וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל בריאות: שת"פ בין מכבי תל אביב לברא צמחים

31.12.2023 / 14:36

חברת ברא צמחים תהיה ספק הויטמינים והמינרלים הראשי של שחקני הקבוצה וכן של תוספי התזונה הצמחיים

ברא ומכבי תל אביב. יחצ,
ברא ומכבי תל אביב/יחצ

מכבי Playtika תל אביב הודיעה היום על שת"פ ראשון מסוגו עם חברת ברא צמחים, המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה מצמחי מרפא. כחלק משיתוף הפעולה תספק חברת ברא צמחים לשחקני הקבוצה סל מוצרים של ויטמינים ומינרלים הכולל מגנזיום, אומגה 3, ויטמין C, 12B, D, אבץ, 10Q וכורכומין, התורמים כולם לשיפור הכושר הגופני ומסייעים להתאוששות מהירה במפציעות ספורט. בנוסף, צוות מקצועי של ברא צמחים המורכב מהרבליסטים קליניים, יתאים תוספי תזונה באופן אישי לשחקנים, בהתבסס על מצבם הפיזי, תוצאות בדיקות דם וצרכיהם המשתנים בשיתוף אנשי המקצוע של מכבי ת"א. עוד כולל שיתוף הפעולה פעילות משותפת נושאת פרסים, עם מנויים, פעילות מגרש ומתן הטבות במהלך העונה ושיתוף מסחרי.

גיל צלר, מנכ"ל ומבעלי החברה: "ברא צמחים פעלה ופועלת על מנת להפיק את הטוב שבעולם הצומח לטובת בני האדם והסביבה ומאמינה, בהשקעה ממוקדת באיכות ומצוינות. לברא צמחים תוכנית ייחודית המיועדת לספורטאים, ונותנת מענה בהתאמה אישית. התוכנית עוזרת לספורטאים למצות את הפוטנציאל הפיזיולוגי שבהם, נותנת תמיכה לצרכי הגוף המאתגרים שלהם, החל מהתאוששות הגוף ועד לשיפור ביצועים, על ידי התאמה אישית של תוספי תזונה, צמחי מרפא והמלצות תזונתיות. שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב, המייצגת את הטופ של הכדורסל הישראלי ומייצגת כבר שנים את ישראל ביורוליג, הינו חיבור נכון המשקף את הערכים לאורם פועלת ברא, ואנו שמחים לקחת חלק ומצפים להמשך הצלחתה של הקבוצה בכל המפעלים".

"מכבי תל אביב שמחה וגאה לשתף פעולה עם חברת "ברא" העוסקת בצמחי מרפא ותוספי תזונה ברמה הגבוהה ביותר, חברה שכולה ייצור כחול לבן", אמר רגב פנאן, מאמן היכולות הגופניות של מכבי Playtika תל אביב, "אני בטוח ששיתוף הפעולה יתרום רבות לבריאות, עמידה בעומסים הגדולים והביצועים הספורטיביים של השחקנים שלנו במהלך העונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully