וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורא בר-דעה ימונה ליו"ר קבוצת רב בריח, שמואל דונרשטיין למנכ"ל

2.1.2024 / 8:53

לאחר כ- 5 שנות כהונה בהם הוביל את קבוצת רב-בריח, עידן זו-ארץ הודיע על סיום תפקידו כמנכ"ל הקבוצה. בר דעה, לשעבר מנכ"ל שטראוס, ימונה ליו"ר הקבוצה. שמואל דונרשטיין, בעל השליטה בחברה, ימונה למנכ"ל הקבוצה. יגאל מורן, מנכ"ל חברת הבת נוריאלי, מונה למשנה למנכ"ל

גיורא בר-דעה. סיון פרג',
גיורא בר-דעה/סיון פרג'

עידן זו-ארץ מנכ"ל קבוצת רב בריח, ביקש לסיים את תפקידו לאחר שהוביל את הקבוצה בקרוב ל-5 השנים האחרונות להישגים רבים בה החברה יותר מהכפילה את פעילותה, בנתה 3 מפעלים טכנולוגיים חדשנים, הרחיבה את סל המוצרים, פרצה לשווקים חדשים והשלימה רכישה הקמה ומיזוג של 6 פעילויות חדשות.

דירקטוריון קבוצת "רב בריח", הודיע היום על מהלך למימוש אסטרטגיית החברה להמשך הצמיחה ושיפור הרווחיות , במקביל להשלמת המהפכה התפעולית שהתבצעה בשנים האחרונות אשר הובילה את החברה ליכולת יצור ומכירה ביעילות וחיסכון גדולים יותר - במסגרת המהלך המליץ הדירקטוריון, בכפוף לאישור אסיפת בעלי המניות של החברה על מינויים חדשים לצוות ההנהלה.

בימים אלו משלימה החברה את המהפכה התפעולית בקבוצה שארכה כ-3 שנים במסגרתה הושלמה בנייתו של שלב א' של "קריית רב-בריח" באשקלון, הנחשב לאחד ממתחמי הייצור הגדולים והמתקדמים בעולם בתחומו ובו יצור מוצרי דלתות ושערי הפלדה, כמו גם את, מרכז תפעול גדול, באזור התעשייה באריאל ומפעל חדש לתחום מוצרי הנעילה של מוצרים מכנים ומוצרים אלקטרו-מכנים "חכמים" בעיר אשקלון. כל זה לצד רכישה של 4 פעילויות שונות בתחום מוצרי הבנייה, מוצרי זכוכית, יצור מוצרים בתחום איכות הסביבה, וחברה בתחום האחסנה הזעירה (לוקרים), הקמת מערך התקנות ושירות אחוד לכלל פעילויות רב בריח והתקדמות משמעותית באסטרטגית one stop shop הביאו את החברה ליותר מהכפלת מחזור הפעילות שלה מיותר מכ-350 מיליון שקל בשנת 2019 ל- 708 מיליון שקל בשנת 2022, כחלק מאסטרטגיית החברה להגיע ב 5 שנים הבאות יחד עם הפעילויות החדשות למחזור מכירות של למעלה מ 1.5 מיליארד שקל (כפי שהודיעה לשוק ההון בספטמבר 22).

‎⁨שמואל  דונרשטיין   יור ובעלים רב-בריח תעשיות. דורון לצטר,
‎⁨שמואל דונרשטיין יור ובעלים רב-בריח תעשיות/דורון לצטר

גיורא בר דעה, מבכירי התעשיינים בישראל, כיהן כמנכ"ל ונשיא קבוצת שטראוס, לאורך שנים רבות כיהן כמנכ"ל שטראוס-עלית וכמנכ"ל שטראוס צפון אמריקה. בר דעה הוביל את המיזוג בין קבוצת שטראוס לעלית, והוא עתיר ניסיון בעולמות התעשיה והניהול. בנוסף, מכהן בר דעה כיו"ר חבר הנאמנים של מכללת ספיר. דירקטוריון רב בריח המליץ על מינויו של בר דעה ליו"ר החברה, בכפוף לאישור מינויו של מר שמואל דונרשטיין כמנכ"ל וכדירקטור בחברה.

שמואל דונרשטיין, יזם ואיש חזון, תעשיין מזה 48 שנה, מכהן כיו"ר דירקטוריון פעיל של קבוצת רב בריח ובעל השליטה בחברה. דונרשטיין רכש את המותג ופעילות חברת רב בריח לפני כ-15 שנים לאחר קריסתה והוביל את רב בריח להיות אחת מחברות התעשייה המובילות בישראל בתחום מוצרי תעשיית הבנייה. ממפעל תעשייתי מסורתי, החברה צמחה להיות לחברת תעשיה מהמתקדמות בתחומה בעולם. החברה שבשנת 2008 סיימה עם 38 מיליון ₪ מכירות השלימה צמיחה של קרוב למיליארד ₪ פעילות בפיתוח יצור מכירה והתקנות של כ 350 קבוצות מוצרים שונים. בכפוף לאישור אסיפת בעלי המניות של החברה, שמואל דונרשטיין יחזור לכיסא המנכ"ל להובלת החברה להשלמת היעד העיקרי של החברה בתחום הרווחיות.

יגאל מורן, המכהן החל משנת 2020 כמנכ"ל הפעילות באריאל, מונה למשנה למנכ"ל רב בריח וסמנכ"ל התפעול של כלל פעילויות קבוצת רב בריח. מורן, כיהן כמנכ"ל קבוצת חמת עד שנת 2016, בין השנים 2016-2018 כיהן מורן כמנכ"ל רב בריח ולאחר מכן כמנכ"ל קבוצת חברות הפלדה של אסכור, הוא איש תפעול וותיק (כ 40 שנה) אשר רכש ניסיון והוכיח יכולת לשיפור הצמיחה ושיפור והרווחיות בכל שנות הפעילות שלו. מורן יהיה אחראי על מיצוי הפוטנציאל התפעולי שנבנה בחברה וברצפת היצור ולשיפור הפריון והיעילות התפעולית במגמה לשפר משמעותית את הרווחיות התפעולית .

עידן זוארץ מנכ"ל הקבוצה, יסיים את תפקידו כמנכ"ל הקבוצה ב-1 באפריל 2024 לאחר שניהל את הקבוצה בכ-5 שנים האחרונות בהן החברה צמחה ביותר מפי 2 והשלימה מהפכה תפעולית טכנולוגית של בניית 3 מפעלים חדשים ורכישה מיזוג והקמה של 6 פעילויות חדשות, ניהול מעבר החברה מפרטית לציבורית, בניית שדרה ניהולית מגוונת חזקה ומותג מהמובילים בשוק הישראלי.

עידן , בן 51 מהנדס תעשייה וניהול (תואר שני במנהל עסקים) התחיל את דרכו בחברת "אינטל" וכיהן בשלל תפקידי ניהול בכירים לאורך כ- 20 שנה. לאחר מכן כיהן כסמנכ"ל התפעול עולמי של חברת "סודה סטרים" והחל את כהונתו כמנכ"ל רב בריח בשנת 2019.

  • עוד באותו נושא:
  • רב בריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully