וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 15 שנים: בזק נפרדת מגידי גוב לטובת עדי אשכנזי

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 17:05

בבזק מסרו כי "התקבלה החלטה לחדש את הקו הפרסומי, מודים לגוב על השנים היפות"

"יו יה" גידי גוב וחברים/תומר לוי

לאחר 15 שנה שבהן גידי גוב הוא הפנים של בזק, והופיע בשורה של פרסומות בולטות, החברה מודיעה על החלפתו.

גוב לקח חלק בשורה של פרסומות בזק במהלך השנים ואף ביצע שירים בקמפיינים יחד עם אמנים עדכניים, ביניהם "אצל הדודה והדוד" עם אגם בוחבוט ו"בוקר טוב" עם עומר אדם, "תמיד עולה המנגינה" עם אלה לי להב ו"תיק קטן" עם נס וסטילה. עוד השתתף בפרסומות בשיתוף כוכבי קופה ראשית, משפחת בוזגלו ועוד.

עדי אשכנזי. יח"צ,
אשכנזי. "מייצגת סט של ערכים בהם אנו מאמינים"/יח"צ

מי שתשמש פרזנטורית של חברת התקשורת היא הקומיקאית עדי אשכנזי, שתיכנס לתפקידה בתחילת 2024. סביב אשכנזי ייבנה קו פרסומי התואם לאסטרטגיה החדשה, ששמה דגש על תחתום הסיבים ונועדה לבסס את מעמדה של בזק כמובילה בשוק זה.

מבזק נמסר כי "במהלך 2023 התקבלה ההחלטה לחדש את הקו הפרסומי של החברה, וזאת החל משנת 2024. כחלק ממהלך זה, בחברה חיפשו אחר דמות חדשה שתייצג את ערכי הישראליות ותשדר אותנטיות ומובילות, כדי להיות הפנים של החברה בפרק החדש הזה. עדי אשכנזי, שמזה שני עשורים מצחיקה ומלווה את הציבור הישראלי על המסך, נבחרה למשימה. עדי מייצגת סט של ערכים בהם אנו מאמינים ואנו שמחים ונרגשים לצאת איתה לדרך משותפת".

החברה מודה לגוב על העשייה המשותפת: "חשוב לנו להודות לגידי גוב המופלא על שנים של עבודה משותפת ופרסומות בלתי נשכחות שחלקן הפכו לקאלט ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully