וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון FIDF שלח לישראל 150 טון של ביגוד וציוד חורף חיוניים ללוחמים

28.12.2023 / 10:02

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) שותף בימים אלו עם צה"ל ליוזמה חסרת תקדים בהיקפה, שזכתה לכינוי "מבצע הלבשת חורף", במסגרתה נשלחו מארה"ב לישראל 150 טון של ביגוד וציוד חורף חיוניים עבור מאות אלפי הלוחמים בחזית בסכום של כ-40 מיליון שקלים

מבצע ציוד חורף של FIDF. אורי שמש,
מבצע ציוד חורף של FIDF/אורי שמש

בחודש שעבר, לקראת החודשים הקרים שבפתח, פנה צה"ל לארגון FIDF בבקשה דחופה, למוצרי חורף חיוניים למאות אלפי החיילים וחיילי המילואים בשירות פעיל הלוחמים בחזית הדרומית והצפונית. הארגון בהובלתם של היו"ר מרדכי (מורי) ליבוביץ' ומנכ"ל הארגון בארה"ב סטיב וויל, נענה מייד לבקשה, אסף כספים בזריזות, סייע לצבא לרכוש את הציוד המבוקש וארגן את המשלוח לישראל, תוך הבטחה שכל פריט תואם את הדרישות והמפרטים של צה"ל.

במסגרת המבצע נשלחו מארה"ב 150 טון של ביגוד וציוד חורף חיוניים, בסכום של כ- 40 מיליון שקלים. בין הציוד שהגיע לישראל: ביגוד תרמי - מכנסיים וחולצות ארוכים, חולצות קצרות, גרביים, כובעי צמר, קרסוליות צוואר, כפפות ושמיכות פליז.

אלוף במיל' נדב פדן, מפקד פיקוד מרכז לשעבר, מנהל ארגון FIDF בארה"ב, "כארגון יחיד בארה"ב שעובד באופן רשמי ישירות עם צה"ל, ארגון FIDF מעניק עדיפות עליונה לכל בקשה המגיעה מהצבא. במשך חודש וחצי פעלנו יום ולילה לגייס כספים מתומכינו הנדיבים בארה"ב זאת על מנת לרכוש מאות אלפי פריטי חורף חיוניים לחיילים הלוחמים בכל החזיתות, ומתמודדים בנוסף ללחימה עזה גם עם תנאי מזג אוויר חורפיים ולעיתים קשים".

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully