וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 80%: הישראלים ממשיכים להסתער על הסיבים האופטיים

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 11:56

חברת הסיבים האופטיים IBC אנלימיטד מספקת הצצה לנתוני הגלישה של הישראלים בשנה החולפת, כולל העלייה הדרמטית בגלישה באינטרנט על גבי סיבים אופטיים. המספרים בפנים

זוג גולש באינטרנט באמצעות לפטופ. ShutterStock
הישראלים עוברים לסיבים אופטיים/ShutterStock

עוד ע"פ נתוני חברת הסיבים האופטיים IBC אנלימיטד הישראלים לא חוזרים לשגרה - זינוק של עשרות אחוזים בשימוש ברשת מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל נמשך גם בנובמבר ודצמבר

חברת הסיבים האופטיים IBC אנלימיטד מסכמת את שנת 2023 ומספקת הצצה לנתוני הגלישה של הישראלים על גבי רשת הסיבים האופטיים המתקדמת שלה. מהנתונים עולה כי בשנת 2023 חל זינוק דרמטי בשיעור של כ-80% בגלישה באינטרנט על גבי סיבים אופטיים.

מנתוני IBC עולה כי הישראלים לא חוזרים לשגרת חייהם גם בהרגלי הגלישה - זינוק חד של עשרות אחוזים בשימוש ברשת הסיבים שנצפה מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל נמשך גם בחודשים נובמבר-דצמבר.

מנכ"ל IBC אנלימיטד יוסי חבר. רמי זרנגר,
מנכ"ל IBC אנלימיטד יוסי חבר/רמי זרנגר

אירוע משמעותי נוסף אשר הביא לשיא של שימוש ברשת התרחש בהופעת הענק של אמינם בעולם הווירטואלי של פורטנייט ב-2.12.23.

עוד עולה מהנתונים כי בשנת 2023 חיברה החברה 434,000 משקי בית נוספים ב-166 ישובים ברחבי ישראל, מתוכם כ-40,000 נכסים חדשים אשר אוכלסו לראשונה. סה"כ מגיעה החברה ל-1,534,000 משקי בית בפריסה ארצית. ביישובי המגזר הערבי אשר בהם פועלת החברה נצפו שיעורי התחברות מרשימים של מעל ל-25% בממוצע.

החברה כמעט והשלימה את פריסתה של הטכנולוגיה המתקדמת בעולם הסיבים - XGS-PON, המאפשרת בין היתר חבילות גלישה סימטריות של עד 5 ג'יגה. הטכנולוגיה נגישה רק ללקוחות חברות התקשורת המשתמשות בתשתית הסיבים האופטיים של החברה. יש לציין כי מספר הספקיות אשר עובדות עם החברה הכפיל את עצמו במהלך שנת 2023 מ6 ל-12. בין החברות ניתן למצוא את (סלקום, הוט, פרטנר, טלזר 019, אינטרנט רימון, יונייטד ועוד).

מנכ"ל IBC, אנלימיטד יוסי חבר אמר: "נתוני השימוש של הישראלים ברשת בשנת 2023 הם חסרי תקדים בכל קנה מידה. ניכר כי מאז פרוץ המלחמה רוב הישראלים מחוברים לזרם החדשות בכל הפלטפורמות 24/7. IBC רואה בעצמה חברת תשתיות לאומית וככזו היא מחוייבת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר גם מבחינה טכנולוגית וגם מבחינת רציפות השירות ללקוחות. אין לי ספק כי המגמות להן אנו עדים בשנת 2023 רק ילכו ויתגברו בשנים הבאות."

אודות IBC אנלימיטד

חברת הסיבים האופטיים והאינטרנט המהיר IBC אנלימיטד נמצאת בשליטה (70%) בחלקים שווים על ידי: HOT, סלקום וקרן תשתיות לישראל וע"י חברת החשמל (30%). כאמור, תשתית הסיבים האופטיים המתקדמת של החברה מאפשרת כיום גלישה במהירות של עד 10GB בטכנולוגיה המתקדמת בעולם - XGS-PON בכל כתובת אותה מחברת החברה. רשת הסיבים האופטיים של החברה מגיעה כיום ללמעלה מ-1,534,000 משקי בית מחוברים ב-166 יישובים ברחבי הארץ מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully