וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gett Delivery מרחיבה את פריסת השירות של שליחויות האקספרס

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 11:34

אפליקציית השליחויות הפופולארית Gett Delivery מודיעה על הרחבה משמעותית של שירות שליחויות האקספרס עם למעלה מ-90 יעדים חדשים אליהם היא נכנסת כולל חיפה, אשדוד ובאר שבע במטרה לייצר זמינות של משלוחים כמענה חיוני לאלפי עסקים ברחבי הארץ

Такси Gett Taxi. Roman Yanushevsky, ShutterStock
Gett Delivery מרחיבה את פריסת השירות של שליחויות האקספרס/ShutterStock, Roman Yanushevsky

חברת Gett Delivery מודיעה על הרחבת שירותי האקספרס שלה למגזר העסקי, זאת לאור הצלחת הפריסה הראשונית, שיצרה ללקוחות זמינות גבוהה של שירותי משלוח מיידי.

פעילויות חברות המשלוחים בזמני חירום, כפי שראינו בתקופת הקורונה, היא הכרחית, ואף קריטית יותר, בזמן מלחמה. אחד מהאתגרים של אותן חברות, היא מהירות השירות, האלמנט הכמעט החשוב ביותר בתחום המשלוחים.

האופרציה של Gett Delivery, בדומה לשירות המוניות של החברה, מאתרת שליח באותו אופן שהיא מאתרת נהג ותוך מספר דקות בודדות מחברת בין השליחים ללקוח.

לדברי רוני רומנו, מנהל פעילות Gett Delivery בישראל, השירות יהיה זמין ליותר מ-90 ערים נוספות וביניהם: באר שבע, אשדוד, נתניה, אור עקיבא, חיפה טירת הכרמל ועוד.

"בשנים האחרונות הביקוש למשלוחי אקספרס מידיים מתגבר. ראינו זאת בעיקר בתקופת הקורונה והמגמה נמשכת עד היום. לקוחות לא מעוניינים להמתין מספר שעות, שלא לדבר על מספר ימים, עד לקבלת המוצר שהזמינו. בשונה משחקנים אחרים בשוק, המציעים משלוח מהיר תוך כמה שעות, אנו יודעים לייצר ערך באיתור שליח והגעתו ליעד האיסוף תוך מספר דקות, זאת לצד מגוון פתרונות רב של שילוחים.

אנו מתכוונים לייצר זמינות חסרת תקדים של משלוחים במטרה לספק מענה חיוני לאלפי עסקים ברחבי הארץ המשוועים מזה שנים רבות לשירות" אומר רומנו ומוסיף: "לדוגמא שליח המתגורר באזור ראש העין ועד היום היה צריך להגיע לאזור גוש דן בו עיקר עבודתו, הרחבת השירות תאפשר לו לקחת משלוחים באזור מגוריו. זו בשורה משמעותית גם לשליחים וגם לבעלי העסקים והלקוחות הפרטיים".

Gett Delivery החלה פעילותה בשנת 2015, ומשרתת היום מעל עשרת אלפים עסקים מכל המגזרים השונים, החל ממשרדים וחברות הייטק ועד למסעדות וסופרמרקטים. הפעילות זמינה ללקוחות הפרטיים באפליקציית Gett וכוללת מספר שירותי משלוחים, לרבות שירותי Gett Post בשיתוף עם דואר ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully