וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל קליל תעשיות פרדי אבוקרט הודיע על פרישתו

1.1.2024 / 10:37

שימש בתפקיד ארבע שנים. במהלך כהונתו בקליל הוביל את המיתוג והשפה התקשורתית. חידד ויישם את התוכנית האסטרטגית, תעדף ובנה תוכנית כוללת

פרדי אבוקרט. יחצ,
פרדי אבוקרט/יחצ

מנכ"ל חברת קליל תעשיות, פרדי אבוקרט הודיע לחברה על רצונו לסיים את תפקידו. פרדי מכהן כמנכ"ל קליל ב- 4 שנים האחרונות. קודם לתפקידו בקליל, כיהן כמנכ"ל "טייני לאב", חברה לפיתוח ומכירת צעצועים מקבוצת דורל.

במהלך כהונתו בקליל הוביל את המיתוג והשפה התקשורתית. חידד ויישם את התוכנית האסטרטגית, תעדף ובנה תוכנית כוללת, שכללה הקמת מצבעה, רכישת חברת הבת פתח חלון ודלת, לפלח הלקוחות הסופר פרימיום, מכירה ישירה למורשים, פיתוח מערכות חלונות חדשות ועוד. הוא ימשיך בתפקידו עד למציאת מחליף/ מחליפה.

פרדי אבוקרט: "אני אוהב את קליל. במהלך הארבע שנים האחרונות הייתה לי הזכות לנהל אותה, להגדיר מחדש את האסטרטגיה וליישם אותה. אני מודה ליו"ר החברה צורי דבוש שהאמין בי ונתן לי האפשרות לממש את הזכות הזו, ואני כמובן רוצה להודות לעובדים ולמנהלים על המקצועיות והמסירות בתקופה מאתגרת במיוחד".

צורי דבוש, יו"ר קליל: "אני מודה לפרדי גם בשם עובדי ומנהלי קליל, על יישום האסטרטגיה של קליל ועל ההתמודדות עם המשברים שהיו בתקופתו כמנכ"ל. אני מאחל לפרדי המשך עשיה והצלחה. קליל חזקה ומוכנה לשדרג את מעמדה כחברה מצויינת וכמובילת שוק החלונות בישראל".

קליל תעשיות, פועלת משנת 1950, נשלטת ומובלת על ידי צור דבוש החל משנת 2001 (66.63%). תחום עיסוקה של החברה הוא עיצוב, ייצור ושיווק של מערכות אלומיניום (חלונות ודלתות מעוצבים) לבניה ולתעשייה. בנוסף, עוסקת החברה בפיתוח, ייבוא ושיווק של פרזולים, אביזרים ומנועי תריסים הנלווים לפרופילי האלומיניום והדרושים לשם ייצור החלונות והדלתות. לקליל תעשיות שתי חברות בנות - רול פרופיל בע"מ בבעלות מלאה, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות תריסים, שלבי תריס - אור וארגזי תריס מפחי אלומיניום. ו-"פתח חלון ודלת" בשליטה של 51% מהון המניות, המתמחה בקטגוריית מוצרי הסופר פרימיום ושהינה בעלת זיכיון בלעדי להפצה ושיווק מערכות יוקרה של "פנורמה" העולמית בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • קליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully