וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הפאוורבול בארה"ב: הפרס זינק ל-685 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 14:50

זאת לאחר שלא נרשמו זוכים במשך 32 הגרלות רצופות; בחודשים האחרונים נרשמו במסגרת הגרלה זו זכיות עצומות של 1.7 ו-1.6 מיליארד דולר

כתבת זוכה בלוטו ומתפטרת בשידור חי/TVE

הפרס הגדול בהגרלת הלוטו האמריקאי פאוורבול טיפס לסכום מוערך של 685 מיליון דולר, זאת לאחר שלא נרשם זוכה בפרס הגדול במשך 32 הגרלות רצופות.

הפעם האחרונה שבה נרשם זוכה בהגרלה זו היה ב-11 באוקטובר האחרון, אז זכה כרטיס שנקנה בקליפורניה בסכום המדהים של 1.765 מיליארד דולר. פרס זה התקבל לאחר 36 הגרלות ללא זוכה, והיה השני בגובהו בארה"ב ובעולם בכל הזמנים.

הפרס הגדול ביותר שאי פעם חולק עמד על 2.04 מיליארד דולר, וזכה בו בנובמבר 2022 טופס שנקנה בקליפורניה, בחנות משקאות אלכוהוליים.

את השלישיה הראשונה משלימה זכייה שהתקבלה באוגוסט השנה, שבה כרטיס בודד שנרכש בפלורידה גרף 1.6 מיליארד דולר.

טופס הגרלת הפאוורבול בארה"ב. ShutterStock
טופס של הגרלת הפאוורבול. הסיכוי לזכות בפרס הגדול - אחד ל-292 מיליון/ShutterStock

הזוכה בלוטו הפאוורבול, הפועל ב-29 מדינות בארה"ב, יכול לבחור אם לקבל סכום גדול במזומן אך לא מדובר בסכום המלא של הזכייה, או לפרוש את התשלומים למשך שנים ולמשוך באופן זה את השווי המלא.

בהגרלת השיא של 2.04 מיליארד למשל, הזוכה יכול היה לבחור אם לקבל את הסכום המלא בתשלום שנתיים לאורך 29 שנים, או לבחור בתשלום בודד של 997.6 מיליון דולר. רוב הזוכים בוחרים באפשרות השנייה של תשלום בודד ומיידי.

685 מיליון דולר לא מכניסים את ההגרלה הנוכחית לרשימת עשרת הגדולות בכל הזמנים בארה"ב, כאשר הפרס העשירי ברשימת הגרלות השיא עמד על 768.4 מיליון דולר.

ומה הסיכוי לזכות? אל תעצרו את נשימתכם כי הוא עומד על אחד ל-292.2 מיליון. בעשר השנים האחרונות השתנו חוקי המשחק לא פחות משלוש פעמים, כאשר כל פעם הרעה את הסיכוי של השחקנים לזכות בפרס הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully