וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד דנית רימון מונתה לראש אגף אשראים מיוחדים בבנק לאומי

רימון היא בעלת 20 שנות ניסיון בהבראת חברות וחדלות פירעון, הסדרי נושים ושיקום של חברות בקשיים. בשנים האחרונות הקימה וניהלה את מחלקת חדלות פירעון, הבראת חברות והסדרי חוב במשרד עורכי הדין ארנון, תדמור-לוי ושות'

דנית רימון. ניקי ווסטפאהל,
דנית רימון/ניקי ווסטפאהל

בנק לאומי הודיע היום (חמישי) על מינויה של עו"ד דנית רימון לתפקיד ראש אגף אשראים מיוחדים בחטיבה העסקית. רימון תחליף את ישראל אמיר, שביקש לסיים את תפקידו בתום קדנציה מוצלחת.

רימון היא בעלת 20 שנות ניסיון בהבראת חברות וחדלות פירעון, הסדרי נושים ושיקום של חברות בקשיים. בשנים האחרונות הקימה וניהלה את מחלקת חדלות פירעון, הבראת חברות והסדרי חוב במשרד עורכי הדין ארנון, תדמור-לוי ושות'. לרימון תואר ראשון במשפטים ומינהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן עם התמחות בפיננסים ותואר שני במשפטים עם התמחות באנרגיה ובנקאות בינלאומית מאוניברסיטת לונדון.

ליאת שוב, ראש החטיבה העסקית בבנק לאומי, מסרה: "ראשית, אני רוצה להודות לישראל אמיר על 25 שנות עבודה מסורות עבור לאומי. ישראל יישאר תמיד חלק מאיתנו ואני מאחלת לו הצלחה רבה באתגרים החדשים שלפניו. לדנית, שמצטרפת אלינו כעת, ניסיון עשיר וארוך שנים בליווי ובשיקום חברות. אני בטוחה שהיא תביא לתפקידה החדש בלאומי את המקצועיות, את הרוח ואת הדבקות במטרה שמאפיינים אותה ותסייע לנו להצעיד את האגף שבראשו תעמוד לפסגות חדשות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully