וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדרית נתפסה בנתב"ג עם שקיות יהלומים מוחבאות על גופה

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 15:25

בבדיקת מכס נמצאו על גופה שבע שקיות עם יהלומים ואבני חן במשקל כולל של 210 גרם; מהחקירה עולה כי פעלה כבלדרית וביצעה הברחות נוספות בעבר

בווידאו:בני זוג מבלגיה, יהודה ויהודית וייס, ניסו להבריח 868 פקטים של סיגריות תוצרת חוץ ו-1,430 יחידות טבק לחימום,נתב"ג/דוברות רשות המיסים

נוסעת שנחתה בנתב"ג נתפסה כשהיא מסתירה על גופה יהלומים ואבני חן במשקל של 210 גרם.

הנוסעת חזרה מדובאי ועברה במסלול הירוק המיועד לנוסעים חוזרים שאין להם סחורה חייבת במס להצהיר עליה. ביציאה מאולם הנוחתים היא עוכבה על ידי יחידת המשטרה 747 האחראית על מרחב נתב"ג ונשלחה לבדיקת במכס.

בבדיקה התגלו על גופה של הנוסעת שבע שקיות מוסתרות, ובהן יהלומים ואבני חן. מהחקירה, שמנוהלת על ידי חקירות מכס ומע"מ ירושלים ברשות המסים, עולה חשד כי החשודה פעלה כבלדרית וכי היא ביצעה הברחות מסוג זה בעבר.

יהלומים שנתפסו בנתב"ג. דוברות רשות המסים,
שקיות היהלומים שהסתירה הבלדרית/דוברות רשות המסים

על פי גורמי המקצוע במעברים, יש שני סוגים פשוטים של הברחות: הברחה מכסית והברחה ביטחונית. המכסית זו הברחה של מוצרים חוקיים בזול - כדי להתחמק מתשלום מסים על המוצר. זה רק מתחיל במעבר האדום והירוק בנתב"ג - אבל פוגש את בודקי המעברים בכל מעבר, בכל יום.

המוצר הכי פופולרי להברחות הוא סיגריות. בעקבות המסים הגבוהים עליהן - סיגריות שנקנו בזול במדינות שונות הפכו למצרך מבוקש ביותר ולתעשייה שלמה של הברחות. מיד אחר כך - אלכוהול ומוצרי טבק שונים.

בין ניסיונות ההברחה יוצאי הדופן ביותר שנתפסו בנתב"ג בשנים האחרונות ניתן למצוא 11 גורי פומרניאן שנדחסו לתיקים, קרוב ל-900 פאקטים שנתפסו אצל זוג מבלגיה - זאת בנוסף ל-1,430 יחידות לחימום טבק, וכן 34 ציפורים אקזוטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully