וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר רונית קורן מונתה ליו"ר הדירקטוריון חברת הפודטק Wilk

25.12.2023 / 11:25

תחליף את ירון קייזר אשר פורש לאחר כשלוש שנים בתפקיד

רונית קורן יור דירקטוריון וילק. אופיר הרן דוידוב,
רונית קורן יור דירקטוריון וילק/אופיר הרן דוידוב

דירקטוריון חברת הפודטק Wilkהמפתחת חלב ניגר וחלב אם מתורבת על בסיס תא הודיע היום, יום א' ה -24.12 על מינויה של ד"ר רונית קורן כיושבת ראש הדירקטוריון של החברה.

לקורן ניסיון רב שנים בהשקעות, פיתוח עסקי ומיזוגים ורכישות, כאשר בין תפקידיה כיהנה כשותפה מנהלת ב- ROK Ventures, שותפה מנהלת - SIFOOD - כשותפה מנהלת - ASPIRE VENTURE כמו גם דירקטורית מנוסה המכהנת בחברות ציבוריות ופרטיות. בעברה שימשה בתפקידים בכירים בחברות בינלאומיות ובקרנות הון סיכון. בעלת תואר שני במנהל עסקים מברוך קולג' ארה"ב ודוקטורט בפסיכולוגיה.

ד"ר רונית קורן תחליף את ירון קייזר הנמנה על מייסדי החברה לצד אריק קאופמן ופרופ' נורית ארגוב ארגמן, קייזר כיהן בתפקיד יו"ר הדירקטוריון כשנתיים וחצי החל מיולי 2021 וליווה אותה להישגים פורצי דרך בתחום החלב המתורבת הן בפן המחקרי והן הפן העסקי כאשר בין הבולטות שבהן הייתה אישורן של מעבדות חיצוניות מובילות כי נמצאו רכיבי שומן, חלבון ולקטוז בדגימה של החלב שיצרה החברה ובכך הפכה WILK לחברה הראשונה בעולם המתקדמת בייצור של חלב מתורבת מרכיבים אמיתיים של חלב אנושי ובעלי חיים ומכאן הציגה השנה החברה את היוגורט הראשון המבוסס שומן מתורבת על בסיס תא. כמו כן, בחודשיים האחרונים הודיעה החברה כי פיתחה תאי אפיתל אימורטליים, פיתוח שמקדם אותה עוד עד ענק לפיתוח רכיבי חלבה אם מתורבת.

בפן העסקי. חברת טרה, חברה בת של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה קולה), נכנסה כשותפה בחברה ומחזיקה ב-3.6% מהמניות, כולל הסכם בלעדיות על רכיבי חלב פרה מתורבת תוצרת WILK, גולת הכותרת הגיעה באפריל האחרון, אז חברת דנונה העולמית הובילה השקעה של כ-3.5 מיליון דולר ומחזיקה כיום בכ- 11.3% ממניות החברה. שמטרת המהלך היא למסד שיתוף פעולה אסטרטגי לפיתוח והטמעת רכיבי חלב אם מתורבתים, כאשר בעקבות מהלך זה תינתן לדנונה ראשוניות ברכישת מוצרי WILK בתחום חלב האם בעת חדירתם לשוק.

Wilk זכתה גם להכרה בינלאומית כאשר הייתה החברה הראשונה בתחום החלב המצטרפת לקואליציית החברות האירופאית Cellular Agriculture Europe הפועלות לקידום חקלאות תאית ומחויבות לפיתוח ובניית עתיד בר-קיימא בתחום המזון, כחלק מפעילות האיחוד האירופי

"מהלך של בגרות והתמקצעות"

רונית קורן יו"ר דירקטוריון וילק הנכנסת: "אני מודה לדירקטוריון וילק על האמון הגדול בי,. אנו נמצאים בתקופה מאקרו ומיקרו-כלכלית מאתגרת שבה דווקא לחברות כמו WILK יש את האפשרות להסתכל קדימה מעבר למערבולות - לעבר המקום שהעולם יהיה בו בעוד שנתיים.לחברה טכנולוגיה פורצת דרך וייחודית, הצלחות מוכחות ושיתופי פעולה אסטרטגים - נעשה ונצליח".

ד"ר אביטל בק מנכ"לית וילק: " "אני מברכת את ד"ר רונית קורן שמינויה משלים מהלך עסקי המעיד על הבגרות וההתמקצעות אליה הגיעה החברה והמשך הצעדתה בתחום המחקר והפיתוח וכמובן בתחום העסקי. למרות השנה הקשה שחוו סטרטאפים רבים וכן החודשיים האחרונים בהן האווירה בשוק ההון קשה עבור מיזמים רבים, וילק המשיכה לדווח על הצלחות בתחום המחקר ביניהן על פיתוח תאי אפיתל אימורטליים ועמדה בכל המיילס סטונס שקבעה לעצמה גם בתקופה זו. אני מודה לירון קייזר, מייסד החברה ויו"ר דירקטוריון היוצא על פעילותו בחברה החל מהייסוד ועד לכהונתו כיו"ר הדירקטוריון, וככזה הוא נשאר חלק מה DNA של החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully