וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט קופי מונה לסגן נשיא למכירות גלובליות של סטארט-אפ הסייבר Zero Networks

24.12.2023 / 13:05

המינוי האסטרטגי יאיץ את הצמיחה המהירה של החברה שרשמה השנה גידול של פי 5 בהכנסות החוזרות

סקוט קופי. יחצ,
סקוט קופי/יחצ

חברת סטארט-אפ הסייבר זירו נטוורקס (Zero Networks), ספקית מובילה של פתרונות Zero Trust לאבטחת רשת וזהויות משתמשים, הודיעה היום על מינויו של סקוט קופי (Scott Coffey), לסגן נשיא החברה האחראי על מכירות גלובליות. קופיי ידווח ישירות לבני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"ל Zero Networks. הוא יוביל את ארגון המכירות הגלובלי של החברה ואת פעולות החדירה לשוק וימלא תפקיד מרכזי בשלב הבא של צמיחתה העסקית של זירו נטוורקס.

במהלך 20 השנים האחרונות הוביל סקוט את הבנייה והצמיחה של ארגוני מכירות של חברות מהשלבים המוקדמים של מחזור חייהן ועד שלב ההנפקה הציבורית ואחריה. בתפקידיו האחרונים הוביל סקוט את הפיתוח העסקי של החברות Transmit Security ו-Sepio. קופי, בעל עבר עשיר בתעשייה, כיהן בתפקידים בכירים בחברות Palo Alto Networks ו-Rubrik ויש לו הישגים מוכחים בהגדלת הכנסות של חברות אבטחת סייבר. הישגיו המקצועיים של קופי משקפים את ההבנה העמוקה שלו בטיפוח מערכות יחסים עם ארגונים מכל גודל וכן את האתגרים הניצבים בפני מקצועני סייבר הנדרשים להגן על נכסיהם הדיגיטליים.

זירו נטוורקס נוסדה בשנת 2019 על ידי בני לקונישוק המנכ"ל ואמיר פרנקל ה-CTO. במהלך 2023 רשמה החברה צמיחה בשיעור של פי 5 בהכנסות החוזרות שלה. לאחרונה השלימה סבב גיוס B בסך של 20 מיליון דולר שהביאו את סך גיוסי ההון שלה 45 מיליון דולר. החברה מעסיקה 45 עובדים, 32 מהם בתל-אביב, והיתר במשרדים בארה"ב ובאירופה. על רקע גיוס ההון והצמיחה המהירה מגייסת החברה בימים אלה טאלנטים בתחומי הפיתוח, השיווק והמכירות.

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"לZero Networks : "מינוי סקוט כמוביל אסטרטגיית החדירה שלנו לשוק מבטיח שהפתרונות פורצי הדרך של החברה יגיעו למספר גדול יותר של ארגונים הזקוקים לפתרון עוצמתי לאימות משתמשים ואבטחת רשת. הגישה המונחית תוצאות של סקוט והידע העשיר שלו בתעשייה ירחיבו את נוכחות החברה בשוק בעת שהחברה כבר חווה צמיחה משמעותית ותנופה חיובית בשוק".

סקוט קופי: "זירו נטוורקס נמצאת בחזית ההגדרה מחדש של תחומי אבטחת הרשת ואימות המשתמשים ואני נלהב להיות חבר בצוות. אני מצפה להרחיב את הפעילות של ארגון המכירות החזק של החברה ולרקום יחסים משמעותיים עם לקוחותיה ושותפיה".

רשימה מגוונת של לקוחות ברחבי העולם

זירו נטוורקס פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר - כיצד למנוע מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. פתרונות סגמנטציה קיימים המתמודדים עם בעיה זו הם מורכבים מאוד להטמעה וניהול, ולעיתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה. לעומתם, זירו נטוורקס פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי. עבור ביצוע פעולות רגישות ברשת, בפרוטוקולים שעלולים לשמש גם תוקפים כדי לנוע ממחשב למחשב, המשתמשים נדרשים לאימות רב שלבי. באופן זה זירו נטוורקס מפחיתה למינימום את הנזק האפשרי של מתקפות סייבר - באופן אוטומטי לחלוטין וכמעט ללא מגע אדם בביצוע ההטמעה והניהול השוטף.

בנוסף, הפלטפורמה של זירו נטוורקס מספקת לעובדים גישה מאובטחת מרחוק לנכסי הארגון בכפוף לעקרונות Zero Trust תוך ביצועי רשת מקסימליים. המודל העסקי של החברה מבוסס על מכירת מנויים בפורמט תוכנה כשירות ענן (SaaS).

זירו נטוורקס צברה רשימה מגוונת של לקוחות בארה"ב, אירופה והמזרח התיכון, ובכללם בנקים מסחריים ובנקי השקעות גלובליים, קמעונאים גדולים מארה"ב, תאגידי ייצור גדולים, חברה גלובלית לספנות מכולות, בתי חולים, משרדי עורכי דין, חברות בנייה וטלקום וכן מוסדות במגזר הציבורי.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully