וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרפור ישראל ממשיכה להתרחב ופותחת לראשונה סניף באילת

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 11:51

קרפור, ענקית המזון הבינלאומית מצרפת, מרחיבה את פריסת הסניפים שלה בישראל ומשיקה לראשונה סניף דיסקאונט בעיר אילת שיפעל בפורמט קרפור מרקט

קרפור ישראל משיקה סניף ראשון בעיר אילת. יח"צ,
קרפור ישראל משיקה סניף ראשון בעיר אילת/יח"צ

הסניף החדש באילת, שנפתח ביום ה' האחרון (21.12.23) ברחוב חטיבת גולני 43 בעיר, דומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, תוכנן ע"י הצוות הניהולי של הרשת והוקם על פי הקונספט העולמי תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה.

מקרפור ישראל נמסר כי בסניף האילתי החדש, ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרי קרפור (המותג הפרטי), ביניהם מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה וניקיון, קצבייה משובחת ומוצרי נון פוד וכמובן מאפיה בניחוח צרפתי, באיכות אירופאית ובמחירים נמוכים ביחס לשוק המקומי.

מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "אנו שמחים וגאים לפתוח את הסניף הראשון של קרפור באילת. הרשת ממשיכה בתכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ. בימים קשים אלה, אנו רואים צורך בלתי מתפשר להמשיך להציע את מוצרי קרפור האיכותיים ביותר, במחירים שוברי שוק במגוון קטגוריות. הרשת תומכת בתוצרת ישראלית עם מכירת חקלאות ישראלית ואף קיום יום מכירות ייעודי - ימי שלישי ישראלי, כל זאת על מנת לסייע למשק ככל יכולתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully