וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל העסקים: מיזם התמיכה בעסקים של ג'וינט וזאפ צובר תאוצה

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 10:29

מאז יצא לדרך מיזם התמיכה "בשביל העסקים", הצטרפו אליו 130 עסקים מאזור העוטף וערי הדרום ועסקים בבעלות מילואימניקים, ממגוון רחב של ענפים. כעת מעלה קבוצת זאפ את הקמפיין שקורא לציבור לתמוך. כל ההכנסות יועברו ישירות לבעלי העסקים המשתתפים

יחד בשביל העסקים, אתר סחר ייעודי ללא מטרות רווח למען עסקים ומילואימניקים. יח"צ,
בשביל העסקים: מיזם התמיכה בעסקים של ג'וינט וזאפ צובר תאוצה/יח"צ

כ- 130 עסקים ו-770 מוצרים מהעוטף והדרום מחכים לכם במיזם התמיכה "בשביל העסקים" של הג'וינט וזאפ, קבוצת זאפ תעלה היום קמפיין בקריאה לציבור הישראלי לתמוך בעסקים בדרום
100% מההכנסות יועברו ישירות לבעלי העסקים.

השבוע גם תעלה קבוצת זאפ קמפיין קידום למיזם במטרה לייצר מודעות בקרב הציבור בישראל ולהניע לרכישה מהעסקים שלוקחים חלק במיזם ובכך לסייע להם להמשיך ולתחזק את העסק בתקופה זו. הקמפיין כולל קידום בדיגיטל, פרסומות ברדיו ושימוש במשפיענים. הקמפיין ממומן במלואו על ידי זאפ והג'וינט, ו - 100% מההכנסות יועברו ישירות לבעלי העסקים.

ארגון הג'וינט, פועל בימים כסדרם לצמצום פערים בחברה הישראלית, מקדם שוויון ואיכות חיים - מטפל מתחילת הלחימה בשלל זירות - רווחה, בריאות הנפש, חקלאות ובזירה העסקית, מוסר כי: "למגזר העסקי תפקיד חשוב ומשמעותי בחירום והרתמות של חברות שונות ושל קבוצת "זאפ" מעידה על האחריות שיש לחברות אלה לסייע ולקם את מי שנפגע וזה מעיד על החוסן החברתי והכלכלי של ישראל".

במסגרת המיזם "בשביל העסקים", הוקם אתר אינטרנט אשר אליו יוכלו להירשם עסקים מדרום וצפון הארץ בהליך פשוט וללא עלות ולהציע את השירותים והמוצרים שלהם. בנוסף, בשל התנאים הקשים עמם מתמודדים בעלי העסקים יתאפשר לאלו שלא פעילים כרגע להציע שובר למימוש כאשר המצב הביטחוני יתייצב.

יחד בשביל העסקים, אתר סחר ייעודי ללא מטרות רווח למען עסקים ומילואימניקים. יח"צ,
אתר האינטרנט "בשביל העסקים" הוקם במטרה לתמוך בעסקים שנפגעו בעקבות המלחמה/יח"צ

רמי חזן, מנכ"ל קבוצת זאפ: "העלנו את הפלטפורמה כדי לאפשר לציבור בישראל להמשיך ולתמוך בעסקים הללו. אחד הדברים המשמעותיים ביותר שנוכל לעשות עבורם זה להיות חלק מתהליך שיקום העסקים שלהם".

רמי חזן, מנכ"ל קבוצת זאפ: "התרגשנו לראות את היקף העסקים שהצטרפו למיזם. ההתמודדות הכלכלית היא ארוכת טווח, וגם חודשיים מאז השבת השחורה עדיין מרבית העסקים סובלים מפגיעה קשה בעסקים שלהם. העלנו את הפלטפורמה כדי לאפשר לציבור בישראל להמשיך ולתמוך בעסקים הללו. אחד הדברים המשמעותיים ביותר שנוכל לעשות עבורם זה להיות חלק מתהליך השיקום של העסקים שלהם"

עסקים מהאזור מוזמנים להצטרף ליוזמה בלינק זה: בשביל העסקים

הצרכנים יוכלו להיכנס לאתר, לבחור מוצרים או עסקים לפי ישוב או תחום, לקרוא על הסיפור שלהם ולבצע רכישה אונליין. לינק לרכישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully