וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים משמעותיים של בכירים ב-NESS

19.12.2023 / 14:59

אילן ינובסקי מונה לסמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים; טלי כספי-שבת מונתה לסמנכ"לית ומנהלת חטיבת הדיגיטל, הפיתוח וה-DATA

אילן ינובסקי. ניב קנטור,
אילן ינובסקי/ניב קנטור

חברת NESS מקבוצת חילן, חברת שירותי טכנולוגיות המידע מהמובילות בישראל, מודיעה על מינויים משמעותיים: אילן ינובסקי ימונה לסמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים וטלי כספי שבת תמונה לסמנכ"לית חטיבת הדיגיטל, הפיתוח וה-DATA.

אילן ינובסקי , מבכירי תעשיית ה-IT בישראל, הצטרף ל-NESS כסמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים. במסגרת תפקידו, ינהל תהליכי מכירה רוחביים בחברה, ייפתח הצעות ערך חדשות, וכן ילווה פעילות עם לקוחות אסטרטגיים של החברה.

לינובסקי ניסיון ארוך שנים בתפקידי ניהול, אסטרטגיה ו-IT. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל פתרונות אסטרטגיים ב-VMware . לפני כן, ניהול את אגף מערכות המידע בדואר ישראל. וקודם לכן, כיהן כמנהל תפעול וטכנולוגיה בבזק ועוד.

ינובסקי בוגר ממר"ם, סא"ל במיל', בוגר תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני (בהצטיינות) בהיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות מאוניברסיטת תל אביב.

טלי כספי שבת. יחצ,
טלי כספי שבת/יחצ

טלי כספי-שבת, נשואה לרן ואם לשלושה, תשמש כסמנכ"לית ומנהלת חטיבת הדיגיטל, הפיתוח וה- DATA בחברה. בחטיבה, מאות מפתחים ,ארכיטקטים, אנשי UI/UX, אנליסטים, מומחי AI, DATA ועוד, האמונים על מתן פתרונות ושירותים לעשרות ארגונים מכלל המגזרים. טלי כספי-שבת תוביל את פעילות החטיבה המבוססת על פרויקטים גדולים ומורכבים בטכנולוגיות מתקדמות אלו.

אל"מ (במיל') כספי-שבת מגיעה ל-NESS מצה"ל. את דרכה החלה בממר"ם ובתפקידה האחרון שימשה כמפקדת בית התוכנה שחר שבאגף התקשוב וההגנה בסייבר. יחידת שחר אחראית על פיתוח מערכות הליבה, הדיגיטל והDATA- לכלל צה"ל בעולמות תומכי הלחימה - לוגיסטיקה, משאבי אנוש, רפואה, הדרכה, היסעים ועוד. בתפקיד זה כיהנה כ-4 שנים.

טלי בעלת תואר ראשון במדעי המחשב וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במדעי המדינה במסגרת מב"ל (המכללה לביטחון לאומי) מאוניברסיטת חיפה.

לדברי גיא דנציג, משנה למנכ"ל NESS: "אנחנו שמחים על הצטרפותם של טלי ואילן לצוות המנהלים של NESS. אין ספק שהצטרפותם למערך הניהולי בחברה, בפרט לתפקידי ליבה אלה, מתכתב עם המיקוד של החברה, ליצירת ערך עבור לקוחותינו בעולם דינמי וסביבה משתנה בה אנו מתנהלים.
המגוון הרחב של לקוחות נס בכל מגזרי השוק לרבות משק לשעת חירום, מגזרי הממשלה והשוק הפיננסי, מחייבים כל העת, הצעות ערך עדכניות במגוון השירותים, המוצרים והפתרונות של NESS. הניסיון העשיר אותו טלי כספי-שבת ואילן ינובסקי מביאים, כל אחד בתחומו, לצד היכולות המוכחות רבות השנים, יאפשרו לנו לבצע את המשימות העומדות על הפרק על הצד הטוב ביותר ויעניקו ערך מוסף משמעותי לעובדי החברה וללקוחותיה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully