וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: החברות שמזדהות עם הלוחמים והחטופים

רונית מטיאס

27.12.2023 / 8:44

זהב לפנים, מותג הג'ינסים שהתפתח לתחום הביוטי, הקרם שעושה ריסטארט לפנים, עושים עיניים, איך משיגים שפתיים מושלמות, יוגורט לטיפוח העור, מפנקים את כפות הידיים, קפה עם אמירה ישראלית, בקבוקים טרמיים ומים מינרלים למען משפחות החטופים

עושים עיניים. יח"צ חו"ל,
עושים עיניים/יח"צ חו"ל

עושים עיניים ומורחים על השפתיים

רבלון הוא ממותגי היופי הוותיקים בעולם, האחים היהודים צ'ארלס וגוז'זף רבסון, הקימו אותו ב-1932, שיא תקופת השפל הכלכלי בארה"ב ומאז החברה לא מפסיקה לחדש.

בימים אלה מושק שפתון COLORSTAY SUEDE INK במרקם קרמי לכיסוי מלא במריחה אחת וגימור מאט, לשפתון קצה שטוח לתיחום קל ולמילוי השפתיים בצורה נוחה ומדויקת, הפורמולה שלו מועשרת בוויטמין E לטיפוח והגנה, מולקולות פריימר למראה אחיד ופיגמנט עמיד עד 8 שעות.

להשיג ב-12 גוונים עדכניים לצד גוונים מונוכרומטיים.

עוד מרבלון, עיפרון גבות REVLON COLORSTAY MICRO™ BROW PENCIL, דק ללא חידוד, להדגשה ולמילוי הגבות. הקצה הדק, מאפשר שליטה מקסימלית ויצירת מראה טבעי ומדויק עמיד עד 16 שעות, העיפרון אינו נמחק או נמרח, הוא עמיד במים ומגיע עם מברשת בקצה לסירוק הגבות, הפורמולה שלו מועשרת בשמן ארגן ושמן מרולה להזנה וטיפוח הגבות. קיים ב-4 גוונים: בלונד, חום, חום כהה, שחור.

להשיג ברשתות ובחנויות הפארם ברחבי הארץ סופר פארם, BE ומשביר ובאתר ONLY's

עושים עיניים ומורחים על השפתיים ב'רבלון'. יח"צ,
עושים עיניים ומורחים על השפתיים ב'רבלון'/יח"צ

ממכנסי ג'ינס לבשמים

המותג הבריטי Pepe Jeans משיק את PEPE JEANS London SO BOLD - בושם חדש לדברים, המותג שנולד בלונדון לפני כ-45 שנה, נולד כדוכן קטן בשוק פורטובלו שבלונדון, בו ניתן היה במהלך סוף השבוע, ניתן היה להתאים אישית ג'ינסים, החזון של המותג היה ליצור אופנת ג'ינס מובילה, ב-1975 היו למותג 4 חנויות קמעונאיות והוא התרחב מחוץ לבריטניה.

המותג עמד בתחרות קשה עם מותגים מארה"ב אבל הצליח בזכות שילוב של עיצוב, טקסטיל איכותי ומגוון גימורים, שילוב שהוביל לנוכחותו בשווקים בעולם עם רשת קמעונאים, סיטונאים, זכיינים, מפיצים ואולמות תצוגה.

ב-2013 השיקה קולקציה ראשונה של בשמים וכיום הוא שחקן עולמי בתעשיית הבשמים והטיפוח עם למעלה מ-20,000 חנויות בלמעלה מ-75 מדינות.

הבושם החדש עוסק באופי, כוח ומרד ומיועד לגברים נועזים הקובעים כללים משלהם וממשים את רצונותיהם, ה-DNA של המותג.

כמו בבושם הנשי, BRIGHT המותג ממשיך לעודד קיימות ושמירה על הסביבה על-ידי יצירת מוצרים עם השפעה מופחתת על הסביבה, שימוש בחומרים ממוחזרים הניתנים למחזור, מרכיבים ממקור בר-קיימא וחלקי בקבוקים חדשניים לשימוש חוזר, המסייעים להפחית באופן משמעותי את בזבוז החומרים.

הבושם אוורירי ומרענן, עם תווי ברגמוט, מנדרינה, מרווה, עלי לבנדר סגולים, טונקה, סיגליות, טבק, עור ווטיבר.

להשיג ברשת הסופר-פארם, בחנויות הפרטיות ובאתר לילית קוסמטיקה

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ממכנסי ג'ינס לבשמים בושם חדש לגברים של 'פפה ג'ינס'. יח"צ,
ממכנסי ג'ינס לבשמים בושם חדש לגברים של 'פפה ג'ינס'/יח"צ

ריסטארט לפנים

המותג השוויצרי "יובנה", משיק את Epigen Lifting Anti-Wrinkle 24 קרם לחות לפנים מסדרת Epigen , במרקם קטיפתי המתאים גם לעור היבש ביותר. הקרם מבטיח להדק באופן ניכר את קו מתאר ה-V של הפנים, לעודד ייצור קולגן, לצמצם קמטים וקמטוטים ולשפר את מרקם העור. במהלך היום הקרם מגן על העור ובמהלך הלילה הוא תומך בתהליכי החייאה ומונע בצורה מיטבית היווצרות כתמי גיל.

בין הרכיבים: ויטמינים, שמנים יוקרתיים, חומצה היאלורונית, קומפלקס חומרים פעילים עוצמתיים כמו: אשחר הים, תמצית טבעית של אצת Euglena gracilis , ניאצינמיד (ויטמין B3), תמציות צמחים של פריחת תלתן, חמאה מפרי הקופואסו הברזילאי, קומפלקס פחמימות Pentavitin והטכנולוגיה הייחודית של יובנה שוויץ SkinNova SC.

להשיג ברשת סופר פארם ובאתר לילית קוסמטיקה.

ריסטארט לפנים השקה חדשה ל'יובנה'. יח"צ,
ריסטארט לפנים השקה חדשה ל'יובנה'/יח"צ

נותנים יד

כחלק משגרת הטיפוח, אסור לנו להזניח את כפות הידיים, מותג הטיפוח היוקרתי Shiseido משיק ULTIMUNE HAND CREAM - קרם ידיים מטפח בניחוח פרחוני המעניק לחות אינטנסיבית, רכות וגמישות לעור הידיים, מעכב הופעת סימני הזדקנות, ומעניק לעור לחות מרבית למשך שעות רבות. המרקם הקליל מאפשר לו להיספג בקלות ובמהירות בעור.

להשיג ברשתות סופר פארם Be והמשביר.

נותנים יד קרם ידיים חדש לשיסיידו. יח"צ,
נותנים יד קרם ידיים חדש לשיסיידו/יח"צ

הכל זהב

שימוש במוצרים המכילים חלקיקי ננו זהב, ידוע כתורם לעליה בייצור קולגן החשוב בשמירה על שיפור האלסטיות של העור, מראה עור מוצק ומתוח, שיפור חילוף החומרים הבין תאי ושיפור מרקם העור. מוניקה אלמן, משיקה סרום זהב 24 קראט ומסכת זהב 24 קראט, המסייעים להבטחתה, בהשגת מראה עור זוהר ומוצק עם אפקט הרמה ושיפור גמישות ומרקם העור.

שני המוצרים מכילים אבקת זהב 24 קראט-רכיב פעיל המעניק זוהר מיידי ו-MRenovage, חומר פעיל המסייע בטיהור העור והענקת מראה עור רענן ואחיד.

להשיג במרפאות רשת מכבי אסתטיקה בניהולה הרפואי של ד"ר מוניקה אלמן, בתל-אביב, חיפה, אשדוד, ראשל"צ ורעננה.

הכל זהב סרום וקרם עם חלקיקי ננו זהב למוניקה אלמן. יח"צ,
הכל זהב סרום וקרם עם חלקיקי ננו זהב למוניקה אלמן/יח"צ

יוגורט לגוף

דאבל השקה למותג הוואי, תחליב רחצה יוגורט בניחוח אלוורה בפורמולה חדשה המכילה פרוטאין יוגורט המעניק מגע קטיפתי, מראה עור בריא ורענן וניחוח שנשאר לאורך זמן. וגם מיתוג חדש הכולל לוגו חדש ואריזה חדשה וידידותית לסביבה, בקבוק העשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר ופקק העשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר.

להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

יוגורט לגוף תחליב רחצה ומיתוג חדש להוואי. יח"צ,
יוגורט לגוף תחליב רחצה ומיתוג חדש להוואי/יח"צ

שותים, תורמים ומתאחדים

כחלק מההזדהות, הבעת תמיכה וחיזוק המודעות להשבת החטופים, שטראוס מים (תמי) משיקה מהדורה מיוחדת של בקבוקים טרמיים השומרים על חום וקור, עם המסר BRING THEM HOME NOW!"''. להשיג באתר תמי 4, כל הרווחים ממכירת הבקבוקים למטה משפחות החטופים.

סודהסטרים השיקו שת"פ עם האמן דדה @dedebandaid ויצרו מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם איורי פלסטר 'פצעי טרור' למען העלאת המודעות לסיוע ותמיכה נפשית לנפגעי ונפגעות פוסט טראומה על רקע לאומי. האמן דדה המתגורר בניו יורק יזם בתחילת המלחמה עם זוגתו ניצן מינץ לרזידנסי, את קמפיין צילומי החטופים ששטף את העולם, את הפלסטרים המזוהים איתו, החל ליצור לפני כעשור על רקע פוסט טראומה בעקבות שירותו הצבאי והם הפכו לאייקון עולמי. איורי הפלסטר "פצעי טרור", משקפים טראומה של מדינה שלמה. להשיג באתר סודה סטרים, כל הרווחים תרומה לעמותת נט"ל.

כחלק ממאבק מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים תחת המסר #BRINGTHEMHOMENOW, התגייסו מי עדן ו-Life להשארת הנושא על סדר היום הציבורי וגיוס כספים להמשך פעילות המטה למען החטופים ובני משפחותיהם. לכבוד הפרויקט, הושקה מהדורה מיוחדת של בקבוקי Life' מי עדן' עם המסר של מטה משפחות החטופים-BRINGTHEMHOMENOW#, לצד לוגו הקשת של מי עדן ללא צבעים והכיתוב "בלעדיהם החיים הם כמו קשת בלי צבעים". הבקבוקים נמכרים כתרומה בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין כשכל ההכנסות למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים.

קפה טורקי עלית, השיקו מהדורה מיוחדת לרגל המלחמה ובמטרה לחזק את הלוחמים.ות שלנו, את השם טורקי שעל אריזות הקפה, מחליפים משפטים מחברים ומאחדים כך שכשהחיילים יכינו לעצמם את הקפה האהוב עליהם, הם יקראו משפטים כמו: עם ישראל חי, דור הניצחון, אין לנו ארץ אחרת וחזקים ביחד, אמירות המבטאות מסרים של אחדות, תקווה ואמונה בצדקת דרכנו.

שותים, תורמים ומתאחדים נרתמים מען הלוחמים והחטופים. יח"צ,
שותים, תורמים ומתאחדים נרתמים מען הלוחמים והחטופים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully