וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולאיר אנרגיות מתחדשות גייסה 80 מיליון שקל מגופי השקעות

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 11:28

חברת האנרגיות המתחדשות סולאיר גייסה 80 מיליון שקל - מחציתם מבית ההשקעות מור שהפך לבעל עניין בחברה, והפניקס שהגדילה את אחזקותיה לכ-15% עם השקעה נוספת של כ-22 מיליון שקל

מנכ"ל, אלון שגב. אורי יואליס,
מנכ"ל סולאיר אנרגיות מתחדשות, אלון שגב/אורי יואליס

דווקא בימים אלו, בהם המשק הישראלי אינו יציב על רקע מלחמת חרבות ברזל, גייסה חברת סולאיר אנרגיות מתחדשות, 80 מיליון שקל משישה גופי השקעות מהמובילים במשק.

בית ההשקעות מור השקיע 40 מיליון שקל והפך להיות בעל עניין בחברה (עם אחזקות של כ-7.5%). הפניקס הגדילה את אחזקותיה לכ-15% עם השקעה נוספת של כ-22 מיליון שקל. היתרה הושקעה על-ידי 4 גופי השקעות מהמובילים במשק הישראלי.

מנכ"ל החברה, אלון שגב: "אנו מרוצים מאוד מתוצאות ההנפקה ומרמת האמון הגבוהה של המשקיעים המובילים בישראל בחברה ובחזונה, במיוחד בתקופה קשה זו במדינת ישראל. הצלחה זו מהווה עבורנו המשך ישיר להתפתחות המואצת של החברה ומספקת רוח גבית להשלמת יעדי החברה לשנת 2024 תוך חיזוק איתנותה הפיננסית".

ההנפקה תשפר את מבנה ההון של סולאיר ותאפשר לה לקדם את התכנית האסטרטגית שלה, לרבות שילוב מערכות אגירה בפרויקטי החברה העתידיים לקום בשנת 2024 ותמיכה בהעמדת ערבויות לצורך חתימת הסכמי מכירת חשמל (PPA) אטרקטיביים נוספים במדינות היעד של החברה.

סולאיר אנרגיות מתחדשות ניצבת לקראת שנה רוויית אירועים ובמרכזם הקמת פרויקטים בהספק נרחב באירופה ובצ'ילה, השלמת עסקאות השקעה ומכירה שנחתמו במהלך שנת 2023, פיתוח פרויקטים ומימושם בפרמיה משמעותית וקידום פרויקט אנפק לשלב מוכנות להקמה. את ההנפקה הובילה הפניקס חיתום בשילוב עם מנכ"ל החברה, אלון שגב, וסמנכ"ל פיתוח תאגידי, עמית גונן ובליווי המשפטי של עו"ד רועי תורג'מן ממשרד נשיץ, ברנדס, אמיר ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully