וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג מילא שני טפסי לוטו זהים וזכה פעמיים: "אשתי חשבה שאני עובד עליה"

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 12:47

זוג זוכים הגיע ביום חמישי האחרון לבית מפעל הפיס כשבידיהם שני טפסים של אותה הגרלה, המבוססים על ימי ההולדת של בני המשפחה; טופס ראשון זכה ב-6 מיליון שקל והשני ב-3 מיליון שקל: "2023 היתה שנה קשה, נסגור את המשכנתה ונמשיך בחיים כמו שהם"

בווידאו: הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"/חדשות ערוץ 13

מקרה יוצא דופן בהגרלת הלוטו הראשונה לשנת 2024: זוג מהשפלה מילא שני טפסי לוטו וכל אחד מהטפסים זכה במיליוני שקלים.

ביום חמישי האחרון בבוקר הגיע לבית מפעל הפיס זוג, אשר הצליח להפתיע מאוד את העובדים. בידיהם היו שני טפסים להגרלה הראשונה של השנה - הטופס הראשון של זכה בפרס הראשון במסלול הלוטו וגרף 6 מיליון שקל, והטופס השני זכה בפרס השני במסלול הדאבל לוטו, עם סך זכייה של 3 מיליון שקל. בסך הכל השניים לוקחים הביתה סכום נאה של 9 מיליון שקל.

הזוג, בשנות ה־40 לחייהם, הורים ל־3 ומתגוררים באחד מיישובי השפלה. הם עצמאים הנוהגים לרכוש שני טפסים בכל הגרלה.

"יש לנו מספרים קבועים המורכבים מתאריכי יום הולדת של בני המשפחה. קנינו את שני הטפסים ב-54 שקל", סיפרו הזוכים.

לדבריהם, "ביום שלישי בסיום יום העבודה, רכשתי את שני הטפסים בביתן הפיס שנקרה בדרכי. יום למחרת בשעות הערב, גלשתי לאתר הפיס על מנת לבדוק את המספרים והופתעתי לגלות בטופס הראשון שזכיתי בפרס הראשון. את הטופס השני לא טרחתי לבדוק כי כבר הבנתי שזכיתי - כי אלו היו אותם מספרים קבועים של תאריכי יום ההולדת של המשפחה. הדבר היחיד שלא היה לי ברור, זה האם בטופס השני ניחשתי נכון את המספר החזק".

זוכי הלוטו. מפעל הפיס,
הזוכים עם הצ'ק. "יש לנו חיים טובים ומלאים"/מפעל הפיס

הזוכה מספר כי "מיד התקשרתי לאשתי ואמרתי לה שאנחנו צריכים לדבר. היא לא הבינה מה הדחיפות. כשהגעתי הביתה אמרתי לה: 'תפתחי בבקשה את אתר מפעל הפיס, אני רוצה שתבדקי את המספרים שעלו בגורל בהגרלת הלוטו'. אשתי לא האמינה למראה עיניה. היא חשבה תחילה שעשיתי טריק במחשב, וכדי להיות בטוחה היא בדקה את הטפסים דרך היישומון של מפעל הפיס ולא דרך האתר".

הזוכים הוסיפו: "שנת 2023 היתה מאתגרת עבורנו. התמודדנו עם אתגרים לא פשוטים, גם במישור האישי וגם בגלל כל מה שקורה בחודשים האחרונים במדינה, וכעת אנחנו שמחים לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם בשורה טובה. יש לנו חיים טובים ומלאים וכרגע הדבר היחיד שחשבנו עליו זה לסגור את המשכנתה. למדנו ועבדנו קשה במהלך השנים ונמשיך בחיינו כפי שהם".

זוהי אינה הפעם הראשונה בה שני טפסים שנשלחו על ידי אותו אדם זכו בפרס משמעותי. המקרה הקודם היה בשנת 2017, כאשר תושב הגליל העליון זכה במעל 22 מיליון שקל, כאשר מילא שני טפסים זהים לאותה הגרלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully