וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Gloat מגייסת עובדות ועובדים

24.12.2023 / 20:58

בין המשרות הפתוחות שמציעה כרגע Gloat במשרדיה ברמת גן, בהם מתרכזת פעילות הפיתוח של החברה: מפתחי בק-אנד, מפתח.ת DevOps , בודק.ת תוכנה, מנהל.ת מוצר

עובדי Gloat. יחצ,
עובדי Gloat/יחצ

חברת גלואט (Gloat), המפתחת טכנולוגיה לפיתוח ושימור עובדים באמצעות בינה מלאכותית, מגייסת בימים אלו עובדים למחלקות המוצר והפיתוח. החברה מעסיקה כיום כ-90 עובדות ועובדים במרכז הפיתוח הישראלי וכ-140 ברחבי העולם.

ככלל, גלואט מציעה את ה-Talent Marketplace הראשון בעולם ומנתחת מיליוני מסלולי קריירה אפשריים בכל רגע נתון, ועוקבת אחר הפרופיל המקצועי והישגיו של כל עובד. עבור לקוחות החברה (תאגידים כמו Spotify, Pepsico, Novartis, Nestle ו-MasterCard), מדובר במידע המהווה בסיס לאסטרטגיה ארגונית. באשר לעובדים, מדובר בדבר המסייע באיתור פערים מקצועיים, פיתוח העובדים ושימורם.

בין המשרות הפתוחות שמציעה כרגע Gloat במשרדיה ברמת גן (מגדל ספיר), בהם מתרכזת פעילות הפיתוח של החברה: מפתחי בק-אנד, מפתח.ת DevOps , בודק.ת תוכנה, מנהל.ת מוצר.

"יש לנו את הזכות להיות הגב הטכנולוגי התומך לעובדי התאגידים עמם אנו עובדים. כוח העל שלנו הוא לנתח אנשים ולהבין מה הכישורים והיכולות שלהם בזמן אמת", אומרת ענת גיל, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת Gloat. "אנחנו מבינים לא רק מי הם היו לפני שהצטרפו לחברה, אלא גם כיצד הם מתפתחים באופן יום יומי ומה מעניין אותם על מנת להתאים להם חווית פיתוח קריירה מותאמת אישית, בהתאם לשאיפות והחלומות שלהם. כך נדע לחבר אותם להזדמנויות בתוך החברה - משרות נוספות, פרויקטים, הזדמנויות פיתוח, למידה ומנטורינג".

לעמוד המשרות באתר החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully