וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיטת רייכמן - מקום 1 בשביעות רצון הסטודנטים

בשיתוף אוניברסיטת רייכמן

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 12:54

כ-60 מוסדות להשכלה גבוהה קיימים בישראל, המאפשרים לכ-350,000 סטודנטים ללמוד לתואר אקדמי במגוון תחומים. ישנם שיקולים רבים בבחירת מוסד הלימודים, אבל בתוך מגוון האפשרויות בולט מקום אחד המציע יתרון בלעדי - אוניברסיטת רייכמן, האוניברסיטה הפרטית היחידה בישראל

סטודנטים באוניברסיטת רייכמן. דוברות יח''צ אוניברסיטת רייכמן,
לסטודנטים מצטיינים מציעה אוניברסיטת רייכמן כ-15 תוכניות למצטיינים ולטיפוח מנהיגות/דוברות יח''צ אוניברסיטת רייכמן

איפה כדאי לעשות תואר ראשון? בתוך השאלה הפשוטה הזו טמונה החלטה הרת גורל, אשר יכולה להשפיע באופן דרמטי על כל מתווה החיים המקצועיים והאישיים. מסקר אשר בוצע ע"י התאחדות הסטודנטיות והסטודנטים ותוצאותיו התפרסמו עם פתיחת שנת הלימודים תשפ"ג (2023-2022), עולה כי אוניברסיטת רייכמן נבחרה שוב למקום ה-1 בשביעות רצון הסטודנטים. הסקר התייחס לתחומים הנוגעים לרמת הקורסים, טיב הוראת המרצים והמתרגלים, תוכנית הלימודים והתנאים הפיזיים. כעת נשאלת השאלה - כיצד כובשת אוניברסיטת רייכמן פעם אחר פעם את ראש טבלת שביעות הרצון? התשובה כנראה טמונה במספר גורמים, אבל מרביתם מתאחדים לכדי תפיסה אחת - אוניברסיטת רייכמן מצליחה לתת לסטודנטים את התחושה שהיא שותפה אמיתית לדרך שלהם ורואה אותם במרכז העשייה האקדמית.

החזון ששינה את האקדמיה הישראלית

אוניברסיטת רייכמן נוסדה לפני 30 שנים ע"י פרופ' אוריאל רייכמן, תחת תפיסה מהפכנית ששינתה את תחום ההשכלה הגבוהה בישראל - בינתחומיות. פרופ' רייכמן היה הראשון שיישם תוכניות אקדמיות המשלבות דיסציפלינות שונות ממדעי החברה בתואר אחד, ועד מהרה הלכו בעקבותיו מרבית המוסדות המובילים בישראל. כך ניתן למצוא בתוכניות הלימודים מגוון מסלולי לימודים המשלבים בין דיסציפלינות שונות, לצד תוכניות פורצות דרך שמוצעות כתואר ראשון רק באוניברסיטת רייכמן כגון קיימות ויזמות. ומי שפוזל לחו"ל - האוניברסיטה מציעה מסלולים לימוד בינלאומיים בעלי הכרה עולמית מרשימה, שפותחים אין סוף אפשרויות עבור הסטודנטים בכל העולם, ומאפשרת להם ללמוד לצד סטודנטים שמגיעים מ-90 מדינות ברחבי העולם. למעשה, דו"ח המועצה להשכלה גבוהה קבע כי אוניברסיטת רייכמן הינה האוניברסיטה הבינלאומית ביותר בישראל.

לסטודנטים מצטיינים מציעה אוניברסיטת רייכמן כ-15 תוכניות למצטיינים ולטיפוח מנהיגות, אשר סטודנטים רבים שואפים לקחת בהן חלק בזכות אופיין המיוחד, המעצים את הסטודנטים באמצעות ידע והתנסות מעשית.

ומהו הדור הבא? כיום מובילה אוניברסיטת רייכמן את המהפכה האקדמית הבאה במדעי החברה: תפיסת "הבינתחומיות החדשה". תפיסה זו מטמיעה אל תוך מדעי החברה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, במטרה ליצור ידע חדשני ופורץ דרך: מדעי המידע ונתוני עתק; מדעי החיים; קשרי אדם ומכונה; רובוטים וחקר המוח; למידה חישובית; דיג'יטל פבריקיישן; מציאות רבודה ומתקדמת. מדובר בשילובים אשר מותאמים ישירות למאה ה-21 ומעניקים לסטודנטים הלומדים באוניברסיטת רייכמן את המיומנויות והכלים להשתלב בשוק העבודה הדינמי, בתפקידי מפתח ובעמדות של הובלה.

שער הכניסה לאוניברסיטת רייכמן. עמית גירון,
התשתית המתקדמת של אוניברסיטת רייכמן מציבה אותה בשורה הראשונה עם מוסדות אקדמיים מובילים בעולם/עמית גירון

הרבה יותר מרק לימודים

האתגר שהנחה את אוניברסיטת רייכמן מיום הקמתה היה הכשרת מנהיגות העתיד של החברה הישראלית, באמצעות מתן ידע, כלים, גישה ודרכי חשיבה להתמודדות מאתגרת במיוחד. הצצה אל תוך תוכניות הלימודים מגלה עולם שלם של תחומים ייחודיים ובהם תוכניות יזמות עסקית, פעילויות חברה ותרבות מעשירות, היכרות עם סטודנטים מרחבי העולם, מפגש ושיתופי פעולה עם מרצים מובילים, רשת חברתית ומקצועית ועוד. במילים אחרות - עולם שלם שהוא מעבר ללימודים בלבד.

זאת ועוד - התשתית המתקדמת של אוניברסיטת רייכמן מציבה אותה בשורה הראשונה עם מוסדות אקדמיים מובילים בעולם. לצד סגל אקדמי מוביל, מצוידת האוניברסיטה במכוני מחקר חדשניים ומגוון מעבדות משוכללות ומתקדמות, הממצבים אותה בליבת עולם המחקר הישראלי. מבחינת הסטודנטים זוהי אפשרות ייחודית להתנסות בחיבור מעשי למציאות העכשווית בשטח כבר במהלך הלימודים, כאשר כל תוכניות הלימוד שמות דגש על הפרקטיקה, תוך מתן אפשרות להתנסות בהתמחויות שונות.

הסטודנט במרכז

בצד היתרונות האקדמיים המובהקים של אוניברסיטת רייכמן, מושם כל העת דגש על הקשר הישיר עם הסטודנטים, אשר נהנים מתמיכה וליווי מרגע ההרשמה ועד סיום התואר וההשתלבות בשוק העבודה. סגל האוניברסיטה זמין ונגיש לכל הסטודנטים, כאשר המוסד כולו מחויב למדיניות הדלת הפתוחה, אשר איננה מובנית מאליה במוסדות אקדמיים. יתרה מכך, במסגרת הלימודים מקבלים הסטודנטים הזדמנויות לטוות רשת של קשרים מקצועיים וחברתיים לעתיד, אשר מסייעים להם לסלול את הדרך לקריירה מרתקת. ארגון הבוגרים של האוניברסיטה שומר על קשר רציף עם הסטודנטים לאחר תום הלימודים ומסייע בהכוונה תעסוקתית באמצעות מרכז קריירה המקדם אותם במציאת עבודה בתחומים שלמדו.

ומה לגבי האווירה הכללית בקמפוס? על כך ניתן לומר דבר אחד - במקביל ללימודים ברמה הגבוהה ביותר, מצליחים הסטודנטים גם לזכות בחוויית הגשמה והנאה בו זמנית, תוך צבירת זיכרונות וחברים לכל החיים. והרי זה לא פחות חשוב.

רוצים לשמוע עוד ? לחצו כאן >>

בשיתוף אוניברסיטת רייכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully