וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רו"ח עופר נרגסי מונה למשנה למנכ"ל בחברת האנרגיה המתחדשת פריים אנרג'י

27.12.2023 / 11:47

נרגסי, רו"ח עם ניסיון של כ-30 שנים בתחום הכספים ושוק ההון, כיהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל המימון בחברה, במסגרת זו הוביל את פריים אנרג'י להנפקת מניות ושתי סדרות אג"ח בבורסה בת"א ועסק עבור החברה גם בבחינת השקעות בפרויקטים וחברות

רו"ח עופר נרגסי. יחצ,
רו"ח עופר נרגסי/יחצ

פריים אנרג'י הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות בישראל, מדווחת היום על מינויו של רו"ח עופר נרגסי למשנה למנכ"ל של החברה.

נרגסי, רו"ח עם ניסיון של כ-30 שנים בתחום הכספים ושוק ההון, כיהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל המימון בחברה, במסגרת זו הוביל את פריים אנרג'י להנפקת מניות ושתי סדרות אג"ח בבורסה בת"א ועסק עבור החברה גם בבחינת השקעות בפרויקטים וחברות. בין היתר מכהן נרגסי כיו"ר דירקטוריון ויו"ר ועדת ההשקעות של "אתגר" - חב' לניהול תיקים של בנק מזרחי ויו"ר ועדת השקעות עמיתים בחברת הביטוח איילון.

נרגסי החל את דרכו המקצועית בשוק ההון באגף השקעות של בנק יהב, וכיהן כסמנכ"ל השקעות ב- 3 השנים האחרונות לכהונתו. בהמשך הצטרף להראל ביטוח כמשנה למנהל חטיבת ההשקעות, והיה שותף בכיר לתוצאות המצוינות של הראל ב11 השנים בהן כיהן בתפקיד. נרגסי הוא רואה חשבון מוסמך, ובעל MBA עם התמחות במימון ובנקאות - שני התארים מהאוניברסיטה העברית.

בעל השליטה והמנכ"ל ירון קיקוז מסר: "פריים אנרג'י שמחה עם המינוי של עופר נרגסי כמשנה למנכ"ל, אשר הוביל תהליכים ועסקאות משמעותיים עבור החברה מאז הנפקתה במרץ 2021. אנו בטוחים ביכולותיו להמשיך את תנופת הצמיחה של החברה ולהוביל אותנו להצלחות והישגים נוספים, גם בתקופות מאתגרות ובמציאות המשתנה במשק הישראלי ובכלכלה העולמית."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully