וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אינטל העולמית: "הישראלים הם האנשים העמידים בעולם"

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 20:17

פט גלסינגר, אמר כי "בערך 17% מהעובדים שלנו במילואים ברגע זה. איבדנו אנשים, עובדים איבדו את ילדיהם ויש לנו גם חטופים. אבל הישראלים לא הפסידו שום תאריך יעד בגלל המלחמה"

הרחפנים של אינטל בטקס הפתיחה/רויטרס

פט גלסינגר, מנכ"ל חברת אינטל, אמר בראיון לרשת פוקס כי "הישראלים הם האנשים הכי עמידים בעולם". לדבריו, "יש לנו 20 אלף עובדים, נפשות, שאני רואה עצמי אחראי להן, עובדים וספקים בישראל, ובערך 17% מהם במילואים ברגע זה. איבדנו אנשים, עובדים איבדו בני משפחה, איבדו את ילדיהם ויש לנו גם חטופים".

לדבריו, "תמכנו בצוות כלכלית ונפשית, אבל הישראלים הם הכי עמידים בעולם. הם לא הפסידו שום תאריך יעד למוצר או התחייבות לפיתוח בגלל המלחמה".

גלסינגר דיבר על מחויבותו העמוקה לישראל: "בגלל זה אנחנו שם כבר 50 שנה. היינו החברה הראשונה להתחיל את הטק ניישן. הם אנשים עמידים ואנחנו תומכים בהם, הוא הוסיף כי "אנחנו גם תומכים במאמצים ההומינטריים באזור ובמציאת פתרון פרמננטי. כי זאת לא בעיה חדשה, זה משהו שנמשך כבר אלף שנה".

פט גלסינגר אינטל. צילום מסך, צילום מסך
גלסינגר. "בגלל זה אנחנו שם כבר 50 שנה"/צילום מסך, צילום מסך

אינטל, מעסיקה בולטת בדרום הארץ, עם כ-4,000 עובדים במפעל בקרית גת. החברה היתה מהראשונות לתמוך בעובדים בעת המלחמה. בסוף אוקטובר הודיע גלסינגר לכל העובדים בישראל שיקבלו 5,000 דולר על מנת לחזק אותם.

לפי ההודעה ששלח גלסינגר לעובדים, "המחויבות הבלתי פוסקת שלכם להמשך הפעילות העסקית, היום ובעתיד - החל ממתן תמיכה לעמיתים אחרים עד להמשך ההגעה לעבודה על אף ההשפעות האישיות, וההתעקשות על ערכי אינטל גם בתקופות קשות, לא עברה ללא תשומת לב.

"כהוקרה על המחויבות והמסירות שלכם, אנו נותנים לכל העובדים בישראל מענק חד פעמי בגובה 5,000 דולר. אני מעריך את כל מה שאתם עושים. לבי עמכם, עם משפחותיכם ועם הקהילות שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully