וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיגו אנרגיה ממנה את שגית מנור לחברת דירקטוריון

20.12.2023 / 12:25

מנור היא אשת מקצוע מנוסה בתחום התפעול הפיננסי והטכנולוגי, עם יותר מ-25 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים, לרבות בחברות ציבוריות. כיום, משמשת מנור כסמנכ"ל הכספים של חברת נאייקס (Nayax), המפעילה פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית

שגית מנור. יחצ,
שגית מנור/יחצ

טיגו אנרגיה (נאסד"ק: TYGO), ספקית מובילה של פתרונות ייצור ואגירת אנרגיה סולארית חכמים, הודיעה היום על מינויה של שגית מנור לדירקטורית עצמאית בדירקטוריון החברה. מנור תיכנס לתפקיד ב-1 בינואר 2024.

מנור היא אשת מקצוע מנוסה בתחום התפעול הפיננסי והטכנולוגי, עם יותר מ-25 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים, לרבות בחברות ציבוריות. כיום, משמשת מנור כסמנכ"ל הכספים של חברת נאייקס (Nayax), המפעילה פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית ומספקת ללקוחותיה חוויית מסחר דיגיטלית מקיפה. בתפקיד זה מנור מנהלת את הכספים, קשרי המשקיעים ואבטחת הסייבר של החברה, וכן תורמת משמעותית לתהליך קבלת ההחלטות האסטרטגי של נאייקס. בספטמבר 2022 הובילה מנור את תהליך הרישום הכפול של נאייקס בבורסת נאסד"ק, בנוסף לבורסת תל אביב.

בתפקידיה הקודמים כיהנה כמנכ"ל וכסמנכ"ל כספים בחברת Nyotron, חברת תוכנה המפתחת פתרונות אבטחת סייבר, שם הובילה את החברה במספר סבבי גיוס ואקזיט מוצלח ב-2021. מנור כיהנה גם כסמנכ"ל כספים וכמנהלת פיננסית של חטיבת המוצר בחברת וריפון, בתפקיד זה ניהלה יוזמות אסטרטגיות לאבני הדרך של החברה. מנור בעלת תואר ראשון בראיית חשבון מהמכללה למינהל.

"לשגית רקורד מוכח עם ניסיון משמעותי בעמדות ניהול בכירות בענף ההייטק, ואני שמח לקבל את פניה לדירקטוריון טיגו", אמר צבי אלון, יו"ר ומנכ"ל טיגו אנרגיה. "בעוד אנו ממשיכים לצמוח באזורים הרבים שאנו פועלים בהם ולהביא את הגישה הפרוגרמטית שלנו לאיכות סולארית בכל מקום בו משולבים מוצרי טיגו, הרקורד של שגית בהובלת התרחבויות גלובאליות יחזק היבטים הן באסטרטגיה שלנו והן ובביצוע הטקטי. טיגו יכולה להיות גאה בהצטרפותה של שחקנית משמעותית כמו שגית לדירקטוריון החברה, ואני מצפה למנף את התובנות והמנהיגות שלה".

"אני נרגשת להצטרף לדירקטוריון טיגו לאור ההזדמנות האדירה הפתוחה בפני חברה עם פתרונות אנרגיה סולארית הנפרסים על מגזרי המגורים, המסחר והשירותים, ועם בסיס לקוחות איתן ברחבי העולם", ציינה שגית מנור. "הקדשתי חלק נכבד מהקריירה שלי להנעת צמיחה בשווקים חדשים במספר תעשיות, ולטיגו יש סוג של חוסן גלובאלי שמאפשר לחברות להתרחב ולפרוח גם אל מול תנודות אזוריות. אני מצפה ליישם את הניסיון שלי כדי לסייע לטיגו להניע חדשנות ואיכות בתעשיית האנרגיה הסולארית, ולהמשיך להוציא אל הפועל את אסטרטגיית הצמיחה שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully