וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכה בלוטו בפעם השלישית: "אמרתי לילדים - 'תתחילו לחפש נכס'"

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 15:06

שני גברים זכו כל אחד בחמישה מיליון שקל בלוטו, עבור אחד מהם זה הפרס המשמעותי השלישי שגרף, לאחר זכייה של 750 אלף שקל לפני שנים בודדות: "אמרתי לעצמי - 'שיחקת אותה'"

בווידאו: הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"/חדשות ערוץ 13

שני גברים זכו ב-5 מיליון שקל כל אחד בהגרלת הלוטו האחרונה שהתקיימה במוצ"ש, ועבור אחד מהם זוהי הפעם השלישית שבה גרף פרס משמעותי במסגרת ההגרלה. אתמול הגיעו שני הזוכים המאושרים לבית מפעל הפיס, בהפרש של דקות בודדות זה מזה.

תחילה הגיע הזוכה הראשון, גבר בתחילת שנות ה־50 לחייו. קבלן בנייה, נשוי ולו שלושה ילדים, מאזור המרכז. הוא סיפר כי זו אינה הפעם הראשונה שבה הוא נמצא במעמד זה, כאשר בעבר זכה בפרס השלישי (ניחוש של 5 מספרים + המספר החזק) ובפרס השני (ניחוש של 6 מספרים).

"בתקופת הקורונה זכיתי בפרס השני", שיחזר הזוכה. "הפרס היה 750 אלף שקל ואת כל כספי הזכייה השקעתי בילדים, שבאותה תקופה התחתנו באירועים מאוד מושקעים, בהתאם למגבלות ההתקהלות שהיו. לא סיפרתי לאיש על דבר הזכייה".

הזוכה ב-5 מיליון בלוטו. מפעל הפיס,
הזוכה. "לא חסר לי שום דבר חומרי בחיים"/מפעל הפיס

ביום ראשון בבוקר גילה שזכה בפרס של 5 מיליון שקל: "סרקתי את הטופס שלוש פעמים רק כדי להיות בטוח. מאוד התרגשתי ואמרתי לעצמי: 'שיחקת אותה'. כמו שקרה בעבר עם הפרס השני, הגעתי עם עצמי למסקנה שעדיף שאף אחד לא יידע. יש לי פרנסה טובה, ולא חסר לי שום דבר חומרי בחיים. כל כספיי הזכייה יושקעו שווה בשווה בילדים. אתן לכל ילד סכום של כסף עבור רכישת דירה למגורים. כך למעשה בישרתי להם - התקשרתי ואמרתי לכל אחד מהם: 'תתחיל לחפש נכס', וזאת מבלי לרגע שיתעורר אצלהם חשד שזכיתי בלוטו".

דקות ספורות לאחר מכן, הגיע הזוכה השני מאותה הגרלה, גבר מצפון הארץ בשנות ה־60 לחייו, עוסק בתחום הבריאות. בזוגיות, אב לשלושה וסב לשני נכדים. הזוכה סיפר: "באמת שלא ציפיתי לזכות - זה פשוט קרה. לאחר ההגרלה עברתי ליד דוכן של מפעל הפיס ובקשתי מהזכיין שיבדוק את הטופס. הזכיין העביר את הטופס במכונה ואמר לי שיש פרס גבוה, מבלי לציין סכום. התקנתי את היישומון, סרקתי וכך גיליתי בכמה זכיתי. כשהגעתי הביתה סיפרתי לבת זוגי וביחד החלטנו שכספי הזכייה ישמשו אותנו לסגירת המשכנתא, עזרה לילדים, ואת היתרה נשמור לעת זקנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully