וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשלום בסריקת קוד QR: הפיתרון של bit לבעלי עסקים

3.1.2024 / 11:40

לראשונה, אפליקציית התשלומים הפופולרית בישראל תאפשר קבלת כספים באמצעות קוד QR פרסונלי שניתן לשיתוף.עמית דדוש, מנהל אפליקציית bit: "ביט ממשיכה להתחדש והיא מאפשרת תשלום ביעילות, בנוחות ובמינימום הקלקות. במהלך 2024 נמשיך להרחיב את סל שירותי התשלומים"

ביט. יחצ,
ביט/יחצ

אפליקציית bit הודיעה היום כי תאפשר לראשונה להפיק קוד QR אישי שיאפשר לבעלי עסקים ואנשים פרטיים ממגוון סקטורים המשתמשים ב-bit בעסקיהם, לקבל כספים באופן פשוט, נוח יעיל ומהיר יותר.
החידוש נועד לענות על צורך שעלה בין היתר מנותני שירותים ובהם מלצרים, ברמנים, עובדי דוכנים ועוד, אשר בשנים האחרונות, התקשו למצוא דרך יעילה לקבלת תשר, על רקע צמצום השימוש במזומן בישראל.

כיצד זה יעבוד? מעתה כל משתמש bit יוכל להנפיק לעצמו קוד QR אישי, אותו ניתן לסרוק באמצעות מצלמת הטלפון הרגילה.בעת סריקת הקוד המשלם יועבר ישירות לעמוד תשלום המקושר למשתמש, ללא צורך בבחירת איש קשר ו/או הקלדת מספר טלפון. את קוד ה-QR ניתן להדפיס, לשתף כלינק, להציג במסך הטלפון, בכרטיס הביקור או באתר בית העסק. עתה נותר רק לסרוק את הקוד, לבחור סכום ולשלם בקליק.

עמית דדוש, מנהל אפליקציית bit: "ביט ממשיכה להתחדש והיא מאפשרת תשלום ביעילות, בנוחות ובמינימום הקלקות. אפשרות התשלום החדשה תאפשר למשתמשי bit לייעל ולשפר את עבודתם באמצעות האפליקציה, לחייב או לשלם ביעילות ובמינימום הקלקות. גם ב-2024 נמשיך להרחיב את סל שירותי התשלום הן באון ליין והן בעולם המסחר הפיזי".

  • עוד באותו נושא:
  • תשלומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully