וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן ישראלי מונה למנהל תחום ביטוחי קבלנים באיאון (Aon) ישראל

25.12.2023 / 11:23

עד לאחרונה היה ישראלי שותף בחברת הייעוץ לניהול סיכונים ב.ליטאי ושות'. בתפקידיו הקודמים עבד בחברת Munich Re כחתם בכיר בתחום הביטוחים ההנדסיים בסניף דרום אפריקה ולפני כן כמנהל הדסק ההנדסי בתחום הביטוחים הפקולטטיביים בחברה

אורן ישראלי. יחצ,
אורן ישראלי/יחצ

איאון (Aon) ישראל, נציגתה של ברוקר הביטוח הגדול בעולם, הודיעה היום כי אורן ישראלי מונה למנהל תחום קבלנים (Head of construction). ישראלי הינו מהנדס אזרחי הפעיל בתחום הביטוח, בעל ניסיון עשיר וותק של מעל שנים וחצי עשורים המתמחה בתחום הקבלנים והתשתיות.

עד לאחרונה היה ישראלי שותף בחברת הייעוץ לניהול סיכונים ב.ליטאי ושות'. בתפקידיו הקודמים עבד בחברת Munich Re כחתם בכיר בתחום הביטוחים ההנדסיים בסניף דרום אפריקה ולפני כן כמנהל הדסק ההנדסי בתחום הביטוחים הפקולטטיביים בחברה. ישראלי בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת Polytechnic ניו יורק ותואר ראשון בהנדסה אזרחית מאוניברסיטת Sunderland אנגליה.

יסמין קורן, משנה בכיר למנכ"ל איאון ישראל, ציינה כי "אני מברכת על הצטרפותו של אורן למשפחת איאון ומאחלת לו בהצלחה רבה. אני בטוחה כי הצטרפותו של אורן תתרום לחיזוק הקשר עם הלקוחות העסקיים ולקידום הפתרונות החדשניים בתחום ביטוחי הקבלנים והתשתיות כמו גם העצמת היכולות הגלובליות הייחודיות של איאון בשוק המקומי".

איאון (Aon) ישראל הינה ברוקר הביטוח הבינלאומי הגדול בישראל והשלוחה המקומית של Aon העולמית, ברוקר הביטוח הבינלאומי הגדול בעולם בתחומי ניהול הסיכונים, ביטוח, ביטוחי משנה ופתרונות משאבי אנוש. הקבוצה, הנסחרת בנאסד"ק, מעסיקה למעלה מ- 50 אלף עובדים ב- 120 מדינות ופועלת מהמטה בלונדון. איאון העולמית מדורגת ברשימת 500 החברות הגדולות בעולם של מגזין פורצ'ן. איאון ישראל פעילה בכל ענפי הביטוח הכללי. עם לקוחותיה נמנים ארגונים עסקיים וציבוריים מובילים מכל מגזרי המשק. כמו כן, היא מורשית "לוידס" בישראל. יו"ר ומנכ"ל איאון ישראל הינו אילן בק.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully