וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרמקול שולחני עד עט שכותב מתחת למים: הגאדג'טים הכי שווים לסטודנטים

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 21:23

חרף העובדה שסטודנטים רבים נמצאים עדיין בשירות מילואים, תיפתח בשבוע הבא, אחרי יותר מחודשיים של דחייה, שנת הלימודים האקדמית. הזדמנות טובה לחפש כמה גאדג'טים שיהפכו כל סטודנט לחופשי יותר

סטודנטים עם מחשבים ניידים בכיתה. ShutterStock
האקדמיה לשופינג, פריטים לכבוד החזרה לספסל הלימודים/ShutterStock

רשת ביטחון

כסא משרדי ארגונומי SIHOO M59B GRAY הוא כיסא איכותי בעיצוב מרשים המותאם לחללים קטנים בדירות סטודנטים בתקופת הלימודים. גב הכיסא והמושב עשויים רשת משי חזקה לשמירה על זרימת האוויר ומספקים גמישות ונוחות.

משענת הגב ארגונומית לתמיכה בעמוד השדרה ולישיבה נכונה עם אפשרות להטיה של 120°. לכיסא מנגנון נדנוד לאחור עם קביעת התנגדות. אחריות מהיבואן רשמי ל-48 חודשים. מחיר: 798 שקל

כסא מבית גט קומפי הצילום, מחיר: 798 שקל. שיהו ישראל,
כסא מבית גט קומפי. מחיר: 798 שקל/שיהו ישראל

עובדים ומתאמנים

מומחים ממליצים למי שעובד בישיבה לעשות הפסקות ולהקפיד על תנועה. כיסא אופניים GIRO של ד"ר גב מאפשר לשלב פעילות גופנית בזמן העבודה/הלימודים, כולל מושב אנטומי עם בד נושם, משענת ראש מתכווננת, מנגנון תמיכה בגב התחתון, מנגנון התאמה למידות המשתמש, שליטה על דרגת קושי הדיווש, מסך המציג את הזמן, המהירות ושריפת הקלוריות וגלגלים עם מנגנון נעילה.

המחיר: 2,990 שקל, להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כיסא אופניים דר גב, המחיר: 2,990 שקל. יח"צ,
כיסא אופניים דר גב, המחיר: 2,990 שקל/יח"צ

דרך הגב

מתי שמעתם על כיסא שמזכיר לכם לקום כדי למנוע כאבי גב? כיסא BACKROBO זכה בפרס לחדשנות בתערוכת לאס ווגאס 2022.

הכיסא מאפשר עיסוי להקלה על שרירי הגב וכולל חימום לגב התחתון, משענת גב מותאמת לקימורי הגב, מושב אנטומי, משענת ראש מתכווננת, מנגנון נדנוד, תפעול באמצעות כפתורים מהמושב ואפליקציה ייעודית לניטור זמני הישיבה ותזכורת לעשות הפסקה מישיבה ממושכת.

המחיר: 2,490 שקל, להשיג בסניפי ד"ר גב ובאתר.

כיסא מחשב החכם בעולם 2490 שקל, ד"ר גב. יח"צ,
כיסא מחשב החכם בעולם 2490 שקל, ד"ר גב/יח"צ

לומדים להרעיש

אוזניות דגם אוזניות True Wireless דגם Soundcore R50i מבית ANKER כוללות 2 מיקרופונים מובנים לחוויית שמיעה איכותית, עם בידוד רעשים ללימודים בזום גם בסביבה רועשת.

טכנולוגיית Bass up הבלעדית של המותג והאלגוריתם להגברת בס בזמן אמת מאפשרים תפוקת בס גבוהה פי שניים. הטענה מלאה שלהן מקנה 10 שעות האזנה. האוזניות מגיעות ב-3 צבעים לבחירה: לבן, שחור או כחול.

המחיר: 199 שקל. להשיג באתר המילטון ואצל המשווקים המורשים.

אנקר - אוזניות true wireless, קבוצת המילטון יבואנית anker לישראל. יח"צ,
אנקר - אוזניות true wireless, קבוצת המילטון יבואנית anker לישראל/יח"צ

קומפקטי וחכם

רמקול אלחוטי עוצמתי דגם MI COMPACT BLUETOOTH SPEAKER 2 נוח לתפעול ובעיקר קומפקטי ואינו תופס מקום על שולחן הלימודים. הוא מפיק צלילים נקיים לחוויית שמיעה צלולה וטבעית. העיצוב הייחודי מעניק לרמקול פשטות אסתטית ומאפשר לצלילים לצאת ללא הפרעות.

הסוללה חזקה ומספיקה לנגינה של עד 6 שעות ומיקרופון מובנה לניהול שיחות בצימוד BLUETOOTH לסמארטפון. המחיר: 89 שקל. ניתן להשיג בחנויות MI STORE ואצל המשווקים המורשים.

רמקול קומפקטי לשולחן הלימודים שיאומי. יח"צ,
רמקול קומפקטי לשולחן הלימודים שיאומי/יח"צ

דף ועט

אם אתם עדיין כותבים בשיטה המסורתית, דעו שהמותג SKETCH מציע זוג מחברות שורה, ספירלה A4 עם דפים איכותיים לכתיבה חלקה ונקייה בעיצובים המתכתבים עם המגמות העולמיות. המחיר: 30 שקל. להשיג בסניפי רשת קרביץ ובאתר.

לצד המחברת, המותג האמריקאי ספייספן, המתמחה בעטים שעוצבו במקור לשימוש של נאס"א בחלל, מציג עט שכותב בתנאים קיצוניים כמו כתיבה מלמטה למעלה, על משטחים שמנוניים, בקור של עד 25- מעלות, בחום של מעל ל-200 מעלות ואפילו מתחת למים. המחיר: 75-299 שקל. להשיג באתר ספייספן ישראל.

עט ספייספן משולב בעט למסך מגע 165 ש"ח. יח"צ,
עט ספייספן משולב בעט למסך מגע 165 ש"ח/יח"צ
קרביץ מותג sketch זוג מחברות a4 מחיר: 30 
 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג sketch זוג מחברות a4 מחיר: 30 שקל/באדיבות קרביץ

נושאים ללימודים

מותג התיקים והמזוודות אמריקן טוריסטר משיק לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמאית קולקציית תיקים המתאפיינים במראה אופנתי, צעיר, צבעוני ועדכני.

הקולקציה כוללת תיקי גב ותיקי צד ייעודים לסטודנטים, פונקציונליים, במשקלים קלים במיוחד, עשויים מבדים איכותיים, בעלי רצועות גב ואחיזה מרופדות עם מקום אחסון רחב לציוד הנלווה ותאים מרופדים למחשב נייד או טאבלט.

חלק מהתיקים בקולקציה עשויים מחומרים ממוחזרים (סדרת URBAN GROOVE הססגונית). טווח מחירים: 155-385 שקל. להשיג ברשת חנויות סמסונייט, חנויות אלטר, רשת קרביץ, רשת תיק-התיקים ובחנויות.

אמריקן טוריסטר חזרה לאוניברסיטה urban groove תיק-גב מחשב 285 שקל. יח"צ,
אמריקן טוריסטר חזרה לאוניברסיטה urban groove תיק-גב מחשב 285 שקל/יח"צ

בגובה העיניים

חברת סיריוס אלקטרוניקה מציגה את BOOSTER, מעמד שולחני קל משקל וסופר קומפקטי למחשב נייד, טאבלט ואפילו טלפון נייד מבית המותג LEXUS, המרים את המסך לגובה עיני המשתמש ומאפשר עבודה נוחה ובריאה.

ה-BOOSTER מתקפל וניתן לנשיאה לכל מקום, הוא יציב ומותאם למכשירים במשקל של עד 8 ק"ג.

המחיר: 149 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה

סטנד booster מבית lexus ביבוא סיריוס אלקטרוניקה 149 שקל. יח"צ,
סטנד booster מבית lexus ביבוא סיריוס אלקטרוניקה 149 שקל/יח"צ

שולחים זרועות

כל מי שעובד או לומד מהבית באופן קבוע, יודע שארגונומיה היא שם המשחק, כאשר אחד הפרמטרים החשובים הוא מיקום מסך המחשב על שולחן העבודה.

מצאנו פתרון אולטימטיבי לסביבת עבודה נוחה ומותאמת אישית: זרוע כפולה ומתכווננת לשני מסכי מחשב, מתאימה למסכים בגודל 15-32 אינץ' ובעלת יכולת נשיאה של עד תשעה קילו, כוללת אפשרויות רבות של הטיה וסיבוב, מקום ייעודי לכבלים וחיבור קל ומהיר כמעט לכל שולחן.

המחיר: 499 שקל, להשיג בסניפי ד"ר גב ובאתר.

זרוע מחשב כפולה 499 שקל. יח"צ דר גב,
זרוע מחשב כפולה, המחיר: 499 שקל/יח"צ דר גב

שותף נייד

מחשב נייד שיכול לשמש אתכם בתקופת הלימודים ועשוי להספיק בהחלט למטרה זו הוא דגם LAPTOP 15S-FQ5024NJ של HP הוא בעל מעבד 5 INTEL CORE I עם זיכרון פנימי בנפח של 8GB וכונן SSD בנפח 512GB. למחשב מסך FHD 15.6 אינץ'.

המחשב קל לנשיאה, (1.69 קילו בלבד), שיכול לספק משך פעילות רציפה ללא הטענה עם חיי סוללה של עד 7.5 שעות וטעינה מהירה של כ-50% תוך 45 דקות בלבד. המחיר המומלץ לצרכן: 2,549 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים.

קיבלתם גיבוי

אתם סטודנטים עסוקים שנמצאים שעות רבות מחוץ לבית, מתרוצצים בין עבודה ללימודים ותמיד נתקעים בלי סוללה? הכירו את סוללת הגיבוי 622 MAGGO 5000MAH של ANKER לטעינה אלחוטית עם חיבור מגנטי חזק ומעמד מתקפל מובנה לזווית צפייה נוחה. עיצוב הסוללה קומפקטי ומאפשר טעינה תוך כדי תנועה, היא מגיעה בשני צבעים לבחירה - שחור או לבן.

המחיר: 299 שקל. להשיג באתר היבואן הרשמי (המילטון) ואצל המשווקים המורשים.

אנקר - סוללת גיבוי ניידת לטעינה אלחוטית, קבוצת המילטון יבואנית אנקר לישראל. יח"צ,
אנקר - סוללת גיבוי ניידת לטעינה אלחוטית, קבוצת המילטון יבואנית אנקר לישראל/יח"צ

מדפיסים מהנייד

DeskJet 4220 All-in-One Printer מדפסת עם חיבור אלחוטי, קומפקטית, חוסכת במקום ובאנרגיה.

המדפסת מאובזרת במזין מסמכים עם קיבולת של עד 35 דפים ונושאת מגוון רחב של פיצ'רים, הכולל הדפסה, סריקה והעתקה, מה שהופך אותה לכלי רב תכליתי עבור תלמידים וסטודנטים. למדפסת מגש הזנה של עד 60 דפים ומהירות הדפסה של עד 8.5 עמודים לדקה בשחור ועד 5.5 עמודים לדקה בצבע.

המדפסת מיועדת למשתמשים המדפיסים מעל 50 דפים בחודש. יחד עם אפליקציית HP Smart תוכלו להדפיס מסמכים בקלות, לסרוק ולשתף באיכות גבוהה והכל מהסמארטפון. המדפסת מתאימה עבור תלמידים וסטודנטים כאחד, נוחה מאד לשימוש ומוצעת במחיר אטרקטיבי במיוחד. המחיר המומלץ לצרכן: 449 שקל.

מדפסת HP. יח"צ,
מדפסת HP, DeskJet 4220 All-in-One Printer/יח"צ

מחשב נייד ProBook 440 G10 HP בגודל 14 אינץ' Full HD, בעל מעבד Intel Core i5 דור 13, זיכרון פנימי בנפח 16GB DDR4, שטח אחסון של 512GB, מעבד גרפי Intel, מערכת הפעלה Windows 11 Pro. הנייד מצויד פאנל FHD AG UWVA מרשים עם עיצוב מסגרת צרה.

ל-ProBook מערכת הפעלה Windows 11 Pro, מערך כפול של מיקרופונים ומצלמת אינטרנט איכותית לשיעורים ותרגולים אונליין באיכות הגבוהה ביותר. ה-ProBook 440 G10 משלב רמת ביצועים, ניידות ואמינות גבוהה במיוחד ולכן מהווה את הנייד המושלם למשימות סטודנטיאליות. לנייד אחריות ל 3 שנים באתר הלקוח ע"י HP ופתרון מחשוב משלים Active Care מותקן מראש.

המחיר המומלץ לצרכן: 3,699 שקל.

מחשב נייד HP. יח"צ,
מחשב נייד HP, המחיר המומלץ לצרכן: 3,699 שקל/יח"צ

על השולחן

שולחן כתיבה עם מדפי צד דגם ליאם רוחב 120 ס"מ גוון אורן בשילוב מתכת שולחן כתיבה ועבודה הוא מוצר צריכה בסיסי שכל סטודנט צריך, לשולחן העבודה מ-ACE יש משטח עבודה רחב ופרקטי, בעל רוחב 120 ס"מ ועומק של 50 ס"מ כשבצידו מדפי אחסון.

השולחן בגובה מושלם, עשוי מעץ תעשייתי בציפוי מלמין ומתכת שחורה יצוקה, צבועה בצבע אלקטרוסטטי השומר על המתכת לאורך שנים.

המחיר: 499 שקל, ניתן להשיג באתר ACE ONLINE

ace_ שולחן כתיבה עם מדפי צד דגם ליאם רוחב 120 סמ גוון אורן בשילוב מתכת. מחיר 499 שח. צילום יחצ ace2. יח"צ,
ace, שולחן כתיבה עם מדפי צד דגם ליאם רוחב 120 ס"מ גוון אורן בשילוב מתכת. המחיר: 499 שקל/יח"צ

שטח משוחרר

משטח מונע החלקה ללפטופ, מקום לעכבר ומקום לטלפון ולטאבלט, כל מה שאתם צריכים כדי לעבוד מהבית מבלי להזדקק לשולחן ענקי.

המשטח הנייד הזה כל כך יציב, שלא ייאמן שאפשר להרים אותו בקלות ממקום למקום. האלמנט המשמעותי ביותר היא הכרית בתחתית המשטח, שבעזרתה פשוט ניתן לשים את המשטח על הברכיים ולעבוד כאילו אתם בחופשה. אגב, יש למשטח גם ידית אחיזה, שתקל להעבירו ממקום למקום.

המחיר: 199 שקל, להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב.

משטח עבודה ללפטופ ergo stand 199 שקל. יח"צ,
משטח עבודה ללפטופ ergo stand המחיר: 199 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully