וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: תה מהמדבר, פלפל מאמזונס ותדמית מחודשת לסטארבקס

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 10:48

יצאנו לבדוק מה חדש בתחום המזון והמשקאות וחשפנו את המייק-אובר של סטארבקס, טעמנו חריפות מוגזמת שהגיע היישר מקולומביה, התחממנו עם תה מדברי שעשה לנו חשק לטייל בשבילי ישראל והתפנקנו על בייגלה מצופה בקרמל

רטבי AMZON נוחתים בישראל. יח"צ,
רטבי AMZON נוחתים בישראל, המחיר: 12.90 שקלים/יח"צ

חריפות קולמביאנית

הקטגוריה של המוצרים החריפים בארץ צמאה ומוכנה למותג חדש ורענן, אנרגטי, עוצמתי וחריף. מותג הרטבים המוכר Amazon מדרום אמריקה הגיע לישראל ומושק בימים אלו ברשתות השיווק המובחרות. מותג, אשר מגיע אלינו מקולומביה ביסס את עצמו בעולמות הפיקנטי והחריף וידוע בעיקר בשל הטעמים הייחודיים והמגוון הרחב שהוא מציע.

האדמה הקולומביאנית ליד נהר האמזונס אשר משם מגיע שם המותג, מייצרת מגוון רחב של פלפלים באיכות ובתנאים הטובים בעולם. הודות לתהליכי היישון והייצור הייחודיים, הפלפלים והרטבים של Amazon שומרים על הארומה הטבעית, טריותם וצבעם, מה שמעניק את הרושם של פלפלים שזה עתה נקטפו. ואכן המוצרים של Amazon הפכו למרכיבים בסיסיים ברטבים קולומביאניים מסורתיים.

הסדרה כוללת חמישה סוגי רטבים חריפים בעלי דרגות חריפות שונות:

רד, פיקנטי - רוטב חריף מפלפל טבסקו בעל ארומה וחריפות מרעננות. התיבול המושלם יכול להתאים לבישול בשרים, מרקים, אורז ואפילו תיבול קוקטיילים.

גרין, פיקנטי - רוטב חריף מפלפל טבסקו ירוק בעל רמת חריפות מדויקת עבור כל ארוחה.

צ'יפוטלה, חריף עדין - רוטב חריף עדין מפלפל צ'יפוטלה. התיבול המושלם לעל האש, מרקים, סלטים ועוד.

האבנרו, חריף מאוד - רוטב חריף מאוד מפלפל הבנרו. רוטב שמיועד למומחים באוכל חריף. מתאים להמבורגרים, כריכים, שווארמה, בשר, ביצים ועוד.

גוסט, חריף באקסטרים - רוטב חריף מאוד מפלפל סוגט פפר. רוטב שמיועד לאלו שאוהבים את האוכל שלהם בוער. זהו הרוטב החריף ביותר בסדרת אמזון.

המחיר: 12.90 שקלים ל- 155 מ"ל (מלבד הגוסט שהוא 90 מ"ל). ניתן להשיג ברשתות השיווק

המייק-אובר של סטארבקס

סטארבקס משיקה את קפסולות הקפה המוכרות שלה באריזה חדשה ומרעננת ובמראה אחיד לכל 12 הטעמים: קרמל, וניל גוואטמלה, סאני דיי, בלונד אספרסו, קולומביה, פייק פלייס, האוס בלנד, ורונה, אספרסו, אספרסו נטול ואיטליאן רוסט.

קפסולות הקפה של סטארבקס מתהדרות בשלושה סוגי קלייה: בהירה, בינונית וכהה הנותנים מענה רחב לצרכים השונים של הצרכן בישראל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

סטארבקס בנראות חדשה. סטודיו אסם,
הקפסולות של סטארבקס בנראות חדשה/סטודיו אסם

מיקסולוגיה ארצישראלית

ויסוצקי שיקה סדרת חליטות חדשה הכוללת שני טעמים חדשים: חליטה מדברית וחליטה גלילית בשיתוף פעולה עם החברה להגנת הטבע, הכי קרוב לטבע הארצישראלי.

החליטות החדשות מבוססות על המומחיות של החברה לרקוח חליטות מליקוט הצמחים והתבלינים שיצרו חליטות טבעיות בעלות ארומה עשירה בהשראת המדבר והגליל.

במסגרת שיתוף הפעולה עם החברה להגנת הטבע (שביל ישראל), מי שסורק את קוד ה-QR על גבי האריזות ומצטרף כחבר בחברה להגנת הטבע, מקבל פק"ל תה שווה במיוחד, במתנה. הפק"ל מכיל 3 כוסות זכוכית לשתייה חמה ו-2 חליטות (מדברית וגלילית), שארוזות בתיק מעוצב וממותג. כמו כן, על גבי האריזות ניתן ליהנות מהמלצות למקומות בנגב ובגליל בהם אפשר לשבת מול הנוף ולהירגע עם פק"ל התה.

דמיינו את עצמכם יושבים מול נוף עוצר נשימה, מוקפים בשקט ובשלווה של הטבע ומולכם להקת ציפורים נודדות. מה יכול להיות יותר כיף ברגע הזה, מאשר לשתות תה חם וטעים מול הנוף?

ניתן להשיג ברשתות ובנקודות המכירה ברחבי הארץ. טווח המחירים לצרכן נע בין 16.90-18.90 שקל, בכפוף להחלטת הקמעונאי.

ויסוצקי, חליטות ארצישאליות. יוסי מור,
ויסוצקי, חליטות ארצישאליות בשיתוף עם החברה להגנת הטבע/יוסי מור

ישראלי וקראנצ'י

מפעל המלוחים שחוזר כעת לשגרה מאז הפסקת הפעילות ב-7 באוקטובר, משיק מחדש את המהדורות האהובות לחודשיים בלבד: תפוצ'יפס בטעם גבינת צ'דר – פרווה ותפוצ'יפס בטעם חומץ ומלח.

המשקל: 50 גרם. ניתן למצוא ברשתות השיווק

תפוצ'יפס קראנצי. סטודיו שטראוס,
תפוצ'יפס חוזר עם הטעמים במיוחדים במהדורה מוגבלת לחודשיים/סטודיו שטראוס

שטוח, אבל מצופה

אסם משיקה בייגלה שטוחים בציפויים מפנקים בשני טעמים: שוקולד חלב וקרם קרמל. שני המוצרים יושקו בחודש ינואר ויישארו כמוצרים קבועים על מדפי הבייגלה.

כ-13 שנה לאחר ההשקה של בייגלה שטוחים, החליטו באסם להביא את הדבר הגדול הבא בשטוחים ולהתחבר לטרנד המתוק מלוח שממשיך לצבור תאוצה בשוק המזון. באסם עבדו על פיתוח שיהווה שילוב מנצח בין צורתו האייקונית והאהובה של בייגלה שטוחים לבין ציפויים מפנקים של קרם קרמל ושוקולד. הסדרה נועדה לרגש את אוהבי הבייגלה שטוחים עם טעמים חדשים ומפנקים.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "השקת בייגלה שטוחים ב-2011 עשתה מהפכה בקטגוריית הבייגלה, ושטוחים אסם הפכו במהרה למותג אייקוני ואהוב במיוחד. אנו באסם קשובים לצרכנים ומחפשים תמיד את הטרנדים החמים כדי להעניק לצרכן טעמים חדשים ומרגשים. בייגלה שטוחים בציפויים של קרם קרמל ושוקולד מכילים שוקולד איכותי במיוחד, ואנחנו בטוחים שכל מי שיטעם יתאהב בהם מיד ולא יוכל להפסיק..."

בייגלה בציפוי שוקולד חלב / קרם קרמל: תכולה: 120 גרם. ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק.

אסם משיקה בייגלה שטוחים מצופים בשוקולד חלב ובטעם קרמל. סטודיו אסם,
אסם משיקה בייגלה שטוחים בציפויים מפנקים של שוקולד וקרם קרמל/סטודיו אסם

מקבלים כתף מרומניה

נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום של "מעדני יחיעם": פסטרמה בקר בסגנון רומני: נתחי כתף בקר מעוצבים ומעושנים, בציפוי פלפל שחור גרוס, ללא גלוטן, עם אחוז חלבון גבוה ורק 3% שומן.

הפסטרמה החדשה מצטרפת לסדרת הפסטרמות המצליחה של יחיעם הכוללת פסטרמה בטעם של פעם, פסטרמה ברביקיו על האש, פסטרמה הודו מעושנת, כתף בקר מעושן ועוד, ותשווק באריזת נוחות של 250 גרם

המחיר המומלץ לצרכן: 29-31 שקלים לאריזת 250 גרם.

פסטרמה בקר בסגנון רומני של מעדני יחיעם =. sell360pro,
פסטרמה בקר בסגנון רומני של מעדני יחיעם/sell360pro

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully