וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת קפיצת המדרגה הטכנולוגית של הבנק: לאומי מודיע על שינוי ארגוני בהנהלה

21.12.2023 / 13:52

איל אפרת, שמכהן כיום כראש חטיבת אסטרטגיה, דאטה ודיגיטל בבנק, ימונה לראש חטיבת הטכנולוגיות. חיים שקולניק, שכיהן בשנים האחרונות כראש חטיבת הטכנולוגיות של הבנק, יקודם להיות מנכ"ל חברה בת ייעודית שמקים הבנק לצורך התמקדות בפרויקט פיתוח מערכות הליבה העתידיות

איל אפרת. רמי זרנגר,
איל אפרת/רמי זרנגר

בנק לאומי מודיע היום (חמישי) על שינוי ארגוני בהנהלת הבנק: איל אפרת, שמכהן כיום כראש חטיבת אסטרטגיה, דאטה ודיגיטל בבנק, ימונה לראש חטיבת הטכנולוגיות. אפרת הצטרף ללאומי לפני כשנתיים לאחר שמילא שורת תפקידים בכירים בחברות הביטוח כלל והראל. בתפקידו האחרון בקבוצת הראל כיהן כמשנה למנכ"ל וכראש חטיבת הטכנולוגיות של הקבוצה. במסגרת תפקידו החדש בלאומי יוביל אפרת את המשך הטרנספורמציה הדיגיטלית והטכנולוגית של הבנק, תוך האצת תהליכי הדיגיטציה, האוטומציה והדאטה בארגון - לצורך התאמה אפקטיבית של מודל הפעילות הטכנולוגי של הבנק לאתגרים של העולם הפיננסי החדש.

חיים שקולניק, שכיהן בשנים האחרונות כראש חטיבת הטכנולוגיות של הבנק, יקודם להיות מנכ"ל חברה בת ייעודית שמקים הבנק לצורך התמקדות בפרויקט פיתוח מערכות הליבה העתידיות של הבנק. החברה תהיה בבעלות מלאה של בנק לאומי, וייעודה הוא להוביל בצורה ממוקדת, לצד חטיבת הטכנולוגיות, את תהליך פיתוח מערכות הליבה ובניית המוצרים העתידיים של הבנק. פיתוח המוצרים ייעשה על גבי התשתית החדשה של מערכות הליבה בצורה מאובטחת בענן, באופן כזה שיותאם לסטנדרטים הטכנולוגיים המובילים בעולם.

חיים שקולניק. רמי זרנגר,
חיים שקולניק/רמי זרנגר

מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן: "המהלך שעליו אנחנו מודיעים היום הוא חלק מקפיצת המדרגה הטכנולוגית שאנחנו מובילים בבנק בשנים האחרונות, אשר במסגרתה אנחנו יכולים לעשות יותר עבור הלקוחות שלנו - בצורה יעילה יותר. אין ראוי מאיל אפרת לקחת את המושכות של חטיבת הטכנולוגיה המפוארת שלנו. לאיל ניסיון של עשרות שנים בהובלה של תהליכים טכנולוגיים אסטרטגיים במגזר הפיננסי ואני סמוך ובטוח שהוא יבטא את יכולותיו הגבוהות גם באתגר החדש שניצב לפתחו. בחרתי בחיים שקולניק להיות זה שיוביל לצידו של איל את תהליך הטרנספורמציה הטכנולוגית של קבוצת לאומי. זאת לאחר שבשנים האחרונות שידרג ופיתח בצורה מעוררת השראה את יכולותיה של חטיבת הטכנולוגיות. אני משוכנע כי על ידי מיקוד הפעילות שלנו בתחום מערכות הליבה בחברה בת ייעודית בהנהגתו הבוטחת של חיים, בשילוב עם חטיבת הטכנולוגיות בניצוחו של איל, נמשיך להיות הבנק המוביל והמתקדם ביותר בישראל - שנים ארוכות קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully