וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר Noname Security בשורת מינויים לתפקידים בכירים

2.1.2024 / 11:38

יוסי דגן ימונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO), עינת עידן תמונה לתפקיד Chief of Staff ואריה שולומון ימונה לתפקיד VP R&D של החברה

אריה שולומון- Noname VP R&D. נופר חסון הנדלמן,
אריה שולומון- Noname VP R&D/נופר חסון הנדלמן

יוניקורן הסייבר Noname Security, שפיתח את פלטפורמת הגנת ממשקי ה-API (ממשקי תוכנה) המובילה והמתקדמת ביותר - מודיע על שורת מינויים חדשים כחלק מתהליך הצמיחה של החברה. יוסי דגן ימונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO), עינת עידן תמונה לתפקיד Chief of Staff ואריה שולומון ימונה לתפקיד VP R&D של החברה. כחברי הנהלה בכירים, יוסי, עינת ואריה ידווחו ישירות לעוז גולן, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה.

יוסי דגן - CFO Noname. יחצ,
יוסי דגן - CFO Noname/יחצ

לדגן ניסיון של למעלה מ-20 שנה כסמנכ"ל כספים. בעברו שימש VP Finance בחברת אבטחת המידע אימפרבה ולקח חלק פעיל בהנפקתה בניו יורק, ובחברת קנשו. בנוסף, שימש דגן כסמנכ"ל כספים בחברת פומוום שפיתחה טכנולוגיה לצילום דיגיטלי של המבקרים בפארקים, באירועי ספורט ובהופעות, בחברת מטריסלף (Matricelf) הפועלת בתחום הרפואה הרגנרטיבית, הנדסת רקמות וחזון ייצור מחדש של איברים חלופיים אותה הוביל להנפקה בורסה בתל אביב וב-Top Image Systems העוסקת בשליפת נתונים אוטומטית מתוך מסמכים סרוקים.

לפני שעידן הצטרפה ל-Noname Security היא שימשה כמנהלת בכירה בחטיבת Global Services ב-Commvault, המתמחה בפתרונות חוסן סייבר לארגונים. קודם לכן היא כיהנה כראש Americas Professional Services וכראש ניהול הפרויקטים בחטיבה בחברת אבטחת המידע RSA Security. כמו כן, עידן החזיקה בתפקידי ניהול פיתוח תוכנה בארגונים שונים.

שולומון כיהן כסמנכ"ל מו"פ במשך כשנתיים בחברת Deep Instinct, חברת אבטחה לאיתור תוכנות זדוניות והגנה על אחסון ועבד שם יותר מ-6 שנים. הוא גם הוביל מחקרים ופיתוחים עבור צה"ל ושימש כמדען נתונים בכיר ראשי בחברת הפינטק Pagaya.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עינת עידן - COS Noname. יחצ,
עינת עידן - COS Noname/יחצ

עוז גולן, שותף מייסד ומנכ"ל Noname Security: "המינויים החדשים מגיעים על רקע הצמיחה המשמעותית שהחברה חווה. יוסי, עינת ואריה מצטרפים לצוות ההנהלה במטרה להמשיך את צמיחת החברה ולהוביל אותה להצלחה טכנולוגית, ניהולית וכלכלית ולהגשים את מטרות החברה - להפוך לפלטפורמת אבטחת ממשקי ה-API המובילה בעולם. אין לי ספק שהניסיון הרב שהם מביאים איתם יתרום באופן משמעותי להמשך הצלחת החברה".

מהדוח האחרון שפרסמה חברת Noname Security עולה כי כ-78% מהארגונים חוו אירוע אבטחת API ב-12 החודשים האחרונים. על פי מכון המחקר גרטנר, ממשקי API עדיין מהווים את אחד מנתיבי התקיפה הנפוצים ביותר על ידי תוקפי סייבר.

Noname Security היא החברה הסייבר היחידה בתחום אבטחת ממשקי התוכנה שנוקטת גישה פרואקטיבית מלאה ובפורטפוליו הלקוחות של החברה ישנן 20% מחברות Fortune 500. בשנה האחרונה החברה חתמה על מספר שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה ענקיות כמו: Intel, IBM ו-WIZ. בנוסף, החברה חתמה על עסקה עם הממשל הפדרלי של ארה"ב שאימץ את הפלטפורמה האיכותית והמתקדמת של החברה להגנת ממשקי API .

Noname Security הוקמה בתחילת 2020 על ידי עוז גולן המנכ"ל ושי לוי, סמנכ"ל הטכנולוגיה של החברה (CTO), שהכירו במהלך שירותם הצבאי ביחידת 8200. מאז שהוקמה החברה חווה צמיחה משמעותית: בכל רבעון מאז הקמתה היא הגדילה את מספר לקוחותיה והכנסותיה במאות אחוזים וכבר בשנה הראשונה לחשיפתה, גייסה החברה 220 מיליון דולר. מרכז הפיתוח המרכזי שלה ממוקם בתל אביב ובנוסף החברה מעסיקה עובדים גם בארצות הברית. ל-Noname כ-300 עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully