניקוי ומנטרל את אפקט הייבוש של המים הקשים. מתאים לכל סוגי העור. תכולה של 400 מ"ל.

מחיר מוצרי הניקוי של פאיו - תחליב פנים / מי מיסלרייים / מי פנים: 99 שקל. להשיג בנקודות המכירה של פאיו PAYOT PARIS ברשתות הפארם, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים. אונליין, באתר לילית קוסמטיקה ובאתר הסופר-פארם.

payot פאיו סדרת ניקוי nue 99שח 400 מ"ל. פאיו חו"ל,
payot (פאיו) סדרת ניקוי nue החדשה, המחיר: 99 שקל ל-400 מ"ל/פאיו חו"ל

עמיד לגבות

רבלון משיקה עיפרון גבות מיקרו מסדרת קולורסטיי REVLON COLORSTAY MICRO™ BROW PENCIL שמגיע ב-4 גוונים: בלונד, חום, חום כהה, שחור.

עיפרון גבות הוא דק ובעל פיגמנט ללא חידוד להדגשה ומילוי הגבות. לעיפרון קצה דק ומדויק המאפשר שליטה מקסימלית ויצירת מראה טבעי ומדויק. ניתן לסרטט מראה עדין או למלא למראה גס יותר.

הפורמולה מועשרת בשמן ארגן ושמן מרולה להזנה וטיפוח אזור הגבה והגוון עמיד ל-16 שעות, אינו נמחק או נמרח, עמיד במים ומגיע עם מברשת בקצה לסירוק הגבות.

מחיר מומלץ לצרכן: 70 שקל, להשיג ברשתות וחנויות הפארמים ברחבי הארץ (סופר פארם, בי ומשביר) ובאתר ONLY'S

חדש מרבלון עיפרון גבות מיקרו מדוייק לסדרת קולורסטיי מחיר 80 שקל. יח"צ,
עיפרון גבות מיקרו מדויק לסדרת קולורסטיי, המחיר: 70 שקל, רבלון/יח"צ
חדש מרבלון עיפרון גבות מיקרו מדוייק לסדרת צילום חול (2). יח"צ חו"ל,
חדש מרבלון עיפרון גבות מיקרו מדויק לסדרת צילום חו"ל/יח"צ חו"ל

מרימים גבה

אמנית הגבות שיר נקש משיקה מוצר ייחודי: חותמות לגבות בארבעה גוונים (מבלונד ועד חום כהה מאוד), בעלות פורמולה ייחודית לגבות עשויות אבקת פיגמנט עשירה במרקם משי למראה גבות
עוצמתי ומלא שכל אחת רוצה.

החותמות עמידות וצבען נשאר במהלך כל היום. ניתן להסרה עם מגבון להורדת איפור. אופן השימוש: בוחרים שבלונת גבות ממגוון השבלונות של שיר נקש בצורה הרצויה, מדביקים באזור הגבה, לאחר ההדבקה, יש לטפוח על הגבות באמצעות החותמת ולמלא
בתוך גבולות המדבקה.

שיר נקש נחשבת מאסטרית למיקרו פיגמנטציה, מורה ומעצבת גבות. מייסדת ובעלים בית הספר למיקרו פיגמנטציה הקרוי על שמה במתחם עזריאלי תל אביב. עוד בצעירותה גילתה עניין רב לתחום האומנות היצירה והאסתטיקה דבר אשר משך אותה לעסוק במה שלימים הפך למפעל חייה - תחום האיפור הקבוע.

המחיר: 119 שקל. להשיג ברשת אפריל ובאתר אתר אונליז

חותמות לגבות שיר נקש מחיר 119 שקל. יח"צ,
חותמות לגבות של שיר נקש, המחיר: 119 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully