וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפלים בנפש: 'טבע' עולה בקמפיין לחיזוק החוסן הנפשי בישראל

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 9:40

לאחרונה נחשפנו למראות ומאורעות קשים מנשוא, שלא ישכחו לעולם. החל מה-7 לאוקטובר הצטרפו אלפים למעגל ההתמודדות עם טראומה ונזקקים לתמיכה אך בפועל, אין מספיק מטפלים מוסמכים לכך. חברת 'טבע' התגייסה למשימה הלאומית והקימה את 'מטפלים בנפש', תכנית לחיזוק החוסן הנפשי

קמפיין של חברת טבע לתכנית "מטפלים בנפש" לחיזוק החוסן הנפשי בישראל/מקאן
קמפיין של חברת טבע לתכנית "מטפלים בנפש" לחיזוק החוסן הנפשי בישראל. מקאן,
קמפיין של חברת טבע לתכנית "מטפלים בנפש" לחיזוק החוסן הנפשי בישראל/מקאן

לאותם רבבות ישראלים שהצטרפו מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" למעגל המתמודדים עם טראומה, לא מוצעת העזרה שהם כל כך זקוקים לה, בשל מחסור במטפלים ומטפלות מוסמכים לכך. כעת, חברת 'טבע' מודיעה כי היא מתגייסת למשימה הלאומית לתמיכה נפשית בנפגעים שנחשפו למראות קשים בבוקר ה-7 לאוקטובר ובתקופה שלאחריה.

הקמת התכנית "מטפלים בנפש", לקידום הטיפול בטראומה ולחיזוק החוסן הנפשי בישראל, היא תרומה של החברה מניסיון, מומחיות ומשאבים שהיא מעמידה למען החברה הישראלית ולמען המטפלות והמטפלים המקצועיים.

במסגרת התכנית, טבע הקימה קרן שתפעל ותקדם את הנושא האקוטי, שילווה רבים מתושבי ישראל גם "ביום שאחרי" - וזאת בשיתוף עם 'הקואליציה הישראלית לטראומה'.

קמפיין של חברת טבע לתכנית "מטפלים בנפש" לחיזוק החוסן הנפשי בישראל. מקאן,
הקלאסיקה 'ציפור הנפש' הפכה למציאות, חברת טבע משיקה תכנית לחיזוק החוסן הנפשי/מקאן

הקלאסיקה 'ציפור הנפש' הפכה למציאות

אמש, עלה קמפיין ייחודי ומרגש שמציג הבזקים ממציאות החיים של ישראלים רבים, שבה גם רגעים שגרתיים ויום-יומיים, לכאורה, מרמזים על התמודדות ומורכבות הרוחשת מתחת לפני השטח (ומעליו), ובעצם מהדהדים פרקים מהסיפור הכואב של הטראומה הישראלית בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר.

על רקע הסצנות הללו, אלון אולארצ'יק מקריין חלקים מרגשים מספר הילדים 'ציפור הנפש' (מאת: מיכל סנונית) שדורות שלמים גדלו עליו. הוא שהנפש שלנו מורכבת, בנויה "מגירות מגירות", ויקרה מפז ושטראומה מחייבת טיפול מקצועי, שיסייע בהתמודדות עמה, יחזק את החוסן הנפשי ויקדם ריפוי.

בסוף הסרטון יוצגו שלושת נדבכי העשיה של קרן "מטפלים בנפש". את הקמפיין ביים אסף הראל יחד עם משרד הפרסום מקאן, והוא יעלה בערוצי הטלוויזיה ובדיגיטל.

הכשרת והסמכת מאות מטפלים מקצועיים להתמחות בטיפול בטראומה, חיזוק התשתיות ומרכזי החוסן בדרום ואיתור ויישום כלים חדשניים וטכנולוגיים לטיפול בטראומה וחיזוק האיתנות הנפשית.

תכנית לחיזוק החוסן הנפשי בישראל של חברת טבע, תתמוך ותכשיר מאות מטפלים ומטפלות מקצועיים. מקאן,
תמיכה במאות מטפלים ומטפלות מקצועיים והכשרה לטפל בנפגעי ה-7 באוקטובר, מטפלים בנפש/מקאן

"הצורך הגדול ביותר כעת הוא הטיפול בטראומה הלאומית"

יוסי אופק, מנכ"ל טבע ישראל ואשכול מדינות אוקראינה, אפריקה ומזרח תיכון: "כחברת התרופות הלאומית של ישראל נרתמנו מיומה בראשון של המלחמה, לטובת ישראל, הפצועים והפצועות, משפחות המפונים וכוחות הביטחון. שילשנו את אספקת התרופות חרף הגיוסים למילואים בשבועות הראשונים, תרמנו תרופות חיוניות, תרכובות מזון לתינוקות ומחשבים, תמכנו במד"א ובנט"ל, סייענו בקטיף ובחקלאות, שינענו תוצרת מהעוטף ועובדינו תרמו טונות של ציוד נדרש.

לצד כל אלו, הבנו שהצורך הגדול ביותר כעת הוא הטיפול בטראומה הלאומית וחיזוקם של המטפלים המקצועיים שעושים עבודת קודש חרף קשיים אישיים ומורכבות נפשית. התכנית "מטפלים בנפש" בשיתוף עם הקואליציה הישראלית לטראומה, תתמוך ותכשיר מאות מטפלים ומטפלות מקצועיים לתחום הטראומה, תחזק את התשתיות של מרכזי החוסן בדרום ואף תפעל להטמעת חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית בטיפולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully