וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון כוחן ונח גרינגרטן מונו לדירקטורים בטופ גאם

27.12.2023 / 11:00

שרון כוחן, לשעבר בכיר ב'פריגו', ונח גרינגרטן, Managing Director בבנק ההשקעות רוטשילד, ישמשו דירקטורים בחברה המובילה בשוק תוספי התזונה המסופקים כסוכריות גומי

שרון כוחן. יחצ,
שרון כוחן/יחצ

טופ גאם, החברה המובילה בשוק תוספי התזונה המיוצרים כסוכריות גומי, ממשיכה לממש את האסטרטגיה העסקית שלה בשורה של מינויי בכירים לדירקטוריון החברה, ומדווחת היום (ד') על מינויים של שני דירקטורים בכירים: שרון כוחן ונח (נדב) גרינגרטן.

שרון כוחן מביא עמו לטופ גאם ניסיון מקצועי עשיר, שכולל גם כהונה בדירקטוריונים של חברות מובילות נוספות כמו חברת הדרמטולוגיה Solgel הנסחרת בנאסד"ק (SLGL) וכן בחברת Woodstock Sterile Solutions האמריקאית. בתפקידו האחרון שימש כוחן כמנכ"ל וכנשיא Padagis, חברת פרמצבטיקה שהתפצלה מחברת פריגו, העוסקת בשיווק תרופות ומקיימת פעילות עסקית ומחזיקה במפעלים בישראל ובארה"ב. לפני כן שימש כוחן במגוון תפקידים בכירים בפריגו, האחרון שבהם היה סגן נשיא בכיר ונשיא חטיבת הפרמצבטיקה. כוחן הוא הישראלי הבכיר ביותר שכיהן בענקית התרופות הבינ"ל. לפני כן, שימש כוחן כבכיר בחברית אגיס תעשיות אשר נרכשה על-ידי פריגו בשנת 2005.

במסגרת תפקידו, יוביל כוחן את פעילות הפארמה של טופ גאם, יתווה את פעילותה הבינלאומית, וכן את פיתוח מוצרי ה-OTC בצורת מתן של סוכריות גומי. יצויין, כי החברה מצויה בשלבים מתקדמים של השלמת מפעל חדש בשדרות, מהמתקדמים בעולם בתחומו, שנבנה כך שיתאים גם לייצור של מוצרי פארמה.

נח (נדב) גרינגרטן שמצטרף גם הוא לדירקטוריון טופ גאם, משמש בשנתיים האחרונים כ-Managing Director בקוצת ה-Consumer בבנק ההשקעות רוטשילד אנד קו, אחד מבנקי ההשקעות העצמאיים הגדולים בעולם הפועל בכ-40 מדינות ומעסיק כ-3,800 יועצים פיננסיים. גרינגרטן נמצא ברוטשילד מעל 12 שנים, במהלכן מילא תפקידים בשלוחות של הקבוצה בניו-יורק ובתל-אביב, שם גם כיהן בתפקיד סגן הנשיא. החל מ-2018 גרינגרטן ממלא תפקידים שונים בשלוחה הלונדונית של רוטשילד, ונחשב לאחד הבנקאים המובילים בעולם בתחום ה- Nutrition Ingredients and, כשמאחוריו עשרות עסקאות בתחום.

המינויים המשמעותיים של טופ גאם לדירקטוריון מגיעים לאחר שבשבוע שעבר הודיעה החברה על מינויו של אייל שוחט, לשעבר מנכ"ל סודהסטרים העולמית, לתפקיד מנכ"ל החברה, כחלק מהמהלך האסטרטגי של החברה להתרחב גלובלית ולהפוך לאחת מהמובילות בתחומה בעולם. במקביל, מונה המנכ"ל היוצא של החברה, מר עמיחי בר-ניר, למנכ"ל חברת הבת בארה"ב, והגב' אילנית רוט, לשעבר סמנכ"לית השיווק של טרה, מונתה למנכ"לית פעילות הממתקים.

"צעדים מכוננים לחברה"

חגי שטדלר, יו"ר טופ גאם מסר: "הצטרפותם של שרון כוחן ונח גרינגרטן לדירקטוריון החברה מהווה מכפיל כוח משמעותי המקרב אותנו צעד נוסף למימוש האסטרטגי של טופ גאם. החברה רואה עצמה בשנים הקרובות מתחילה לפעול גם בעולם הפארמה, והשקיעה בהקמת מפעל מהמתקדמים בעולם, שאמור לעמוד בסטנדרטים הרגולטוריים העולמיים המחמירים ביותר, כולל בתחום הפארמה. הצטרפותו של שרון כוחן, תאפשר לחברה לעשות את צעדיה הראשונים בתחום הפארמה, תחת מנהיגות עסקית מנוסה, מקצועית ומוערכת. נח גרינגרטן יביא עמו ניסיון עסקי מהטובים בעולם בתחום ה-Nutrition, תוך היכרות עמוקה עם עולם המיזוגים והרכישות בשווקים הגלובליים. בכך עושה החברה צעד נוסף להשלמת הצוות הניהולי שיוביל את החברה בשנים הקרובות למימוש מטרותיה האסטרטגיות."

חי חיון, מייסד ונשיא טופ גאם, מסר: "אני נרגש ומברך על הצעדים המכוננים לחברה עם ההצטרפות של אייל שוחט כמנכ"ל החברה, שמח ומברך על הצטרפותם של שרון כוחן ונח גרינגרטן לחברי דירקטוריון שיוסיפו ערך מקצועי רב לחברה בעולמות ה-OTC, ומברך את עמיחי בר-ניר על מינויו למנכ"ל טופ גאם ארה"ב ואת אילנית רוט על מינויה למנכ"לית טופ גאם סחר. אני בטוח שיחד נמשיך לפתח את החברה לחברה גלובלית משמעותית ומובילה בתחומה."

שרון כוחן, הדירקטור הנכנס בטופ גאם, מסר: "אני נרגש להצטרף לחברה פורצת דרך עם טכנולוגיה מתקדמת, צוות נפלא, לקוחות מהשורה הראשונה ואסטרטגיה מנצחת, הנמצאת בעיצומו של מסע התרחבות וצמיחה בשווקים גדולים, חלקם חדשים, עם פוטנציאל עצום".

נח גרינגרטן, הדירקטור הנכנס בטופ גאם, מסר: "אני שמח להצטרף לדירקטוריון טופ גאם בתקופה המרגשת הזו של פיתוח וצמיחת החברה. טופ גאם היא מובילה עולמית בתחומה ובחדשנותה, ומציעה ללקוחותיה מוצרים באיכות מעולה שהולמים היטב מגמות צרכניות ארוכת טווח כגון התמקדות בשמירה על אורך חיים בריא באמצעות תזונה, מעבר למזון, משקאות ותוספי תזונה המורכבים מרכיבים טבעיים וללא רכיבים מלאכותיים, חיפוש אחר מוצרים שקל לצרוך on-the-go,. אני מצפה לסייע רבות לטופ גאם, ולמנף את הניסיון והידע שלי כדי לייעץ לה בזמן שהיא ממשיכה במסלול הצמיחה שלה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully