וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרון עוטף בבצלאל

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 10:17

עדי שטרן. דן ויינשטיין,
עדי שטרן/דן ויינשטיין

במתחם שבו מוצגת התערוכה 'זיכרון עוטף', באקדמיית בצלאל שבירושלים, נערך בשלישי האחרון אירוע מיוחד. תערוכת 'זיכרון עוטף', היא למעשה פרי של מיזם איור של המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל בהובלת עמית טריינין - ראש תחום האיור באקדמיה לאמנות, המבקש להנציח את יופיו של חבל ארץ עוטף עזה.

האיורים המוצגים בתערוכה הועלו גם ברשת לאתר ייעודי שהוקם לטובת הפרוייקט ע"י חברת Wix. ניתן לרכוש העתקים של האיורים באמצעות האתר ומן המכירות גויסו כבר למעלה ממיליון שקלים, שיועברו למען משפחות העוטף. התערוכה הפיזית מוצגת במסגרת "אאוטליין - איור ומילים בירושלים", ביוזמת אגף התרבות והאמנויות של עיריית ירושלים.

האירוע שנערך השבוע במתחם התערוכה, כלל שיח גלריה שבו לקחו חלק: פרופ' עדי שטרן - נשיא בצלאל; פרופ' דן אריאלי -כלכלן התנהגותי וחוקר בתחום הפסיכולוגיה והכלכלה ההתנהגותית; פרופ' מישל קישקה - קומיקסאי, קריקטוריסט ומאייר ישראלי, פרופ' במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל; אורית ברגמן - מבכירות המאיירות בישראל, סופרת, יוצרת לתיאטרון ומרצה במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל; ואלוף (מיל') נמרוד שפר - חבר הועד המנהל בקרן שורש.

היוצר והזמר אביתר בנאי ביצע קטעים מתוך אלבומו החדש, "עוגן במים", אשר עטיפת הכיסוי שלו היא איור המוצג בתערוכה של אורין קדרון, המתאר את השדות הפורחים של קיבוץ ניר עוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully